Hmm, de dames willen een foto zien.. Zal eens kijken of ik een mooie kan maken Nathalie, het zit je weer niet mee vandaag he meid. Als je het niet meer trekt ga je zelf ook gewoon oke? Enne, laat ons je maar troosten Fijn om te lezen dat jullie ook zo kortademig zijn! Niet dat ik het jullie gun, maar omdat ik het zelf ook heel erg heb 8) Hoort er blijkbaar toch heel erg bij... En ik ga denk ik ook een voedingskussen aanschaffen, ik lig zelfs op mijn nieuwe superdeluxe boxspringbed niet meer lekker en dat wil wat zeggen Oh, en Nathalie nog gefeliciteerd met je kennis! Maar 3 weken te vroeg, is dat dan met 37 weken of bedoel je 3 weken voor die grens? Wel een snelle bevalling zeg
Dames balen dat jullie zon rotnacht hebben gehad. De laatste loodjes worden zwaar he, waar ik wel moeite mee heb: is het omdraaien in bed. Pffff . Joanita: niet al te hard werken he! Gun jezelf ook wat rust.. MvB: leuk hoor, een hondje Brittje is er zeker helemaal weg van Nathalie: nou meis je moet ook wel aan jezelf denken he! Enne gefeliciteerd met je kennis.. Het is idd een snelle bevalling.
@rianne, knap van je dat je toch ben gaan werken! Doe wel rustig aan he? @aaliyah, ik heb dat ook hoor elke ochtend een harde buik als ik wakker word. @nathalie, gefeliciteerd met 28 weken, en je onderschrift, haha @tamtam, fijn dat je je wel beter voelt! Leuk de kledingkast, fijn he dat dan alles zo goed als af is! @MvB wat leuk een hondje! Zal je dochtertje ook wel heel blij mee zijn? (foto?) @nathalie, wat een K*t KONIJN zeg en wat een fijne stagiaire! .. ze laten je wel lekker zitten met de troep ! Succes met werken, en let goed op jezelf! En MvB ik heb zeker een heerlijk weekendje gehad, is me zeker ook heel goed bevallen. Mijn ex en ik zijn weer een stapje verder, moeten elkaar gewoon weer helemaal opnieuw leren kennen. Maar dat is eigenlijk wel heel leuk. En hij gaat er net zo hard voor knokken als ik om te zorgen dat het kleine mannetje straks misschien toch wel een deel van zijn leven kan zijn. Hoeveel moeite het ook gaat kosten. En dat geeft mij wel een heel goed gevoel. Over harde buiken, ik heb ze ook nog steeds heel de dag door. Gelukkig niet meer 25 op een dag zoals eerst. Maar toch zeker nog wel elk uur 1 overdag. En als ik de trap oploop heb ik een harde buik. Of als ik een paar keer moet bukken. Of een tijdje heb gezeten en dan opsta. Ze doen soms wel pijn, en soms ook niet (lekker zijn ze allemaal niet maar er is wel verschil). Mag morgen weer naar de gyn dus kijken wat zij ervan vind. Ben net even snel bij de HA langs geweest had sinds woensdag last van jeuk, maar alleen op en rond me rechter knie. En sinds gister rare kleine puistjes maar heel weinig, maar jeuken dat die krengen doen! Dus heb een zalfje gehad ben benieuwd! Kreeg nog een leuk complimentje op mijn werk. Ben je afgevallen? (collega die 2 weekjes ziek geweest was) HAHA wat een gek zeg.. nee hoor komt alleen maar meer bij! Maar wel goed voor mijn zelfvertrouwen!
Ze is met 37 weken bevallen Oh ik voel me echt een zeikerd Ik moet nu binnen 1,5 uur zoveel mogelijk aanmeldingen erin rammen Om 12 uur bij de receptie zitten om iemand in te werken, dan van 1 tot 3 een vergadering en daarna gelijk weer bij de receptie tot half 5 vandaag
@Nathalie: Hier nog zon hijger Alles goed met je kennis en de kleine? Hoe heet ze? @Joanita: Vervelend zeg Maar je krijgt er gelukkig iets geweldig moois voor terug . Ik laat mijn wasmachine eens in de maand leeg draaien op 95 graden met een beetje soda, dat scheelt wel. Ohja en regelmatig het filtertje leegmaken! @Nathalie: Het is jou niet gegund zeg. Zal ik je komen helpen? Hier is het rustig @Tamtam: Klinkt mooi! Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de fotos @Kuide..: Super zeg, dat je ex zo reageert. Hopelijk worden jullie dalijk een heel gelukkig gezinnetje met zn drietjes
Haai meiden, hier ben ik ook weer ff snel: Meris, ik zit ook bij antagel promotie-team Rianne1984, mooie fotos hoor! Leuk! mama1987, mooie buik hoor! gabester, wat kl*te voor je! Nog even meid... Rianne1984,rustig aan hoor meis en wow een suite in Antwerpen! MamaVanBrittje, wat leuk een nieuw hondje! Foto's willen we zien wie had hier nou ook zoveel dorst? Ik wordt er echt gek van... Ik drink soms wel 2 liter melk op een dag en dan komt daar nog fris, koffie en thee bij maar veder gaat alles goed hoor xx Inge
Mama, kunnen we samen hijgen Het meisje heet Wilma ( ze doen daar aan vernoemen ). Voor zover ik weet is alles goed en mochten ze gisteren alweer naar huis.
tamtam: klinkt leuk dat kamertje! MvB: Wat fijn dat het jullie en Binkie zo bevalt. Is toch altijd maar afwachten he, maar zo te horen heeft hij een nieuw thuis gevonden Nathalie: Jij hebt toch maar pech met je "collega's".. Maar denk ook een beetje aan jezelf he, je bent zwanger en kunt niet alles tegelijk! Kuide: Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. Inger1979: Hier ook zoveel dorst.. maar hoef maar weinig te plassen.. ben dus aardig wat vocht vast aan het houden Jij ook?
zo weer terug van de vk, alles was goed. hb was zelfs gestegen van 7.8 van het begin v/d/ zwangerschap naar 7.9 nu. en dat terwijl we hem veel lager verwacht hadden! ben maar 1,5kg aangekomen sinds vorige bezoek. dus teller staat nu op 7 kg in totaal. bloeddruk was goed en baarmoeder en kleine groeien ook goed. wel een eigenwijze kleine krijgen we, draaide hele tijd weg voor de doptone, vindt het dus blijkbaar echt niet leuk! hoofdje ligt naar beneden! en kleine ligt diep in mn buik. allemaal prima dus! @nathalie, wat vervelend zeg, hopelijk is je dag snel voorbij @dames die slecht slapen, hopelijk slapen jullie vannacht beter. @benauwdheid, hier nog geen last van, heb nog veel ruimte over! maar lijkt me wel vervelend! @mvb aahhh wat leuk een nieuw hondje!
@Inger: Ik was dat, met zoveel dorst. Heb nu alweer 4 grote mokken thee op Ga morgen even bloed laten prikken. @Nathalie: Die naam hoor je tegenwoordig niet zo veel meer! Fijn dat alles goed is @Mac: Netjes hoor! Fijn dat het zo goed gaat Bah het is hier echt somber weer en de vooruitzichten zijn niet veel beter Werd juist zo vrolijk van dat mooie lenteweer!
Wat gaan de meeste van jullie trouwens vroeg met verlof! Allemaal 6 weken van te voren? Zoals het er nu uitziet stop ik 4 weken van te voren, zodat ik daarna nog 12 weken heb i.p.v. 10.
Ik zat vanmorgen ineens op de 9,5 kilo. Beetje jammer, dus het lekkers laat ik voorlopig maar ff staan
tja zou ook wel 4 weken van te voren willen, maar zit al gedeeltelijk in de ziektewet, dus dan ben je verplicht om met 6 weken te voren te stoppen. afhankelijk hoe het deze week gaat, rustig aan doen, stop ik misschien al wel helemaal!
Goeiemorgen! Ben niet meer online geweest dit weekend maar gelukkig had ik niet zo heel veel bij te lezen!(10 blzs,valt wel mee he ) @joanita,doe maar lekker rustig aan dan!Goed naar je lichaam luisteren hoor.. @pixie & mama1987,vluchttas..Ik wil eigenlijk ook al langzaamaan beginnen met wat dingetjes inpakken..Is toch een rustiger gevoel!Ga er natuurlijk niet van uit dat ik het ook echt eerder nodig heb dan 40 weken.. @natasjag,welkom en veel leesplezier!Ze kletsen hier wat af! @gabester,dat is schrikken zeg,2 dagen geen leven voelen...Hele dikke knuffel en ben blij dat ie het gewoon nog doet!Nu maar hopen dat het met de suiker allemaal goed zit. @mama1987,ik ga ook door tot 4 weken van te voren..Heb je erna 12 weken ipv 10!Heerlijk! Morgen heb ik de laatste poging van de 3d-echo.Heb niet het idee dat het kindje gedraaid is dus zal wel weer niks worden..En woensdagochtned komen ze van het kraambureau..Ben benieuwd!Gaat toch wel snel nu allemaal he? Liefs Yvette
heide, volgens mij ik ook maar ik merk het veder nog weinig, en jij? mama1987, waar wordt je bloed dan op getest? Ik ga ook 4 weken van te voren Heide, leuke fotos! Yvetje1982, succes morgen en veel plezier natuurlijk!