Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    thnxs meiden,
    mama1987: stomme is dat ik in het weekend genoeg leuke dingen doe met manlief. Maar dan gaat ie even naar z'n vrienden.. en dan wordt ik elke keer even met de neus op de feiten gedrukt dat ik dat niet kan doen omdat ik hier in Amsterdam eigenlijk niemand ken behalve mijn schoonfamilie... En mijn werk is super K. dus dat zal wel de hoofdreden zijn dat ik zo in de put zit.. nog maar 6 weekjes dus nog even volhouden :)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

had ik ook niet woensdagavond gezegd dan? of zijn het weer de hormonen die me in de steek laten...

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo lieve meiden...
    Er is weer veel geschreven, ik heb het wel bijgelezen maar niet echt fut gehad om alles op te schrijven en te reageren.

Heide mooie buik!

MvB wat een lief hondje, leuk dat jullie m uit het asiel gehaald hebben!

Kuide ik heb dat ook elke dag wel en elk uur harde buik, ook als ik idd buk of veel heb gelopen.

Ik las iets over verlof, ik ga ook 6 weken van te voren ook door ziektewet en daarna 5 weken vakantie en mijn mannetje 3.

Gelukkig ben ik niet de enige die s ochtends wakker word van harde buik, idd misschien door volle blaas.

Ik voel me erg rot meiden :cry: mijn ventje heeft de woningbouw gebeld om te kijken of we eerder in aanmerking komen voor een ander groter huisje, maar nee, we mogen in dit 2 kamer appartement blijven wonen met zn drieeen en een baby is geen reden voor urgentie :cry: . Ik kon wel janken toen hij het vertelde, ik word hier letterlijk gek. Mijn ouders hebben een tijdje geleden al aangeboden om onze auto volledig af te betalen (10.000) zodat wij dan geen schuld meer hebben, tenminste alleen bij hun. Ik zit hier toch weer aan te denken want zo krijgen we wel een hypotheek...Wat zouden jullie doen sorry voor dit ego bericht maar ik zit even in een dip....

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

kop op basmalah... komt goed, maar tis nie leuk!
    hopelijk ben je snel uit je dip...

hier ook dipje hoor....

morgen ga ik zwemmen met mn vriendin en haar kleine!
    leuk!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

tja lastig hoor.
    kweet ook niet zo goed wat ik zou doen, natuurlijk fijn als ze dat voor jullie willen betalen, maar zou me daar ook niet helemaal prettig bij voelen, toch groot bedrag...
    moeilijk hoor meis...

ik denk dat ik er het beste van zou maken, ookal woon je klein.
    materialisme is niet het belangrijkste...... maarja soms ook wel fijn...
    sterkte meis

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Af en toe geef ik nog steeds over, als de kleine flink gaat schoppen dan komt het ook meteen eruit hoor. Gebroken rib, waar ik nog steeds veel last van heb. En ondanks ijzertabletten nog steeds lage ijzer en snel moe, duizelig.

Oke dan woensdag naar de Hema ;)

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gaan jullie trouwens nog wat doen met geboortebedankjes?

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee w.s. niet,
    misschien een pepermuntje in een schaaltje die ze bij de prenatal hebben, met opdruk.
    verder niet....

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ben ik weer!

Basmalah, dikke knuffel! Hoop dat je snel weer uit je dip bent!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Eet smakelijk dan vanavond Mac!
    Wij gaan vanavond heel makkelijk de boerenkool opbakken die ik nog in de vriezer had.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh wij eten vanavond peultjes met worteltjes, daar doe ik een sausje bij, en gekookte aardappeltjes voor (bf) ik neem gebakken denk ik :D

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

boerenkool is ook lekker!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ Smiley wat vervelend joh als je zwangerschap zo verloopt...Misschien kun je ook nog extra appelstroop eten, zit ook veel ijzer in.

@Mac thnx voor je lieve reactie, je hebt ook wel gelijk dat materialisme ook niet alles is maar 1 kamer meer zou al voldoende zijn het is allemaal zo krom, we hebben niet eens een beneden berging voor fiets en kinderwagen enzo...Het is allemaal erg frustrerend en dan al die rot urgenties die voor gaan zo kom je nooit aan een huis en zeker met die kreditcrisis gaan er minder mensen verhuizen dus komen er minder huizen vrij....

@Geboortebedankjes doen wij niet, vinden wij beetje raar, net zoals op een bruiloft, ik ga niet iemand iets geven omdat ze naar mn kindje zijn komen kijken. Dat doe je gewoon toch als je familie of vrienden bent...

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ken het meid, ik ken hier ook niemand echt behalve mn schoonfamilie. Al mijn vrienden enzo wonen ook in mn ouderlijk dorp en dat is soms best moeilijk...Sterkte en hopelijk zijn die 6 weken snel om!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    mac: ziet er lekker uit :)

Wij eten vandaag vis met aardappeltjes uit de oven.

Aaliyah: thnx voor de tip, ga het wel proberen met appelstroop

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

en tomatensap, roosvice ferro....enz...

mijn hb was juist gestegen, best apart.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik heb ook nog vis voor in de oven. Is wel lekker met peultjes en wortels en mijn vriend lust dat toch niet. Heb ik wel mooi een vervanging voor mijn vlees :D

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zooo ik ben al weer lekker thuis! Heb nog steeds een beetje hoofdpijn. En ben erg moe..

Aaliyah: Balen dat je zo slecht heb geslapen.Ik heb volgens mij sochtends nooit een harde buik.

Heide: Veel plezier met shoppen, gezellig hoor.

Tamtam: Leuk dat de babykamer bijna klaar is!

MVB: Ookal zo'n vervelende nacht! We steken elkaar we elke keer aan!
    Wat leuk, een hondje! Schattig hoor. Lieve foto zeg, ik ben gek op hondjes!

Nathalie: Haha weer dat konijn... ze blijft aan de gang!Kortademig weet ik alles van. Ik ben bekaf als ik de trap op loop haha.

Joanita: Balen dat je slecht geslapen heb!

Laura: Ja ik doe rustig aan.Lig nu lekker op de bank en mijn vriend is aan het stofzuigen :)
    hoop dat het zalfje helpt. Super van jou en je ex. Hoop voor jou en de kleine dat het goed komt.

Mac: Fijn dat alles goed was. 7 kilo, netjes hoor! Ik ben jaloers haha, ik zit al op bijna 12 :oops:
    Kon vandaag nog wel mijn eigen skinny jeans aan. Begint nu wel een beetje te strak te zitten.

mama87: ja hier ook 6 weken van te voren. Ik ben nu al helemaal kapot na 6 uur werken ..

Heide: Mooie buik en leuke buikband!

Yvetje: Hopen dat het morgen wel lukt!

Mac: Ja hier ook al zulk vies weer! Balen nu je net vrij bent zeg

Anna: Lekker druk geweest dus, nu rustig aan doen. Haha nee er stond niet veel wind aan zee, anders waren ze echt wel weggewaaid, mijn kleine hondje weegt 1,6 kilo!

Guusje: Veel succes met je gym! Gewoon lekker gaan en je ding doen, je kan echt niks fout doen hoor!

Marjanne: Heb vandaag nog niet zoveel harde buiken gehad hoor. Dus het valt wel mee denk ik
    Ow jeetje, hoop niet dat je BI krijgt! Veel succes bij de vk

Mama87: Is wel goed hoor, volgens mij. Ik heb 3 hoeslaketjes, 3 lakens en 2 dekentjes, en dan nog een aerosleep onderlegger dus hoef geen zeiltje te hebben

Bab: Veel plezier met de thee !

Basmalah: Meid wat vervelend dat je je zo voelt! Voel je niet verplicht om elke keer hier te schrijven hoor. Rust lekker uit en neem tijd voor jezelf

Aaliyah: Lastig hoor .. op zich kan je beter een schuld bij bekenden hebben dan bij een bedrijf denk ik, maar het is toch lastig. Ik kan je er niet mee helpen helaas :( wat vind je vriend ervan?

Geboortebedankjes: Geen idee eigenlijk, ik verwacht niet dat we heel veel bezoek gaan krijgen. Kleine vriendenkring en kleine familie.. dus denk het niet

Mac; Oh dat ziet er lekker uit zeg, krijg er honger van :)

Wij eten vanavond courgette gevuld met gehakt uit de oven, en rijst met ui erdoor en versgemaakte tzaziki erbij

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rianne, wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    Loop je ondertussen nog in je eigen broeken :D

Deel Deze Pagina