Nou heb weer getest hoor Zie album... Stond er al na 3 minuten, dus moet er nu denk ik toch aan geloven.
zeg meiden, heb enorme last sinds gisteren van onderrug. Kan dit ook door de zw komen? Wordt er helemaal naar van en ben geneigd de vk te bellen!
hallo allemaal! last van de onderrug heb ik niet, wel van de spieren bij mij schouderbladen... maar een zere rug is wel een symptoom van zwangerschap hoor! als het echt te erg is, zou je de dokter of vk kunnen bellen,maar ik ben bang dat het erbij hoort... hihi ik vind het zo grappig dat er zo veel zijn die droog staan...mijn mannetje vind het ook maar niks nu. hij is veel te bang dat er iets misgaat. dan moeten we maar op andere manieren creatief zijn! haha ik moet werken zo, kom vanavond wel weer even bijlezen. groetjes Ellen
Bel toch even want weet van gekkigheid niet hoe ik moet zitten...heb al geregeld dat ik thuiswerk vandaag dan kan ik tenminste wat meer bewegen tussendoor.. Straalt ook door tussen mijn schouderbladen in de loop van de dag.. Mag hopen dat dit niet de hele zw-schap aanhoudt Ga het trouwens ook mijn werkgever deze week vertellen... Weet ie waarom ik 1 dag in de week thuis wil werken en waardoor ik zo verstrooid ben als maar kan zijn enz enz
Ik heb sowieso een hele zwakke rug, heb afgelopen carnaval een hernia gehad... is nog steeds niet helemaal hersteld en zal ook wel niet herstellen, ben ik bang... Ik heb ook ontzettende last van mijn rug en denk dat ik maar weer eens iets ga proberen... heb eigenlijk al ALLES geprobeerd, maar nu ga ik accupuntuur en Toegepaste Kinesiologie eens proberen. Ik hoop dat er dan wat verbetering optreedt. Goedemorgen allemaal!!!
Goedemorgen! Jee wat is er weer veel afgekletst, ben je dr even niet en zo een lading paginas er bij. Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd! Marb rustig aan doen hoor, hoe kwam dat nu? (sorry geen puf om zoveel terug te lezen ) Lees ook dat jullie t over een leuk onderwerp gehad hebben s*x, nou sta hier ook droog hoor. Ook echt geen puf voor en ik moet zeggen dat ik ook niet echt fijn vond de laatste keer. Nogal gevoelig en kramperig in de baarmoeder. Hebben jullie dat ook? Vandaag weer naar de gyn. , ben benieuwd wat we zien vandaag. Heb trouwens dat boek gekocht die iemand hier aanraadde jouw zwangerschap van dag tot dag. Hartstikke leuk! Echt een aanrader. Fijne dag allemaal verder!
goedemorgennnn nrg gefeliciteerd! ik hoor een aantal meiden over de onderrug maar volgens mij kan dat ook bekkeninstabiliteit zijn toch?ja heb er zelf geen last vaan maar zat hiervoor bij de junimama's en daar waren er verschillende, en dat kan al heel vroeg beginnen! Niet dat datt bij jullie is maar dan heb je vlgens mij ook last van je onderrug vandaar. sunshine veel plezier vandaag! nou hier alles goed, eigenlijk nog steeds nergens last van, ja van me keel en een aankomend griepje maar ja... nou fijne dag allemaal xxx
Heb ik gisteravond behoorlijk last van gehad dat ik niet meer wist hoe ik moest gaan zitten gelukkig was het na een paar uurtjes weg, tis ook een verschijnsel
Goede morgen allemaal, nieuwe zwanger, gefeliciteerd meiden! Spannend allemaal he?! Ik sta niet droog, hihi Mijn rug, ook zoiets... afgelopen weekend schoot het er zomaar in maar langzaam aan gaat het steeds beter. Ik vind mijn vriend ook zo lief (kan wel janken ) hij denkt continue aan me, mag je dat wel, zal ik dat maar doen, zo lief Ik heb sinds maandag de kratten (van mvm) thuis staan en gisteren heb ik bekant een liter opgevangen en dat is alleen maar van mij thuis (niet van het werk) dat is toch overdreven veel of hebben jullie dat ook? Veder alles goed met iedereen? xxx Inger
Meiden, wanneer gaan jullie trouwens beginnen met het aanschaffen van de babykamer, wandelwagen etc. Zit een beetje in dillemma hier houd een grote zaak uit verkoop met behoorlijk wat korting en daar zit dus een leuk kamertje bij. Maar zit nu te twijfelen moet ik wachten of het toch maar doen.
net de vk gebeld...rugpijn kan komen door blaasontsteking..moet het even in de gaten houden als er koorts bij komt! Ook de echo is de week vervroegt... moet nu woensdag 22 oktober!
Wat betreft babyspullen heb ik bij mijn eerste zwangerschap aangeschaft met 16 weken en kregen het toen ik 21 weken was ( zit vaak lange levertijd op) eerder durfd ik ook niks te kopen, nu hoef ik ook maar weinig aan te schaffen want kamertje is nog prima, onze dochter krijgt een nieuwe kamer en de baby haar kamer
Hihi wat Leuk dat er weer een naamgenootje zwanger is NRG GEFELICIFLAPT MEID! JD ik duim voor je dat er niks ernstig is meis...hopelijk mag je snel bij de HA terecht zodat je duidelijkheid krijgt meis....hele dikke knuff lieverd! Sunshine...bij welke winkel is er uitverkoop?
Kinderwagen is goed afgeprijsd die hebben wij toen ook in de uitverkoop gekocht, want die zijn ontzettnd duur tenminste die wat wij wouden
aktiebaby misschien? die hebben eigenlijk het hele jaar dezelfde acties hoor... al zeggen ze van niet. wij hebben de kamer vorige keer in feb gekocht, was in juli uitgerekend. Nu kopen we alleen een wiegje of een extra ledikantje