Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik ga nu boodschappen doen....
    is kijken waar ik mee thuis kom! haha

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Pfff door al jullie geklets over eten krijg ik ook honger! Zit aan de m&m's die met pinda's erin té lekker gewoon.
    Hier regent het ook heel erg niet normaal en stormen, ik waaide bijna van mn fiets af toen ik naar huis ging.
    Ik moet nog iets bedenken om te eten maar ik weet niks....

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik zit me net te bedenken dat ik gewoon over 7 of 8 weken mijn kleintje heb :D

Werd vanmorgen gebeld en maakte 'n afspraak voor 'n datum dat mijn kleintje al geboren is.

het gaat opeens best snel, denk maar aan hoe we hier tiepten toen we net zwanger waren :D

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh ja, dan moet ik het zelf ook niet doen :)

5. Aichaaaa

:)

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    doe jij een keizersnede dan? Of een geplande bevalling?
    Ik ga er steeds van uit dat ik tot 40 weken moet, dus dan nog 12 weken :D

7. Aichaaaa

Zoooo, ik ga ff totally spice kijken :oops:

8. Aichaaaa

Met 38 weken word het zeker opgewekt ivm suiker maar het kan natuurlijk ook met 37 weken zelf komen. :D
    Hou me dus echt aan 38 ipv 40.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is wel een "leuk" vooruitzicht! Wel balen dat het ivm suiker is!

10. Aichaaaa

Ja dat wel al moet ik zeggen dat ik eigenlijk alleen naar het pluspunt kijk :D

Nou echt naar alex,clover en sam :D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Veel plezier!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga afsluiten en richting huis!

Fijne avond!

13. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Nou heb even alleen vandaag bijgelezen, de rest (vanaf donderdag) komt nog wel.

Slecht slapen; hier gaat het de ene keer beter dan de andere keer, ligt aan mijn kinders die op het moment ook kwakkelen....

@smiley; hopelijk gaat het allemaal weer een beetje, goed rusten en laat jezelf maar door iedereen verwennen! (ben ik ook aan het proberen)
    Was je al aan de floradix, doet bij mij wonderen!

@nathalie; gek he dat je last krijgt van kortademigheid na het verschonen van bedden.... Enkele van de lichamelijk meest vermoeiendste dingen zijn bedden verschonen, poetsen en jezelf douchen! Denk je wel een beetje aan jezelf?! Hier ook een hijger trouwens 1trap=5 minuten naar adem happen.....
    Fijn snelle bevalling van die kennis! (was bij mijn 1e ook zo hoplijk nu weer met 37/38 weken)
    Ik reageer effe nie op je konijn en stagiaire :evil: !

@MvB; hey leuk zo'n gezinslid erbij die het gelijk goed doet (de nachten komt nog wel). Schatje hoor, bleef ie gelijk zo braaf zitten voor de foto?

@kuide; je moet ook niet zulke rare bewegingen maken ;)
    Fijn, dat je ex er ook voor wil gaan!

@mac; fijn dat alles goed is, en je gewicht echt super!

@mama1987; iedereen die al geheel of gedeeltelijk in de ziektewet zit heeft geen keus meer, en de onderwijzeressen onder ons hebben geloof ik eerst 2 weken vakantie en daarna beginnen ze aan de 36 weken....
    Nix weggooien, na de bevalling trek ook jij wel weer bij!

@Heide; mooi buikje en leuke band, zal strax proberen mijn buikfoto te plaatsen (ja ja, ik heb er eindelijk 1 gemaakt)

@gabester; zie net bij Yvetje dat je een extra controle hebt gehad omdat je je beebje niet meer voelde. Oef gelukkig is alles oke, ik schrik er een beetje van maar dat zal bij jou wel veel erger zijn geweest! Hopelijk blijft ie nou goed in beweging.

@Yvetje; hopelijk ligt ie er nu toch iets beter voor dat je toch nog hele mooie foto's krijgt, ik duim voor je!

@anna; hihi complete nesteldrang, hier ook aanwezig maar ben regelmatig te misselijk om iets te doen.

@guusje; gelukkig is vanavond iedereen voor het eerst en moet iedereen wennen! Komt goed hoor, en super dat je idd gaat. knuffel van mij

@Marjanne; Ted is natuurlijk kei moe van gisteren! En het is ook wel een keer lekker rustig als je alleen bij de vk zit. Succes ik lees t strax wel.

@bab28; hihi denk het ook, mijn lijf vind er ook nix aan!

@Bas; heb ik ook al last van.
    Het is wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben met allerlei kwaaltjes en depri buien enzo......

@Aaliyah; ik weet niet of ik zou ingaan op het aanbod van je ouders, Het is wel een flink bedrag. Misschien sneller proberen af te lossen of een deel door je ouders laten aflossen....Succes met beslissen!

Geboortebedankjes; dit hebben we nog geen enkele keer gedaan, en doen dat nu ook niet.

Oeh Nathalie; die enveloppe zou bij mij niet lang dicht zijn, maar als ik het niet wilde weten had ik 'm ook niet mee genomen!

Na de bevalling van de oudste kwam er bij mij een moederkoek uit die bijna even zwaar was als ons zoontje :confused: (7,5 pond) En dit was idd 3 weken te vroeg. Tel er dan nog wat vruchtwater bij en je bent al snel een kilo of 9 lichter! Veel meiden verliezen ook snel gewicht met het geven van BV, ik helaas niet...

@Mac; eet ze, jij weet wel hoe je iedereen aan het kwijlen krijgt zeg :)

@aichaaa; leuk dat je zo kunt genieten van je mannen!

Zow, ben weer bij en dat allemaal alleen over vandaag!

Hier een mindere dag, veel maagzuur en ons pukkie draait telkens langs m'n middenrif af, voelt niet fijn maar ja.

Afgelopen zaterdag kampioensfeest gehad van het volleyen. En alhoewel ik nu niet mee kan doen hoor ik er gelukkig nog wel bij!

Ga even mijn mail checken.

Liefs Jacqueline

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hier er ook niets af door de bv :( had het ook zo gehoopt....

De vk was op zich tevreden, idd niets aangekomen, dus netjes :D
    Ze adviseerde wel om een afspraak met de fysio te maken en een ondersteunende buikband te gaan dragen.
    Hopelijk helpt het, heb zelf niet het idee dat m'n buik zo "hangt" :(
    Jammer genoeg had ze nog geen idee hoe dit kindje ligt, ach er is nog ruimte genoeg :D

Kan ook nog steeds mijn eigen broeken aan :D maar zw schapsbroeken zitten toch net iets fijner.
    (als ik weer achter loop met de was, wil ik nog wel een gewone broek pakken :oops:)

Vanavond gaan we groententaart eten, moet 'm nog wel even maken.
    Maar door al die suggesties van jullie, begin ik wel een beetje trek te krijgen :D

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zijn we weer eens, al dat eten
    maar nog ff wachten ga nog niet koken
    wij eten kipburgers met gebakken aardappels en appelsmoesje erbij,
    heerlijk en lekker makkelijk
    morgen hamburgertje met iets weet het ff nog niet
    krijg gewoon trek als jullie daar steeds over praten hoor niet meer doen
    *smelt smelt*
    heb toch al sneller trek als eerst hebben jullie dat niet?
    ik heb nog niet op de weegschaal gestaan durf het eigenlijk niet zo goed,
    ben bang dat ik zoveel ben aangekomen

ff naar vriendin geweest daarnet en heb babydekentje gekregen van haar, zooo lief, hoef ik dat ook niet meer te kopen lekker makkelijk zo vrienden die al kids hebben hoor.

verder ja wat zal ik zeggen weet het ff niet meer

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmmm m&m lekker
    heb ik hier ook nog in de kast liggen.
    zo ben al aan het koken!
    mmmm

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@zeana, vervelend dat je je niet lekker voelt

@joanita wat lief van je vriendin!

18. Aichaaaa

Ik heb sinds 2 weken zo'n band maar heb het idee dat mijn rug nu meer pijn doet :(
    Ik draag hem eigenlijk als modeacc.omdat ik na 4 zwangerschappen 'n echte hangbuik heb en met die band 'n mooiere buik heb maar och, ben altijd blij als ik hem af kan doen .
    Andere dames ook last van of ik alleen.

heerlijk dat alles oke was bij de vlos!

19. Aichaaaa

Ik heb spareribsmenu besteld :oops: :oops: :oops:

Jammie :D

20. Aichaaaa

@ zeana,

Minder dat je vandaag 'n mindere dag had.
    Hopelijk morgen 'n betere!

Deel Deze Pagina