zo'n band heb ik ook ideaal, je mag hem ook niet hele dag om, worden je spieren te slap van, alleen omdoen als je actief bezig gaat! bij mij helpt ie super!
mmm spare ribs hier was het eten ook erg lekker! kga zo toetje maken! bladerdeeg met suiker in de oven, a la rianne, met ijs en aarbeien erbij!
wij bestellen tegenwoordig nooit meer wat kook net zo lief frietje zelf, zelf verse aardappels enzow heerlijk verse frieten, moet zegge da ik da weinig eet eet net zo lief gekookte aardappels kus
hey meiden! ben net thuis... rapportgesprekken gehad. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen als ik even niet blijlees. lees wel allemaal verhalen over eten... krijg er honger van , ik moet nog eten! HEb wel een vraagje: Hebben jullie ook zo snel last van spierpijn? Ik heb gister mn man geholpen op zolder. Latjes vasthouden etc, beetje schroeven. Wel op de grond gelegen en lang in een zelfde houding. MAN! wat ben ik stijf vandaag zeg! Hebben jullie dat nu ook zo snel? Is dat normaal?
Hihi Mac, ik ben benieuwd of het lukt en wat je er van vind! Ik heb net lekker gegeten, zo maar weer eens in bad. Tot straks en eetse allemaal.
ja had ik van de week ook, niks geks gedaan en had me toch flinke spierpijn, net zo vaag, hoort er gewoon bij!
Mac: Ja kan, maar water kan ook gewoon. Het gaat zo helemaal opbollen en dan kan je hem daarna mooi in het midden horizontaal doorsnijden. Wel even af laten koelen voor je het ijs ertussen doet. En je kan nu vast de aardbeien in plakjes snijden en er vast wat suiker in laten trekken Hmm heb er ook weer zin in, maar heb al kwark op.
Duurt altijd even. Hoe lang doe je ze in de oven? Meestal als ze mooi bruin zijn, zijn ze gaar. Nou nu ga ik echt het bad aanzetten Eetse mac!
Wat kunnen jullie kletsen in een middag zeg.. Yvetje: Duim voor je 3e 3d poging morgen! MvB: Lief hoor die Binkie van jullie! Anna83: een schommelstoel voor op de babykamer? Leuk hoor, wij hebben er ook een maar die past helaas niet meer op de kamer... Guusje: veel plezier vanavond bij de gym, ennuh er zullen wel meer nieuwelingen zijn moet je maar denken..is altijd spannend. Marjanne: hoop dat het geen bi is voor je... Bab28:vervelend he, dat een feestje al teveel kan zijn.. Ik heb dit ook sinds 2 weken, van tevoren kon ik de hele wereld aan, maar nu.. Aaliyah: wel moeilijk ja, ligt eraan hoeveel jullie dan zouden moeten lenen, maar als het erg veel is is het natuurlijk wel vervelend. Misschien is het een idee om de auto te verkopen en dan een goedkopere auto te nemen? Misschien een stom idee... Mac: mmh, klinkt lekker! Bedankjes: doen wij ook niet aan. Nathalie: wat zal je vriendin nieuwsgierig zijn! Kruidvat: heb vandaag inderdaad hydrofielluiers gekocht 3 voor 3 euro! Hadden veel leuke dingen trouwens! Nu even verder lezen...
@MvB, hihihihihi...wat een lange lap tekst he. Schrijf meestal bovenaan in een kort stukje hoe het gaat, zodat je niet hoeft te zoeken De ochtend begon goed, maar toen stopte me telefoon ermee en nieuwe sim-kaart werkte niet...maar wel weer op ander toestel heb totaal 4 uur besteed aan het telefoneren met Nokia en Hi en Orange en het was in 5 minuten opgelost toen ik eindelijk de juiste info had gekregen Maar nu gaat het wel weer. @Guusje, kan me voorstellen dat het toch even spannend is zo'n eerste avond met allemaal zwangere vrouwen ...kijk gewoon even de kat uit de boom en dan komt het allemaal goed. @Inger, ja gelukkig suiker hier ook goed. Dan zal dat dorstige toch erg anders van komen @mama1987, zou gewoon even dreigen met de dierenbescherming, want de laatste tijd maken ze zelfs veel reclame over paardenverzorging...kan de gemeente nog wat van opsteken...belachelijk dat ze de staleigenaren onder de druk zetten zeg. @Marjanne, thanx Hoop dat BI je gespaard blijft Lees dat bij VK ook alles goed was..., maar vondt ze dat je hangbuik had dan...lekker vriendelijk @Basmalah, kan me voorstellen dat je even in de put zit, maar straks lekker settelen in jullie nieuwe huisje + wijk en dan leer je snel genoeg mensen kennen @Aichaaa, gelukkig dat het goed is gegaan...is ook goed voor zijn eigen zelfvertrouwen! Wat is een duivenballet ? Heerlijk zeg dat je je zo lekker voelt! Lekker van genieten...voor de horormonsters weer terugkomen @Aaliyah, ik zou de auto verkopen...en een goedkopere terugkopen, heb zelf in een leuke auto kunnen rijden 2 jaar en die heeft me toen maar 750 euro gekost @Zeana, hihihihi erg he die nesteldrang. Mijn lichaam zegt nu ook steeds sneller STOP! Balen zeg van je maagzuur Gelukkig wel een leuk feest gehad van het vollyen...wanneer komt dat weer op TV, kunnen we alvast rekening ermee houden dat je er niet bent @Heide, dat is jammer dat de stoel niet meer past...en bij jou op de slaapkamer dan? Bij ons neemt ie ook veel ruimte in, gelukkig is het een hele grote kamer, anders zou ik het denk ik niet eens mooi vinden staan. Ik heb ook trek gekregen van jullie geklets over eten =P~ Wij eten lekker andijviestampot met stukjes bacon...mmmmmm...past ook wel bij het weer. En dat bad klinkt ook wel erg lekker Rianne, denk dat ik dat vanavond ook maar lekker ga doen. xx Anna