Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha mn 1e serie bladerdeeg is mislukt, zwelde niet echt op en was in ene donker
    haha
    nu serie 2 maar dan gewoon met water bestreken.....
    we zullen zien...

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    aaicha: wat fijn dat je zo goed in je vel zit :D en 7/8 weken is echt al snel ja, heerlijk vooruitzicht!

Marjanne: Moet je voor je bekken naar de fysio nu?

Jolan: spierpijn herken ik niet...

Hangbuik: ik heb wel het idee dat mijn beeb steeds erg laag ligt, waardoor die aan de onderkant meer gevuld is zeg maar, misschien dat ie nog hoger moet komen?

Vanmiddag de blije doos opgehaald, is wel leuk wat er allemaal inzit :D
    Verder nog wat kleine spulletjes gekocht die we nog nodig hadden.
    Altijd leuk he :)

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Nathalie: Balen zeg dat Konijn weer afwezig is. De situatie waar ze in zit is niet prettig, maar deze werksituatie is voor jou totaal niet prettig! En dan ook nog een stagiaire die afwezig is.... zit je echt ff niet mee vandaag.

@ MvB: Gefeliciteerd met je hondje

@ Mac: Super dat alles goed was bij de vk.

@ Guusje: Ik vond de eerste keer ook super eng! Denk maar zo: voor de andere meiden is het ook spannend.

@Inger: Super dat je suiker goed was! Ik moet over ruim een week testen.

@ Mama1987: Officieel ga ik vier weken van te voren met verlof, maar de vakantie zit er nog voor, dus heb ik lekker 6 weken!

@ Basmalah: Sterkte met de dip meid. We hebben er volgens mij allemaal af en toe ff last van! Hoort er helaas bij.

@ Aaliyah: Moeilijk voor je zeg! Weet nog toen ik graag een huisje wilde om te gaan samenwonen er ook regelmatig mensen tussen kwamen met een urgentie verklaring.
    Heel irritant is dat en voor jullie helemaal omdat je echt ruimtegebrek hebt.
    Maar zoals Mac al zegt: probeer er het beste van te maken. Denk goed na over het aanbod van je ouders, het is niet zomaar iets.

@ Nathalie: Wat erg zeg van die envelop! Is echt niets voor mij, zou hem meteen open maken of verbranden.

@ Jolan: Ben ook sneller stijf als ik help met klusjes! Hoort er allemaal bij!

@ slecht slapen: Sluit ik me bij aan! Gelukkig heb ik overdag nog voldoende energie om de dingen te doen die ik wil doen!

Heb vandaag voor het eerst kunnen koken in mijn nieuwe keuken! Ben helemaal happy en heb lekker genoten van mijn bordje eten voor de tv.
    Wat kun je zo iets simpels toch missen als je het even niet hebt en bij andere moet eten.

liefs girafje

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha nou het lijkt wel of ik niets meer gewend ben.... lijk wel een stijve hark .

jeetje krijg toch wel erg trek als ik jullie zo hoor :D. Eetse in ieder geval!

ik heb hier nog een ben & jerry's liggen die ik niet in 1 keer op kreeg.

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    girafje: heerlijk he een nieuwe keuken!

Nou ben er weer vandoor, vriendin komt zo op visite en dan lekker op tijd naar bed..

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    vergeten jullie ook wel eens dat je zwanger bent?
    Soms denk ik: oh ja :D er zit een klein mensje in me :D Dan krijg ik echt weer zo'n bijzonder gevoel van binnen !

Krijg ook steeds meer complimentjes over mn buik, ben er ook echt trots op. Dacht van te voren dat ik heel erg in de breedte zou gaan, maar tot nu toe staat hij lekker naar voren :D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat heb ik soms ook wel es heel gek misschien maar soms denk ik ook ineens van ohja ik ben nu met zn 2en.

Ik krijg ook veel complimentjes over dat ik mooi draag en mooie buik heb vind ik toch wel fijn.Soms voel je je zo bol ofzo en dan is het toch fijn als je hoort
    dat je er goed uitziet ofzo.

@Auto verkopen kan niet we hebben m net en we hebben m op afbetaling het enige wat onze optie is is mn ouders het af te laten betalen. Maar we gaan alles wel afwegen en alles op een rijtje zetten.

Had net ff een huilbui alles zat me ff tegen ook met verzekeringsgeld wat ik dus niet terug krijg en heel gedoe dus voel me ff klote.

Ik ga zo met mannetje even het huis verbouwen hihi zodat mn piano hier kan blijven en misschien gaan we de box vanavond ophalen bij mn ouders dus even wat leuke dingen en vriendje gaat me morgen helpen om hier wat orde op zaken te stellen en op te ruimen :D

En mac is het gelukt met je toetje a la rianne?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaliyah, soms is het nodig om even een potje te huilen. Balen dat je je rot voelt! Denk maar weer snel aan dat je met zn 2en bent dan :D.

Leuk de box ophalen :D Wij moeten nog een maandje wachten op de spullen!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@girafje
    heerlijk zeg weer koken in je eigen nieuwe keuken!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

mn toetje a la rianne is een doorslaand succes!

oooooowwwww lekker dat ie was,
    we hebben er allebei 2 van op. zooo lekker!

een blijvertje!

thanx rianne

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede avond meiden!

Ik heb alles gelezen, maar eventjes niet de puf om te reageren, ben zooooo moe!

Ik ga even wat rekeningen betalen en dan mooi naar dromenland. Geen idee waar die vermoeidheid vandaan komt maar ben kapot!
    Vanmiddag ook al 3 uur geslapen voor ik weer moest werken. Maar je kan me nu alweer opvegen, zelfs de trap op lopen is te veel gevraagd. Kan wel janken wat een K*t hormonen stormen ook af en toe

Heb wel net 3 tassen kleertjes van een collega gehad, zo schattig.. zo klein! en 2 van die uhhh geen idee hoe ze heten.. die een aantal van jullie op marktplaats gekocht hebben.. van die inpak dingen voor in de maxicosi ofzo... (fijn zwangerschapdementie)

Morgen naar de gyn...

Wat eten jullie allemaal lekker..
    ik had vanavond gewoon rode bietjes, aardappeltjes en stukje kip. Saai zeg!

Slaaplekker en tot morgen

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

kruip maar lekker je bed in...

wat super zeg 3 tassen vol kleertjes en 2 van die lodger wrappers...
    super

doe lekker rustig aan,,, misschien wat het weekend met je lieve ex toch wat vermoeiender/heftiger dan je dacht en vergt dat toch weer meer energie dan je denkt...

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah ik heb daar geen last van s'morgens!
    @mvb wat leuk, ik wil ook en hond! komt misschien vanzelf wel s'nachts misschien moet hij wennen. ik heb ook een hond gehad die binkie heette.

ik heb echt de hele dag last gehad van harde buiken het deed gewoon zeer. mijn baas stuurde mij half 2 naar huis ipv half 3 dat vond ik echt super aardig van hem.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mandy
    naar bed jij!
    of op de bank liggen!

rust!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    jaaaa lodger wrappers.. dat woord zocht ik... en ik maar googlen.. wat een gedoe haha

Nou ja mijn weekend was vrij rustig niet heel veel gedaan, vooral gewoon genoten. En heb lekker uitgeslapen.

Dus ja, geen idee of ik daar moe van ben. Merk wel dat mijn werk nu echt vermoeiend wordt. Moest vanmiddag nog achter een kindje aan rennen wat niet mee wilde.. Das niet fijn! en daarna 1tje die boos werd en om zich heen ging slaan en toevallig mij twee keer in mijn buik sloeg, ook niet fijn! Dus heb het vandaag wel even goed te pakken geloof ik..

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Kuidebokibi , gyn

Tamtam, vk

Aaliyah, vk

Snieke83 jarig

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    goed dat hij dat deed! Maar klote he die harde buiken.. heb er ook zon last van!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mac: Dank je wel. Vind de foto's ook erg mooi. Heb ze gewoon met mijn vriend gemaakt.

Anna: Veel plezier in bad! Hier was het heerlijk.

Mac; Ahh jammer zeg. Hoeveel graden had je?Misschien alleen met water besmeren?

Girafje: Wat fijn dat je je keuken weer hebt!

Jolan: Ben & jerrys! Oeh wat heb ik daar nu zin in
    Ik ben niet constant ermee bezig dat ik zwanger ben, maar wel veel haha. Komt ook omdat iedereen me steeds aanspreekt op mijn werk enzo. Toch wel leuk.

Aaliyah: Niet te zwaar sjouwen he!

Mac: Hhaahah hij is gelukt dus! Lekker he! Ik moet mijn recepten gaan verkopen, haha denk dat ik stinkend rijk wordt! Niet elke dag he, dat is niet gezond :)

Laura; Een wrapper! Lief van je collega! En slaap lekker

Mandy: Een teken dat je rust nodig hebt dus! Denk aan je kleine, en aan jezelf natuurlijk, neem lekker wat rust

Ik ga een waterijsje pakken want, ineen keer zo'n zin in! Dubbellikker :)

Even gtst kijken

19. demi26

demi26 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik heb besloten om maar een *stille meelezer* te worden. Ik kan het tempo echt niet meer bijhouden. Hier gaat het tot nu toe allemaal erg voorspoedig en ik heb verder ook nooit zoveel te meden hier...
    Toch hoop ik dat het met iedereen goed blijft gaan en daarom kom ik om de paar dagen wel meelezen.
    Ik zal jullie tezijnertijd laten weten wat het hier geworden is en als ik toch weer wat meer puf hem om hier wat actiever te worden, dan zien jullie me vanzelf wel weer meeschrijven.

Ik merk gewoon dat meerdere topics bijhouden op dit forum voor mij niet is weggelegd. Vanuit mijn eerste zwangerschap heb ik een leuk stel forumvriendinnnen overgehouden via ZP en ik merk dat enkelen van jullie dat hier ook hebben en dat is hartstikke leuk!
    Maar ik red het niet om naast mijn werk, kind, priveleven en het andere topic ook nog eens hier heel actief mee te doen... Dus vandaar dat ik nu maar over ga op de * stille* stand.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac fijn dat alles goed was bij de vk.
    @verlof hier 6 weken van te voren, nog 6 weekjes werken.
    @marjanne ik zit ook bij izz en heb ook die paarse tas hij zat 2 jaar geleden ook in het pakket. heb er nu 2 nog verpakt liggen.
    @bab er he dat je het zo merkt 1 feestje en je lichaam voelt gelijk anders.
    @basmalah kop op he meid!

Deel Deze Pagina