@marjanne vervelend dat je last krijgt van je bekken. @aaliyah als je een huisje koopt dan kun je die lening van je auto bij je hypotheek treken. de lening wordt dan ingelost en boven op je hypotheek valt het bedrag dan vaak mee. je merkt er dan niets meer van.
meiden ik ga nu inderdaad lekker luieren op de bank, grey's anatomy kijken en daarna bones heerljk die maandagavond!
Mandy: doe rustig aan meid. Laura: lief van je collega Anna: veel plezier in bad. Geniet er lekker van. Dames met afspraken morgen: heel veel succes/plezier. Net ook ff in bad geweest en nu ga ik bed in, want ik heb harde buiken. Heb vanmiddag zon uur in de keuken gestaan om het eten voor te bereiden en het is meteen raak.. Fijne avond allemaal en welterusten voor straks!
@ Demi: Begrijpelijk dat je een stille lezer wordt! Succes verder met je zwangerschap en we horen wel wat hoe alles gegaan is! @ Mandy: Ik sluit me bij je aan! Neem CSI op en kijk lekker Grey's anatomy en dan in bed lekker bones kijken! weltrusten alvast! Liefs girafje
hoi allemaal, heb niet bijgelezen want ik ben ziekjes Zwaar verkouden, hoofdpijn, koortslip. Dus ik ga weer lekker mijn bedje in. Had allemaal taart besteld maar weet niet of ik morgen wel kan werken... Nouja dan heb ik zelf 4 taarten om op te eten Mandy ik zie dat je dochter ook morgen jarig is, gefeliciteerd!
@Demi jammer maar wel begrijpelijk...Fijne zwangerschap nog en bevalling @Mandy ja dat willen we na mn bevalling uit gaan zoeken hoe of wat en wat we dan kwijt zijn en of we dat redden enzo. @Smiley rustig aan he @Snieke balen dat je een beetje ziekjes bent. En je bent morgen nog wel jarig! Hopelijk heb je toch een leuke dag morgen. Wij hebben net het halve huis verbouwd en het bevalt me wel. Piano staat nu in de woonkamer dus hoeft niet weg (jeeej) en berging opgeruimd en t dressoir wat verschoven. Het is allemaal wat krap maar voor nu is het goed kunnen we binnenkort het bedje neer gaan zetten. Box zijn we toch maar niet gaan halen we gaan zo film kijken. Heb alleen wel weer last van veel harde buiken heb toch te veel gesjouwd we gaan nu lekker filmpie kijken en dan naar bed. Weltrusten meiden!
@ Anna83, "n duivenballet is 'n soort dans gedanst door 8 schattige (waaronder 1 heeeeel schattige verklede duifjes
vind ik zoooo stom he... zit je CSI te kijken... hebben ze zo'n stom einde.. ik wil gewoon weten, wie, hoe, wat, waar...
@Aichaaa: Ja het gaat echt snel nu hé! Gelukkig maar, ben zooo nieuwsgierig @Zeana: Bedankt voor je optimistische opmerking, ik bewaar mijn broeken nog even @Joanita: Lief van je vriendin! @Anna: Er is op zich wel ruimte genoeg, maar zodra het gras op is gaan ze met elkaar klooien en ruzie maken. Normaal zetten we ze dan over naar een andere wei waar wel gras op staat, maar dat kan nu dus niet meer. Dus vrees dat we daar weinig mee kunnen wel goed idee trouwens! @Girafje: Ooh mazzelaar! Wij hebben 4 weken vakantie, midden in mijn verlof @Jolan: Ja dat heb ik ook wel eens! Komt denk ik omdat ik me zo goed voel, gelukkig @Kuide..: Wat lief van je collega Doe lekker rustig aan en anders maar een paar daagjes thuis blijven om bij te komen?! @Mandy: Wat lief van je baas! Doe jij ook maar rustig aan.. @Kuide, Tamtam & Aaliyah: Succes morgen! @Snieke: Gefeliciteerd alvast voor het geval ik het morgen vergeet @Demi: Jammer maar heel begrijpelijk hoor! Laat je af en toe wel even horen hoe met jou en de kleine gaat? En natuurlijk even komen vertellen als de kleine er is @Aaliyah: Fijn dat je tevreden bent met de nieuwe inrichting. Voel je je nu weer wat beter? @Aichaaa: Veel succes/plezier morgen!