Goeiemorgen allemaal! Snieke, gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je je wat beter voelt! Meiden met echos's/controles: veel plezier en succes
Hee meiden, Hier ook even een dipje. M'n man en ik hadden de uitgaven voor de trouwerij/baby/huis en alles eromheen op een rijtje gezet en daar waren we allebei nogal van slag van. M'n man was sowieso even helemaal op dit weekend. Heeft ook veel te veel gedaan de afgelopen periode (ruim een maand). En als er dan nog dingen zijn die dringend moeten dan gaat ie wel door, maar dit weekend hoefde hij eigenlijk niet echt iets en toen is ie een beetje ingestort. Nou ja, en met de geldzorgen erbij hadden we het allebei even helemaal gehad. Nu wel weer wat beter, maar ik kan het niet opbrengen om alles terug te lezen. Ik begin wel weer gewoon vanaf hier oke? Dingen die ik wel heb opgepikt (heb hier en daar een pagina aangeklikt... ) @ Snieke: gefeliciteerd met je verjaardag! Volgens mij is het vandaag beter weer dan gisteren dus dat is fijn. Geniet ervan. @ mandy: gefeliciteerd met je dochter (dat is toch vandaag?)! @ MvB: wauw, wat een lief hondje! Hmmm... misschien moeten we donderdag maar bij jou afspreken, haha @ guusje: wat goed dat je toch gaat, ondanks je faalangst! Viel het uiteindelijk mee? @ Inger: fijn dat je suiker gewoon goed was! @ Anna: pfieuw, daar is ze weer! Hihi, jij hebt echt ongelooflijk veel nesteldrang Lekker hoor, een massage... Maar goed dat je nu even voor jezelf kiest en probeert een beetje bij te komen. @ Aichaaaa: begreep ik nou dat de dansvoorstelling van je zoon goed gegaan is? Wat ontzettend fijn! Enneh... mooi buikie hoor @ Aaliyah: ik kan me dat zo goed voorstellen, dat je baalt van je kleine huisje. Wel fijn dat jullie het zijn gaan verbouwen. Heb je er nu wat meer vrede mee? Ik hoop van wel! En het is een cliche, maar wel waar: jullie kindje heeft er echt genoeg aan als jullie van m houden en hij ergens kan slapen. Maar goed, ik hoor dat ook steeds van mensen en dan denk ik ook steeds: blabla, je hebt makkelijk praten... Zo, en vanaf dit berichtje ga ik weer wat meer bijhouden! Gisteren bij de fysio geweest en ze schrok nogal van m'n klachten. Ik moet het echt rustiger aandoen zei ze... Maar dat is wel moeilijk... Heb heel braaf 2 grote afspraken afgezegd dus ben wel trots op mezelf. Gisteren m'n trouwjurk voor het eerst gezien sinds ie was aangepast op mij en hij is erg mooi! Nu gaan ze de laatste dingen vermaken en mag ik m 3 april ophalen. Ben zo benieuwd wat m'n man ervan vindt! Gisteravond hadden we een rondleiding in die geboortekliniek waar ik het over had (www.geboortekliniek.nl ) en we zijn er nu helemaal uit: daar willen we de bevalling doen. Echt super! Hmmm... als ik zo naar m'n bovenstaande bericht kijk denk ik: 'je doet het helemaal niet rustig aan!' 3 afspraken op 1 dag en dan tussendoor nog werken. Nou, vandaag overdag alleen een beetje werken (maar gewoon thuis dus ik doe het écht rustig aan O ) en dan vanavond voor het eerst zwangerschapsgym. Ben benieuwd.
Goeiemorgen allemaal! @Aichaaa: Mooie buik hoor! @Snieke: Heb er aan gedacht, GEFELICITEERD! @Buddy: Gefeliciteerd met Noa! Het is echt vies weer hier! Hopelijk wordt het volgende week wat beter Nog 38 werkdagen!
@Marb: Fijn dat je trouwjurk helemaal naar je zin is, ben benieuwd naar de foto's . En je moet echt rustig aan gaan doen hoor...
Aichaaaa; gewoon een piep einde... mooie buik trouwens zeg! Marb: 2 afspraken afzeggen is toch al iets... en super dat je jurk zo mooi is. mama: 38 werkdagen... lekker aftellen hoor! ik nog 17 dagen
@ mama1987: oh, hier schijnt de zon... Vreemd. Maar van mij mag het heel veel regenen als het 4 april maar mooi weer is En nog maar 38 dagen werken? Gaat hard dan ineens he? En jij gaat nog door tot 4 weken voor de bevalling toch? Moet je nagaan hoe snel het anders gaat... Enneh... ik doe m'n best @ Marloes: jeetje, jij bent echt bijna met verlof! Maar jij bent ook stiekem al eind mei uitgerekend, dus jij speelt vals En ik haat van die halfslachtige eindes ook altijd
goedemorgen dames, kzit hier midden in een flinke niesbui, en kan je vertellen dat is niet fijn als je zwanger bent, pff mn banden en dan nog die blaasspieren, ben blij dat ik net naar de wc geweest ben.... zo nu naar de huisarts om te laten kijken naar een jeukplek, die niet door de zwanegrschap veroorzaakt wordt want heb daar vaker last van, w.s schimmel? en wil bv geven dus alles moet daarzo in orde zijn. en dan bij kruidvat DE doos ophalen! en dan hond uitlaten en dan met mn vriendin en kleine zwemmen! kus alles
Goedemorgen! @ Joanita, wat lief van je vriendin @ Jolan, ik heb niet snel last van spierpijn @ heide, ik heb ook het idee dat beeb erg laag ligt. @ girafje, hoe was het koken in je nieuwe keuken? @ Jolan, ik vergeet te vaak dat ik zwanger ben. Tot ik total loss op de bank lig te hijgen en denk "ohja ik moet rustiger aan doen @aaliyah, dikke knuffel! Als ik in die situatie zat zou ik denk ik toch ff in dat app blijven zitten. @ kuide, ook een dikke knuffel. Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. @ Demi, fijne zwangerschap! Erg jammer, maar begrijpelijk! @ aichaaaa, wat een buik! Mooi hoor! @ Marb, super dat je trouwjurk naar je zin in! Ben ook benieuwd naar foto's! Gister een heerlijk avondje gehad. Vriendje ging sporten maar was vergeten dat zijn vader zou komen, dus daar zat ik mee. Toen lekker in bad geweest, alleen teveel koud water erin gedaan Daarna nog ff op de bank ANTM gekeken. Heerlijk rustig avondje dus
Goedemorgen meiden, Snieke: gefeliciteerd met je verjaardag Aicha: mooi buikje hoor Marb: fijn dat je jurk naar zin is. Ben benieuwd! Enne rustig aan doen he.. Mac: veel plezier Nathalie: super dat je een fijn avondje hebt gehad. Lekker bijgekomen dus. Moet je vaker doen Dames met afspraken: veel plezier en succes.. Ik ga zo even douchen en dan ga ik naar Kruidvat om de mama & baby doos op te halen. Manlief heeft vanmiddag vrij genomen en vanavond gaan we uit eten. Zijn vandaag 2 jaar samen
@Marloes: Nog maar 17 dagen, lekker zeg! @Marb: Hmm zal wel een plaatselijke depressie boven mij zijn @Mac: Succes bij de h.a. en veel plezier bij het zwemmen! @Smiley: Gefeliciteerd met jullie 2 jarig samen zijn en veel plezier vanavond! Kruidvatdoos: Nog niks over gehoord :S
@ Mac: zo'n jeukplek heb ik ook wel eens gehad, meestal in de zomer. Is idd heel makkelijk te verhelpen. Succes bij de huisarts! En veel plezier vanmiddag @ Nathalie: oh, heerlijk... zo'n rustig avondje! Kan me voorstellen dat je daar helemaal van opgeknapt bent! @ Marloes: gaat er iemand nog eerder met verlof? Wie dan? Meris of Pixie ofzo? @ mama1987: ghehe... dat zal t zijn Hoewel t er hier net ook ineens donker uitzag... @ smiley: klinkt als een leuk dagje, geniet ervan! Enneh... gefeliciteerd met jullie 2 jaar!
Goedemorgen dames, Iedereen met een afspraak veel plezier. Ik ben net naar de verloskundige geweest voor de eerste keer om suiker te prikken en dat was goed 4,2. Straks om 11 uur moet ik weer en dan er achter aan de controle. Ga toch de foto's van de babykamer er opzetten, maar de kleur van de muur klopt dus niet. De kleur is blauw op de foto, maar moet petrol kleur zijn. We hebben alles al geprobeerd, maar krijgen het niet voor elkaar om de goede kleur te krijgen. Las ook iets over de gratis dozen. Ik mag volgende week die van de kruidvat ophalen en ik denk dat ik dan ook wel bericht krijg over die van prenetal.
hai allemaal.. kom net bij de gyn vandaan.. en die was not amused! Ze vond dat mijn baarmoeder nog wat aan de lage kant staat.. dus waarschijnlijk is de kleine wat klein.. heb 4 mei een groei echo. En ik MOET nog minder gaan werken, het liefst helemaal stoppen. Maar dat wil ik niet! ik kan echt niet nu al thuis gaan zitten, moet nog 14 weken! nog 8 weken tot mijn verlof.. bah donderdag gesprek met de arbo... zo maar even mijn baas bellen met de nieuwe informatie mijn bloeddruk was wel goed, 110-70 en mijn glucose 5.0 en hb 7.9 das dus allemaal goed. ga nu maar even shoppen even gedachten op 0.
Goedemorgen meiden, Snieke gefeliciteerd met je verjaardag! En jullie hadden allemaal gelijk, de gym viel reuze mee. We zijn met zn vijfen, dus lekker klein groepje. Ik heb me dus weer weken druk gemaakt om niks Iedereen een fijne dag!