@ zeana: wat fijn dat je buurvrouw dat doet! Scheelt weer een hoop denk ik... Ik herken je gevoel wel, hoor... Zeker nu we in Den Haag wonen, ik ken helemaal niemand hier... @ Aaliyah: wat een opluchting dat er bij de vk ineens heel makkelijk gedaan werd over pijnbestrijding! Hele opluchting lijkt me! En erg leuk, al die lente-dingetjes! Dan heb je nu helemaal een beter gevoel over je huisje denk ik? @ marjanne a.k.a. hangbuikzwijntje : wat fijn dat die band helpt! Ik moet zeggen dat ik er nog niet veel van merk... Je klinkt wel lekker vrolijk! @ heide: veel plezier met je neefje en nichtje.
@ Rianne: wat fijn dat je je beter voelt! Inderdaad gewoon je lijf dat aangeeft dat je teveel doet waarschijnlijk... Hm. Ik ben elke keer weer onder de indruk van die mooie buikfoto van jou! Bleeegh, net even in slaap gevallen en ben nu toch een partij misselijk... :sick:
Rianne klinkt lekker wat jullie gaan eten! Ja ben idd wel blij dat er wat minder moeilijk werd gedaan over de pijnstilling hele opluchting! Ik heb eindelijk mn dressoir klaar is helemaal opgeruimd dus nu wat ruimte over om andere spullen in kwijt te kunnen is ook wel fijn hoor moet ik zeggen. Gevoel over huisje blijft maar kan er al iets beter mee leven en geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen..... Ga de frituurpan maar even aanzetten heb geen zin te koken *lui* Pff en dan vergeet ik gewoon te zeggen dat ik een berichtje heb gehad van mn buddy Vinnies helemaal uit het warme Jamaica, ja man 8) Het was er 27 graden en alles gaat goed. Iedereen moest de groeten hebben ook voelt ze de baby steeds meer en harder schoppen. Bij deze iedereen de groeten van Vinnies!
@ Rianne: mja, moet sowieso straks gaan eten want moet over 3 kwartier weg... Hopen dat t helpt Heb het vaak hoor, als ik overdag geslapen heb. Gaat zo vanzelf beter. @ Aaliyah: fijn dat je het een beetje van je af hebt kunnen zetten! Jullie kindje gaat echt helemaal niks tekort komen hoor! @ Vinnies (wat ze natuurlijk niet leest, maar misschien later ofzo): Wat leuk dat je wat van je laat horen, helemaal vanuit Jamaica! Leuk dat je de baby steeds beter voelt! Geniet ervan meisje (zowel van je vakantie als van je kindje)
Hoi allemaal, Hier nog steeds niet lekker, dacht een klein verkoudheidje maar het wordt toch meer helaas Sorry heb wel zo'n beetje alles gelezen maar echt geen puf om te reageren. Ik vind het echt ontzettend lief dat ik allemaal felicitaties van jullie krijg, doet me goed (ja ik vind mezelf altijd verschrikkelijk zielig als ik ziek ben, lijk wel een man) Straks zwangerschapscursus, en dan denk ik dat ik daarna mijn nest op zoek en er de eerste 24 u niet uitkom. Iedereen alvast eet smakelijk en een fijne avond
@Sanne: Goed dat je naar huis bent gegaan! Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. @Guusje: Wat lief van je moeder! @Zeana: Wat lief dat je buurvrouw je af en toe mee op pad gaat nemen, zal je goed doen! @Aaliyah: Fijn dat alles goed was bij de vk en helemaal fijn dat hij zo goed reageerde op jouw idee over pijnstilling. Ik heb het nog steeds niet gezegd @Rianne: Hmm, klinkt goed! Leuk een berichtje van Vinnies! @Snieke: Beterschap meis!
Ik ben vandaag om half 4 gestopt met werken, toen bloed laten prikken, de hond uitgelaten, blije doos opgehaald en ben nu ingestort op de bank. Mannetje moet overwerken en is dus pas rond half 8/8 uur thuis. Hij neemt iets te eten mee, heb echt geen puf om te koken.. Voel me zo moe en de week is pas net begonnen! *einde zelfmedelijdende bericht* Mini meisje is trouwens wel erg actief vandaag, héérlijk
zo zijn we weer, eten staat op heb lekkere trek gekregen, vandaag weer teveel gelopen owww wordt er zo scheit chaggie van hoor sorry ja ik doe het zelf maar wordt alleen maar chaggie als ik thuis zit, @zeana: waar woon je ergens kom ik je binnenkort eens opzoeken als het niet te ver weg is natuurlijk. gezellie samen een bakkie doen, andere dames die alleen thuis zijn en intresse hebben hoor het graag kus
nee klopt niet, althans in de eerste mail wel de mail erna zaten ze allemaal in, alleen sommige kreeg ik terug gestuurd omdat jullie aacount het niet aan kon, te veel mb. marb heeft ze in ieder geval wel allemaal ontvangen. misschien dat zij ze ging verkleinen... @kruidvatdoos: die kun je als je inlogt nog een keer aanvragen, evt in ander filiaal, niet dat ie bijzonder is, maar toch,...
zo ik ga naar zw. cursus en daarna ff bij de buuf koffie drinken, mn mannetje is sporten... zwemmen was trouwens erg leuk gezellie en heerlijk. en ik denk dat het werken hier ook helemaal gedaan is, nu 1,5 week al rust en nog steeds last, dus denk dat ik donderdag maar ga bellen dat het helemaal over is... dus het weekend niet werken en erna ook niet meer, missschien wat therapeutisch kantoorwerk, om wat dingen af te ronden... fijne avond dames!
Aaliyah: Ja het geeft zeker een goed gevoel als je wat dingen opgeruimd hebt en dan nog ruimte over! Geniet van zulke kleine dingen, dan denk je misschien wat minder aan de ergenis over je huisje! Vinnies: Jaloers ! Geniet ervan Marb: raar zeg dat je dat elke keer hebt. Maar gelukkig gaat het steeds weer snel over Snieke: Jammer dat je je nog zo ziek voelt. Geniet straks van cursus en lekker vroeg je bed in duiken Mama87: Lekker druk dagje dus. Nu lekker niks meer doen, gelijk heb je. Heerlijk als je soms eens niet hoeft te koken. Ik ben ook zooo moe de afgelopen dagen. De week is inderdaad net begonnen En moet het hele weekend ook nog eens werken Leuk dat je meisje zo actief is. Bij jou ook al van die flinke trappen? Joanita: Waar ligt die plaats eigenlijk waar jij woont? Heb er nog nooit van gehoord Mac: Oke haha. Wat een gedoe soms he met die foto's. Ik word er soms ook zo chaggie van. Gelukkig heeft mijn vriend meer geduld. hoop dat Marb ze kan verkleinen en kan doorsturen. @ Kruidvatdoos: Ik had hem wel aangevraagd maar nooit opgehaald. De bon stond op onze gecrashte laptop. Maar hoorde al dat hij niet zo bijzonder was, dus ga hem niet eens meer halen Ben benieuwd wanneer ik de blije doos krijg... had er natuurlijk al 1 opgehaald, maar die was voor de vorige bewoner bedoeld. Ik heb ook nog geen WJO gehad..
dan denk ik dat je hem niet krijgt, Rianne. Heb je de WJO nog nooit gehad? Anders even bellen, emailen...