@ Marloes: Ik hoef ook nog maar 17 dagen te werken! Heerlijk idee he. t is bij mij wel verdeeld over 4,5 week, maar das geen probleem. @ Nathalie: Het was heerlijk! Was er echt weer ff aan toe na ruim 2 weken niet zelf kunnen koken. @ Marb: Je hebt de eerste stap al gezet door afspraken af te zeggen. Denk goed om jezelf! @ Snieke: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Smiley: Gefeliciteerd met jullie 2 jaar samen. @ Kuidebokibi: Das ff minder leuk nieuws om te horen als je bij de vk bent. Je moet natuurlijk doen wat het beste is voor de kleine, maar helemaal stoppen ineens lijkt mij ook niets. Suc6 donderdag! Heb het gevoel dat mijn ukkie ook aan de kleine kant is. Vorige keer moest ik ineens al na 3 weken terug komen en nu over 2 weken alweer. @ Guusje: Top dat het gezellig was bij de gym! @ Tamtam: Fijn dat je suiker goed was! @ Aichiaa: Balen dat je nu meer suiker moet gaan spuiten! Denk maar zo: t is voor de kleine! Ga straks nog heel even verder in de kinderkamer. Heb gisteravond het ledikantje in elkaar gezet en ben net bezig geweest met de plinten. Daarna lekker in bad, ben nu al gaar! Buik begint ineens ook lekker te groeien! Eindelijk kun je echt zien dat ik zwanger ben liefs girafje
heyhey dat ligt ongeveer 15 km van breda vandaan en ongeveer een km of 40 van den bosch er tussen in zeg maar
goede avond! Heb een goed gesprek gehad met mijn LG. Ze begreep het helemaal dat ik niet helemaal wil stoppen (gezien mijn sociale situatie ook echt niet goed, alleen thuis, teveel piekeren enzo) Dus ik werk vanaf nu alleen nog maar van 14.00 tot 18.00 en als het niet gaat dan kan ik eerder weg. En ik hoef geen kids meer uit school te halen (soms wel half uur lopen), kan gewoon intern op de BSO (buitenschoolseopvang) blijven. En nou maar kijken hoe het verder gaat. Is gewoon zo kut als je je verder niet ziek voelt om dan toch toe te moeten geven aan je lichaam. Voel me ook zo schuldig naar mijn collega's toe dat ze veel meer moeten doen nu. Weet dat ze t niet erg vinden (dat zeggen ze iig) maar toch... Zij willen ook liever dat ik een gezond ventje krijg straks! En daar hebben ze gelijk in... beter 1tje van 3500 gram dan van 2200 gram... maar goed. Machteloosheid....
hier ook... zie dat we gelijk met verlof gaan. Al start dat van mei officieel 2 mei, maar heb een week meivakantie er voor... jij natuurlijk ook
@ Marloes: Ik ga officieel 9 mei met verlof! Heb 2 weken vakantie ervoor! @ Kuidebokibi: Super dat het opgelost is op je werk! liefs girafje
hoi meiden, zo hehe ik zit eindelijk vandaag vergeef me dat ik niet bijlees, morgen heb ik daar weer tijd voor. was om 17.30 thuis en om 18.00 moest ik weer naar pufcurus. Alles goed met iedereen?
Hoi meiden, Ik kom ff zwaaien naar jullie * ZWAAI ZWAAI* Net weer puf-cursus gehad met vandaag als onderwerp: het begin van de bevalling.....oei oei oei oei oei. Mwja, was wel interessant. Het ging over zoveel cm ontsluiting en ineens dacht ik: "hoe voelen ze dat eigenlijk?" Dus voordat ik er erg in had riep ik vrolijk: "gaat dan die hele hand erin?" Ik kreeg gelijk een rode kop, maar gelukkig kon iedereen er wel om lachen! Morgen om 10.10uur apk bij de vlos en om 11 uur moet ik ons pupske naar de dierenarts brengen voor rontgenfoto's van de voorpootjes (ze heeft misschien elleboogdysplasie...).Is wel minder, want ze moet voor die foto's onder narcose en dat vind ik zooooo zielig........dus ik ga nu lekker met haar knuffelen! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mijn kleine meisje had net de hik ! Zoo lief, had ik nog nooit gevoeld. We hebben net flink geld uitgegeven, droogtrommel gekocht, nieuwe stofzuiger en nieuwe kruimeldief haha. We hadden nooit een droogtrommel, maar het schijnt voor straks wel handig te zijn. Ik ga nu naar bed, csi afkijken en dan lekker slapen. Weltrusten allemaal
@ Snieke: wat balen dat je je zo beroerd voelt. En dat nog wel op je verjaardag Heb je verder wel een leuke dag gehad? @ Marloes: heb t ook al gepb'd maar het is echt ont-zet-tend schattig!
@ mama1987: goed zo, lekker rustig doen. Fijn dat je mannetje voor eten zorgt @ Mac en andere dames van de meeting: sorry, ben er niet toe gekomen om ze te verkleinen... Ben al niet eens aan m'n eigen werk toegekomen vandaag, was zo lamlendig... @ Mac: misschien wel een idee om te stoppen met werken dan... Wel balen hoor... @ Mandy en Sanne: succes bij de vk morgen! @ girafje: eindelijk een buik? Super! En hartstikke leuk om met de kinderkamer bezig te zijn! @ kuidebokibi: wat fijn dat het zo opgelost kan worden. Je collega's begrijpen het vast wel! Maar ik kan me erg goed voorstellen dat je gewoon geen ZIN hebt om rekening met je lijf te houden...
@ Dootje: hahaha, geweldig! Zoiets zou ik ook kunnen roepen... En knuffel t hondje idd maar even flink. Zo zielig dat je niet kunt uitleggen wat er gaat gebeuren he? En ook jij succes bij de vk! @ Rianne: ooooowww... wat schattig! Ik ben daar zo benieuwd naar... Zal wel niet lang meer duren denk ik... En leuk hoor, al die nuttige dingen Slaap lekker alvast! Zo, hier net terug van de eerste keer zwangerschapsgym. We hebben helemaal niet gesport! Het was alleen maar voorstellen en praten... Hopen dat het de volgende keer wat actiever wordt. Ik zit niet te wachten op verhalen over klachten van iemand anders. De vrouw die het gaf ging er steeds uitgebreid op in... Erg irritant. Nou, gelukkig heb ik morgen mijn andere zwangerschapscursus (heb er 2 gedaan omdat ik hier in de buurt nog niemand ken en het me een goede manier leek om wat mensen te leren kennen...) Hopen dat die wat actiever is! Heeft alleen m'n man 3 partner-avonden in 2 weken...
marb, de eerste les is volgens mij altijd alleen voorstellen. Was bij mij ook. De lessen erna wordt er eerst even gekletst, daarna wat info gegeven en daarna gaan we altijd 'gymmen'.
hallo dames, ik lees dat veel dames aan zw cursuccus doen, ben ik dan gewoon te lamlenidig om dit nie te doen, ? ik ben blij als ik om half 8 of 8 uur me bed in kan er om 10 uur ff uit t ekomen voor nog wa drinken en dan te gaan slapen, ben zo moe da ik daar in de avond nie eens aan moe denken,
mja, ze zei dat ze normaal wel altijd ook starten met gymmen de eerste les al maar dat we nu met zoveel waren dat we de hele 1,5 uur volgekletst hebben... Hmpf. Maar natuurlijk wordt het wel beter, haha! Maar ik kan met jullie al praten dus dat hoef ik daar niet meer
Nee hoor, je bent niet lamlendig. Je moet je er wel goed bij voelen, anders hou je het ook helemaal niet vol! Maar ik ben een sport-type en ik baaaaal dat ik al maanden niet echt kan sporten dus ik ben blij dat ik dit heb
denk wel dat je er juist meer energie van zou kunnen krijgen, Joanita... ik word van meer slapen juist meer moe, dan uitgeruster
aangezien er hier heeeel veel pizza-liefbebsters zijn.. Kijk even op www.gratiz.nl. dan krijg je geld terug van een wagner pizza
@ Marloes: kan ik me voorstellen hoor... Ik verheug me nu al op ons kleintje die vast ook allemaal schattige dingen gaat doen! <3 Enneh... over dat meer energie krijgen van meer doen: ik denk dat je daar idd wel gelijk in hebt. Ik merk dat ook! Ik ga slapen dames! Tot morgen.