Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha het was dus in tilburg.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    aan alle nieuwe meiden...

als jullie in de lijst willen of nieuwe afspraken hebben, stuur dan Pixie of mij een pb.... dan weet je zeker dat de afspraak er in gezet wordt! ! !

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sunshine; veel kijkplezier weer...

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo ik ben terug van de tandarts. ze hebben alleen schoongemaakt. heb niets verkeerds aan mijn tanden alleen het randje tussen tandvlees en tand is een beetje kalk opbouw en dat maakt mijn tandvlees dus ontstoken. hmm.. smakkelijk! nou goed. kan weer 6 maanden vooruit. vind wel dapper van mij. na 8jaar niet meer geweest

5. natjes

natjes Niet meer actief

zow...even stad ingerend...kon het niet laten..wilde even bevestiging... even getest... Of course dikke vette streep. Had het alleen even nodig...

Gelijk thermometer gekocht..moet temp in de gaten houden ivm rugpijn... temp is 36,7 is dat niet enorm laag voor als je zwanger bent?

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Wat kletsen jullie veel zeg haha!
    Ik ben net pas wakker...en dat terwijl ik gisterenmiddag heel veel gslapen heb hihi
    Zometeen werken...bah heb geen zin, stom maar sinds ik zwanger ben heb ik echt geen zin en puf meer om te gaan werken:(
    Ook nog steeds die verdomde koortslip:(
    Pijn in mijn rug heb ik ook wel en mijn darmen hihi maar ja heb t er heel graag voor over!

Liefs Debbie

7. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Alle juni mama`s gefeliciteerd en de andere a.s mama`s natuurlijk ook.

Wij hebben al twee zoons van 6 en 11 jaar en zijn nu uitgerekend op 22 juni.

Gezellig dat er zoveel kinderen in juni geboren worden...

Liefs mij

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Net vk gebeld was het gisteren nog vergeten, kan 31 oktober al terecht :)

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Ah vandaar dat je gisteren ff kwam spieken NRG... Gefeliciteerd meid!

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gefeliciteerd nrg :D

11. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hi meiden,

Ik kom me ook bij jullie voegen! Ervaring bij mijn eerste kindje leert dat ik graag meelees, maar niet echt de tijd kan vinden om ook werkelijk veel te schrijven.... Maar ik doe mijn best!

Ik ben Sigrid, 28 jaar en heb samen met mijn man een dochter van (sinds afgelopen vrijdag) 1 jaar oud. Omdat ik een wat onregelmatige cyclus heb, weet ik niet exact wanneer ik uitgerekend zal zijn..... Maar ik denk dat ik een innestelingsbloeding had op 10 oktober (cadeautje voor onze dochter!). Terugrekenend zal ik dan nu bijna 4 weken zwanger zijn.... Dus eh.... 25 juni 2009 ofzo?!
    Gisteravond getest en een voorzichtig streepje was daar! Gelukkig niet echt klachten... beetje gerommel in mijn buik en meeeega moe (was ik de vorige keer ook). Ik hoop op net zo'n zwangerschap/bevalling als de vorige!

Nou meiden, geniet ervan! Die eerste 12 weken zijn vast zó voorbij!

Groetjes, Sigrid

Ps: jullie hebben de primeur.... behalve mijn man en ik, weet niemand er nog van! Heb een shirtje voor Iza besteld met "ik word grote zus!"....

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Siesje welkom en gfeliciteerd
    Waar heb je dat truitje besteld?

13. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Nou meiden het loopt misschien toch nog goed af.het is nog niet zeker natuurlijk ben nog maar pril zwanger.

Maar er was een embryo te zien van 6.4 weken dus zelfs een paar dagen groter dan ik ver was volgens de berekeing op de computer.

En er klopte vaag eeb hartje ongeveer 110p min.

over twee weken weer terug.

En de ha maar zeggen dit is gewono een miskraam wacht maar af

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap..

Makey: wow meid, goed nieuws! Super

15. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey Makey, ik geloof dat niemand hier het hoog op heeft met die HA's. Iedereen die ik hier spreek heeft negatieve verhalen erover, rare mensen...

ik heb ook wel wat last van mijn onderrug maar heb begrepen dat bekkeninstabilliteit wel redelijk onderin, richting schaambeen/stuitje moet zitten. Dit is gewoon lage rugpijn die ik ook heb wanneer ik ong. moet worden of mijn ei krijg..

Vandaag even bij prenatal geweest en bij een winkel die zwangerschapskleding verkoopt...staat er een klant van mij binnen!
    Ze wist wel dat we er mee bezig waren dus ze was heel blij voor me.
    Heb al een zwangerschapsbh gepast omdat ik zo'n last heb en mijn gevoel zegt dat ik een tientonner/pamela ga worden dus NEE ik doe ook niet mee aan die lijst :) Ze zitten wel lekker die dingen maar charmant kan ik ze niet noemen. Misschien als er dadelijk wat meer in zit... ;)
    Ik schaam me bijna als ik er rondloop, kent iemand dit? Ik met mijn nog nergens te bekennen buikje, pfff en nog zoveel kan gebeuren...

ik ga maar weer eens hard aan het werk!

succes alle nieuwelingen!

16. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Thanks!
    Bij www.goodmoonkid.com

17. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Oh, haha... jullie gewichts-voorstel voor de lijst! Het maakt mij niet zo veel uit. Bij mijn vorige was ik van 53 naar 75 kilo gegaan, maar toch maar één striae-streepje. Inmiddels waren er al weer 20 kilo's verdwenen. Lang leve de borstvoeding, want ik heb er geen seconde voor gelijnd.
    En nu weer op naar de kilo's!

Hoop trouwens dat ik met ons volgende ukkie weer zo lang borstvoeding kan geven, want bij Iza heb ik tot 8 maanden volledig, toen tot 10 maanden 1 kunstvoeding en twee borstvoedingen en pas een week voor haar 1e verjaardag heb ik de borstvoeding helemaal gestopt.... Lol... achteraf zo ongeveer rond het moment dat ik weer zwanger werd. Ik had nauwelijks melk meer en mevrouwtje had niet echt geduld!

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Makey das goed nieuws meid hopelijk over 2 weken weer een goede echo

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005