Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    slaap lekker!

ik ga ook mn bedje op zoeken!

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Meiden: Ik lees nog steeds braaf mee hoor, heb alleen niet de energie om op iedereen te reageren en wil ook niemand overslaan per ongeluk. Vandaar dan maar helemaal geen reactie.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Marb: Wel een goed idee dat je het ook doet om mensen te leren kennen. Hoop dat het de volgende keer wat actiever voor je is.

Joanita: Ik doe ook geen cursussen hoor. Ik denk dat ik te lui ben haha, en het is denk ik niet echt mijn ding.

Marloes: Hmm pizza ! Hoop dat Aaliyah het leest :)

Nikita: Geeft niet hoor. Leuk dat je in ieder geval af en toe iets van je laat horen. Hoop dat alles goed met je gaat!

Nou, het is nog lekker rustig hier. Wat een weer vandaag zeg :( En dat terwijl ik van de week lekker op een terrasje zat!
    Vandaag nog werken, dan 2 dagen vrij en dan het weekend weer werken ( lees, durrum eten ) :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen!

Aaaargh, vannacht om een uur of 3 ineens heel erge kramp in m'n kuit. En heb nu spierpijn :( :D Die magnesiumpillen slik ik blijkbaar ook voor niks... :( Nou, vanavond maar m'n man lief aankijken en een massage vragen. ;)
    Vandaag hoop ik weer wat actiever te zijn dan gisteren... :oops:

@ Rianne: ja, hier is t ook rotweer :( Had gisteren een heel raar gevoel omdat het eergisteren nog heel mooi was en toen gisteren ineens niet meer...

Werk ze!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Marb: Jij bent ook altijd zo vroeg wakker :)

Oeh dat zal wel lekker zeer gedaan hebben die kramp. Voel je nu zeker nog? Ik heb het tijdens mijn zwangerschap nog niet gehad maar weet wel hoe het voelt.

Ja ik word ook echt down van dit weer. En dan wordt je inderdaad ook minder actief, dus snap je helemaal haha. Gelukkig ben ik aan het werk, en kan ik niet echt naar buiten kijken.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Hahaha, en dan valt het vandaag nog mee. We staan elke doordeweekse dag tussen 6 en 7 op. Paar maanden geleden nog heel braaf om 6 uur elke keer, maar nu we allebei zo moe zijn wordt t toch vaak eerder 7 uur... :oops:

Kramp was niet echt fijn nee... :confused: Ik voel t idd nu nog... Probeer een beetje te strechen, maar dat gaat niet zo best :)

Ach, van mij mag het nu best regenen als het 4 april maar droog is :D (ja, ben lekker egoistisch :) )

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik sta nu wel bijna dagelijks half 7 op voor mijn werk, dus ben ik op mijn vrije dag ook altijd vroeg wakker helaas.

Ja ik hoop ook echt dat het 4 april mooi weer is! Zou zo zonde zijn van de dag en je mooie jurk natuurlijk. Volgens het weerbericht zou het pas vanaf half/eind april mooi worden. Nou, als het maar in ieder geval droog is!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik moest gisteren ineens het archief in. Eigenlijk een taak van het konijn, maarja die was er weer niet. Collega's zeuren dat het nog niet bijgewerkt was, dus heb ik het maar weer op me genomen.
    Wederom door intake weer overgewerkt dus was helemaal kapot gisteren.

Ga nu even proberen bij te lezen!

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goeie morgen

@ kramp.. heb ik elke nacht. heel fijn he! soms idd zo erg dat je er de hele dag last van houd. Magnesium hielp bij mij ook niet.

@ weer... wat een ongezellig weer he.. nergens zin in!

fijne dag allemaal.. ik ga lekker niks doen :p

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sanne, dikke knuffel en rustig aan doen! Succes bij de VK vandaag!

Aaliyah, fijne reactie van de VK!

Smiley, nog gefeliciteerd!

Rianne, klinkt inderdaad lekker dat eten van jullie :D
    Ik had gisteren kerriesoep met een bolletje kaas. Voor vriendje had ik rode kool gemaakt.

Snieke, beterschap!

Marloes, leuk zo'n dansende kabouter!

Mandy en Sanne, succes bij Vk!

Kuide, wat fijn dat je minder kunt gaan werken!

Joanita, ik doe ook niet aan zw cursus hoor.

En kramp heb ik ook wel elke nacht! Gisteren had ik het 's avonds op de bank in mijn voet.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik begin echt gek te worden van mijn verzekering....
    Had een maand geleden gebelt.. jongens ik ga verhuizen dit is mijn adres.. stuur het kraampakket aub daar heen!

Dat zouden ze natuurlijk doen!
    En wat denk je... Nee hoor! Wordt net gebeld door mijn oude buurvrouw dat ze een kraampakket voor mij heeft van FBTO.

Goed bezig FBTO!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is lekker geregeld!

13. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Ik hoor net bij goedemorgen nederland van 'n verloskundige dat we als zwangeren geen kliekjes mogen eten.
    Noooooooit eerder van gehoord :( (heb ik net gisteren voor 2 dagen bami gemaakt :( )

Kramp: in al mijn zwangerschappen veel last van gehad, deze nog helemaal niet :D

@ kuidebokibi, jeetje, handig van FBTO :(

Regen, bah!
    (ik denk ook dat het 'n beetje mijn schuld is dat het steeds regent ;) sinds ik mijn tuin heb opgeruimd is het lenteweer verdwenen :D )

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Iedereen die vandaag een afspraak heeft veel plezier.
    Gisteren weer naar de cursus samen bevallen geweest.
    Ik vond het heel leerzaam en mijn man ook.
    Het ging over de ontsluitings fase van de bevalling(iemand anders had het daar ook al over)
    We hebben weeen opgevangen in verschillende houdingen en weg gepuft.
    Ze heeft veel verteld over hoelang die fase duurt etc.
    Volgende week gaan we het over de pers fase hebben en gaan we persen.
    Ondanks dat de verloskundige zei dat ik me geen zorgen hoef te maken doe ik dat toch een beetje :(
    Morgen na de 4D echo zal het wel weg zijn als we zien hoe groot onze kleine man is.

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen dames,

Mag over een uurtje naar de vk toe, ga eerst even langs de dokter plasje laten controleren om te kijken of daar de buik of rugklachten vanaf komen (blaasontsteking...) anders zal vk dat toch wel vragen en nu ben ik haar voor
    Kben benieuwd hoe alles gaat kben maar 1 kg bijgekomen op 4 weken gaat minder snel dan bij mijn dochter

Klaat straks wat weten hoe het is gegaan en probeer dan ook eens bij te lezen want is er afgelopen week weer niet van gekomen

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Zo gisteren geen puf meer gehad om te lezen. We waren eerst wezen shoppen :) en wel 4x op een terrasje gezeten (tja moet eenmaal veel uitrusten he, hihi) En toen zijn we eind van de middag uit eten geweest en kwamen pas rond 19:30 uur thuis. Helemaal uitgeput :) Maar het was wel heel leuk en gezellie. En een heel gaaf cadeau van mijn man gehad, een witgouden armband met diamantjes

http://i561.photobucket.com/albums/ss60 ... rmband.jpg

Ben helemaal bling bling :)

Tamtam: fijn dat de cursus goed bevallen is. Wij moeten medio april naar zo’n cursus. Dus ben benieuwd!

Aicha: ik zag het vanochtend ook op tv. Dus dames oppassen! Ik deed het sowieso nooit.

Laura: nou ja lekker goed geregeld daar bij de FBTO

@kramp: dat heb ik ook vaak ’s nachts, auw auw auw

Marb: ik hoop voor je dat het 4 april mooi weer wordt. Regen is ook niks. Dat hadden wij ook op 1 december toen we trouwden. Alle dagen ervoor echt rotweer en op DE dag mooi weer alleen was het wel frisjes. Vooral voor mij: ik in een jurk met een bolero, brrrr…

Rianne: lief is dat he als de kleine hik heeft. :) Smelt er ook altijd bij weg..

Dames met afspraken: heel veel succes/plezier

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Mac: Balen dat je nog steeds last hebt, dan is het idd maar beter dat je helemaal stopt!

@Mandy & Sanne: Succes bij de vk!

@Rianne: Ja je ziet echt heel mijn buik op en neer gaan dan, erg leuk :D

@Kuide..: Fijn dat je op deze manier toch kunt blijven werken. Hopelijk blijft het zo goed gaan, loop jezelf niet voorbij hé!

@Dootje: Haha, leuke opmerking! :)
    Succes bij de vk en de da!

@Rianne: Ja, is ideaal een droogtrommel. Ik zou hem niet meer kunnen missen!

@Marb: Balen dat de gym een beetje tegen viel, hopelijk is de cursus van vanavond leuker! En arme man :)

@Joanita: Ik heb er ook geen puf voor hoor, heb al genoeg verplichtingen en beweeg ook al genoeg ;).

@Marloes: Ben nu wel benieuwd naar het filmpje :D

@Nathalie: Kunnen ze geen vervanger zoeken o.i.d.? Niet helemaal eerlijk dat jij nu alles op je bordje krijgt, zeker nu je zwanger bent…

@Sanne: Netjes hoor, 1 kg in 4 weken! Hopelijk is het geen blaasontsteking..

@Smiley: Wauw wat een mooie armband, zou perfect bij mijn ringen passen :)

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac & Me: Gefeliciteerd met onze 28 weken ;)

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik kan de laatste tijd niet meer verder slapen als ik mijn bed uit ben geweest om te plassen. Erg rottig, dan wordt ik rond een uur of 3 wakker omdat ik moet plassen en dan lig ik vervolgens tot 5 uur te draaien en kan ik niet meer slapen. Dan val ik in slaap en gaat om 6 uur de wekker weer :rolleyes:

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Nathalie: grrr... irritant. Denk je wel een beetje aan jezelf?

@ kuidebokibi: geniet ervan! Dagje niks doen is heeeeerlijk ;)

Enneh... lekker stom van FBTO... Mijn kraampakket was ook op m'n oude adres bezorgd... *zucht*

@ Aichaaaa: nou, dat valt wel mee, volgens mij hoor... Je moet ze geen 5 dagen in de koelkast laten staan, maar je mag echt wel eten van gisteren opwarmen!
    Enneh... je wordt bedankt dan :p (als het jouw schuld is dat het regent ;) )

@ tamtam: fijn dat het bevalt! Klinkt ook erg boeiend, hoop dat 1 van mijn 2 cursussen ook zoiets gaat doen...
    En ik hoop dat je je na morgen minder zorgen maakt.

Deel Deze Pagina