@ Sanne: ik hoop maar dat je geen blaasontsteking hebt! Hmmm... of juist wel: dan weet je waar de klachten vandaan komen en kun je er wat mee. Ben benieuwd! @ smiley: klinkt als een supermiddag. Wat lief van je man dat je zo'n mooie armband cadeau hebt gekregen! Was dat voor jullie 2 jaar samen? @ mama1987: bleeegh, dat is irritant. Kan me voorstellen dat je dan erg moe bent op een gegeven moment! Zie je kans om overdag een uurtje te slapen? En gefeliciteerd met je 28 weken! Super, die mijlpaal ook weer bereikt. @ Mac: jij ook
goedemorgen, dames met afspraken succes vandaag, en dames die weer weekje verder zijn gefeliciteerd, hier ook belabberd weer wordt weer een dagje nietsen denk ik bahhh, ga denk ik lekker heel de dag slapen of zo is de dag ook weer zo voorbij hahahhaah ik zal straks weer lezen dames tot straks
@Marb: Nee, moet werken van 08.00 t/m 17.00 dus even slapen zit er helaas niet in. Dus kruip er 's avonds maar wat vroeger in.. Achja, nog 'maar' 37 werkdagen! @Joanita: Kan me voorstellen dat je je rot gaat vervelen, heb je geen leuke DVD series o.i.d.?
Goedemorgen! Wat een weer zeg niet normaal! Ach ja maart roert zn staart he. Las dat er alweer een aantal dames behoorlijk vroeg erbij waren. Heb gelukkig een beetje kunnen uitslapen en wel tot 8.15 uur! Kramp echt verschrikkelijk he, heb het enkel in mijn voeten, brr. Meiden met afspraken voor vandaag heel veel succes. Moet zelf ook vandaag voor groeiecho, toch wel een beetje eng hoor. Jullie horen het wel. Even iets anders welke rusttijden houden jullie aan tijdens de kraamtijd en zetten jullie dit ook op het geboortekaartje? Fijne dag allemaal
Marb: leuk was het idd. Het is idd het cadeau voor ons 2 jarig jubileum Mama1987: grappig dat de armband bij jouw ring past balen joh dat je niet zo lekker slaapt. Probeer je ook tussendoor een dutje te doen? Gefeliciteerd met je 28 weken. Een mijlpaal Buddy: jij ook gefeliciteerd met je 28 weken. @kraampakket: nog STEEDS niks binnen, ggrrrrrr. Net had ik ze gebeld, en zet ze me in de wacht ipv dat ze dat doet verbreekt ze de verbinding tot 2x toe. Hoe lomp! Ik bel ook niet meer hoor, ik stuur ze wel een mailtje..
@Sunshine: Wij zetten erop dat mensen moeten bellen voordat ze langs willen komen. Anders staat dalijk iedereen onaangekondigd op de stoep buiten de rusttijden om en daar heb ik geen zin in . Succes met je echo dalijk! @Smiley: Ja, dus als je hem bij nader inzien toch niet zo mooi vind kun je hem bij mij kwijt . Ik heb mijn kraampakket ook nog niet binnen (VGZ). Ik wacht tot ik 30 weken ben met bellen.
Goedemorgen! Snieke: Beterschap ermee meid! Mac: Enjoy the club.. ben ook bezig met alleen kantoorwerk nu, maar bevalt wel goed. Merk dat ik meer rust in de buik krijg daardoor.. hoop dat jij dit ook zult merken! Girafje: Wat leuk dat je buik nu ook gaat groeien, is toch wel fijn als mensen het aan je kunnen zien he Kuide: Fijn dat je je werk aan hebt kunnen passen, en ja toegeven is moeilijk, vooral omdat we nog zo jong zijn he... maar is wel beter soms. Dootje: Succes vandaag bij de dierenarts, dikke knuffel voo je hond! En succes bij de vk! Marb: Is inderdaad wel een manier om mensen te leren kennen, en ze zitten ook nog eens in dezelfde situatie Alleen 3 partneravonden , mijn man vind 1 al erg Duim voor je 4 April! Aaicha: Als je kliekjes meteen koel zet kun je ze best de dag erna nog eten hoor! Smakelijk voor straks... Sanne: succes bij de ha en de vk! Smiley: lekker verwend gisteren dus, heerlijk toch! Mama1987: vervelend als je dan niet meer in slaap kunt komen, ben je meteen zo gebroken als de wekker gaat.. Weer: hier ook echt str*ntweer! Lijkt wel herfst! We gaan het weekend naar Den Haag, hoop dat het dan beter is.... [-o<
@Heide: Ik zal duimen voor beter weer dit weekend! Op www.weathernews.nl kun je per postcode de vooruitzichten bekijken. Kraampakket: Zie net op de site van het VGZ dat het pakket uiterlijk in week 34 wordt thuis bezorgd. Dat is wel laat zeg...
@ joanita: irritant hoor. Kruip anders lekker met een boek in bed ofzo? @ mama1987: hmmm... jammer Maar het is weer bijna weekend ( Ik probeer het van de positieve kant te zien )! Schijnt trouwens dat woensdag de meest depressieve dag van de week is voor veel mensen, omdat die het verst van het weekend af ligt... Hm. @ sunshine: nogmaals succes straks! Ik hoop dat je helemaal voor niks zenuwachtig bent! Mijn rusttijden worden bepaald door de kraamkliniek, maar die vind ik ook wel goed: volgens mij tussen 12.30 en 14.30 slapen ofzo. En dan 's avonds na 20.00 uur weer. Maar ik zou idd op het kaartje zetten dat ze even moeten bellen... @ smiley: grrrr... daar word ik altijd zo pissig van. @ heide: weet ook niet of ie alle 3 de avonden meegaat hoor... Hij vindt t niet eng, maar denk dat ie wel wat beters te doen heeft... En ik duim voor je dat het dit weekend beter weer is! Wel leuk, Den Haag Wat gaan jullie hier doen?
We hebben een hotel geboekt. We hopen dat we dan lekker naar het strand kunnen, terrasje pikken, shoppen ,eten enz Heeft iemand nog leuke tips in de omgeving van Den Haag?
Hihi, kom bij mij langs Even serieus: Hangt een beetje af van je interesses. Den Haag heeft veel mooie musea, maar als je daar niet van houdt zal ik je daar niet heen sturen Ook schijnt het een super-shop-stad te zijn (dat weet ik nog niet, woon er te kort ). En idd... lekker naar het strand is ook super! Zo, en nu ga ik even hard aan het werk! Kom straks nog wel even kijken.
Nathalie: Doe je rustig aan ? Je moet helemaal niet overwerken meis! Gewoon weigeren. Stom konijn! Hm kerriesoep klinkt ook lekker. Zelf gemaakt? Laura: Grrr wat een sukkels bij je verzekering! Zulke dingen gaan volgens mij echt vaak fout! Aichaa: Ligt er denk ik aan hoe oud de kliekjes zijn! Ik heb nergens last van hoor! Bami voor 2 dagen kan gewoon mits het gekoeld is. Maak je niet druk meis. tamtam: Fijn dat de cursus zo interessant was! Was het niet raar om te gaan puffen ? Sanne: Succes bij de VK en dokter. Netjes hoopr, 1 kilo erbij! Smiley: Klinkt als een heerlijke dag! Snap dat je uitgeput bent! waauw wat een super mooie armband! Lief van je man! Mama87: gefeliciteerd met je 28 weken. Mijnpijl he! Je baby is nu officieel levensvatbaar. Vervelend dat je niet meer kan slapen na het plassen! Misschien even wat drinken en dan weer je bed in? Of wordt je dan juist nog meer wakker? Sunshie: Succes met de echo, alles is vast goed, geen zorgen maken Rusttijden: Ik heb niks op mijn kaartje staan. Ik heb geen idee wat normaal is? Mensen bellen toch wel van te voren, dus kijk gewoon per dag hoe ik me voel.
acjah ga zo even bij iemand op de koffie zei is thuis na een operatie van slijmbeurs ontsteking dus ook ziek haha
pagina 1600 alweer Aaliyah86, wat leuk een berichtje van Vinnies! Ik ben jaloers Marb, goed bezig 2 zwangerschaps cursussen en indd een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen Nikita23, geeft niet hoor ik heb hetzelfde probleem Kuidebokibi, lekker geregeld zeg Aichaaaa, nou zeg wij eten ook vaak voor 2 dagen tamtam78, veel plezier morgen! Sunshine09, wij zetten geen rusttijden op het kaartje. gewoon ff bellen van te voren. mezelf, jippie 30 weken zwanger vandaag! xx Inger
Goedemorgen, Iedereen met een afspraak, veel succes! Iedereen met een weekje verder, gefeliciteerd! Mooie armband! Kramp: geen last van (afkloppen) Geen kliekjes mogen eten, had ik ook nog nooit van gehoord, ik eet zelf ook wel eens een opgewarmd prakkie. Wij zijn op dit moment druk bezig met een auto speurtocht. We hebben nu een peugeot partner, maar met 4 kids is deze toch te klein.
Ga er denk ik ook maar even op zetten dat ze even moeten bellen voordat ze langs willen komen. 't is idioot hoor maar op een of andere manier vind ik het een beetje eng om kaartjes te bestellen. Weet ook niet hoe dat komt, tja zwangerschap doet vreemde dingen met je. Ben normaal nooit zo'n twijfelkont en sinds ik zwanger ben is het echt verschrikkelijk. Hoop dat het in ieder geval over zal gaan. We hebben nu dit op ons geboortekaartje wat vinden jullie er van? Zo gewoon en toch zo bijzonder. Zo alledaags, maar steeds weer een wonder. Onze zoon Naam Ukkie is geboren op juni 2009 om .uur, weegt .. gram en is cm lang. Onze Namen broertje van ...... Adres, postcode en Plaats Telefoonnummer Bezoek is van harte welkom. Bel je even voordat je langs komt? Misschien nog in kleine letters er onder zetten we rusten van... tot.. en na..
Over de kliekjes, ik ben het niet hoor die het zegt het was vanmorgen op tv en daardoor zou ik het niet meer durven. Het ging over het feit dat zwangere vrouwen niet genoeg wisten over wat gevaarlijk is in de zwangerschap. Ik had er ook nog noooooit van gehoord en ik ben al vanaf 1989 zwanger
Ja het was wel wat raar moest ook niet naar anderen gaan kijken. Gewoon strak voor je uit kijken. Het zijn best wel moeilijke technieken denk dat ik er straks wel wat aan ga hebben. Tijdens 1 oefening moesten de mannen de vrouwen in de arm knijpen steeds harder(net als een wee) en na die tijd moesten ze het weer doen en je kon echt voelen dat het meer pijn deed dan tijdens de "wee"dus dat puffen neemt de pijn wel weg.
Ik ga straks als mijn oppaskindje in bed ligt even terug lezen en reageren maar wilde ff zeggen...dat de echo gelukt is! Helemaal blij!Gister bij mijn schoonfamilie de dvd gekeken!En de uitslag van het bloed is ook goed!Dus helemaal super! Reageer na 12 uur weer ff op jullie!Tot straks!