Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mooi hoor!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx voor jullie reacties op mn foto!

pff wat wij vanavond eten... nog geen idee...

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@babytegenlaptopschoppen... hier nog zo een...

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Gezellig hè :D

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja heerlijk...

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    O mannetje belde net, hij is waarschijnlijk een uurtje eerder klaar, heb ik iets meer tijd voor het eten :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marjanne das fijn, eerder klaar...
    weet je al wat je gaat eten?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden jullie hebben weer druk geschreven zie ik jeetje :confused:

Komt ie dan he

@Marloes goede tip, dank je wel

@Rianne oh lekker zeg zo 2 dagen vrij

@Marb balen dat die pillen niet werken bij jou, maar wel lekker hoor een massage :D Hopelijk heb je er vanacht geen last van. Mijn vk zei ook tegen mij toen dat ik dan s avonds meer moet bewegen dat het ook kan komen omdat je dan te lang stil zit...(maar ik ben te lui om te gaan wandelen na het eten hahaha)

@Nathalie wat een rot konijn zeg jij mag al het vieze werk opknappen... En weer overwerken :(

@Aichaaa belachelijk dat ze dat zeggen het is elke keer weer iets nieuws ik trek me niks aan hoor van al die ongein straks mogen we als zwangere helemaal niks meer

@Smiley lekker hoor shoppen en wat een mooie armband heb je gekregen *jaloers*

@Heide oh leuk een weekendje weg, Den Haag is kwa shop-stad groot maar ik vind het er niet leuk om te shoppen vind het ongezellig. Verder heb ik geen tips voor je...

@Kuide jeetje meid wat heb je veel spullen gekregen jij boft maar hoor!

@Mac leuk morgen lekker shoppen bij de babydump, maar ik dacht dat jij helemaal al moest stoppen met werken of was jij dat niet?

@Mandy jeetje heftig bericht meid, doe je rustig aan en wel verstandig dat je moet stoppen met werken ookal is dat misschien niet zo leuk.

@Rianne je bent geen zeikerd hoor als je eerder weg wilt, je bent zwanger!

@Gabster sterkte meid en veel plezier met de verjaardag van Lindsey van het weekend

@Mama87 ik ben er ook nog niet echt mee bezig moet ik zeggen, waarom ben jij er zo mee bezig? Door die familieleden waarvan je niet wilt dat je beeb heen gaat als jullie er niet meer zijn?

@Rianne ooooh lekker pannenkoeken met spek *mjam*

@Mac mooie buik hoor!!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyah... nee ik moest niet helemaal stoppen met werken... ik ga dat wel doen, op w.s. wat kantoorwerk na.
    dat ga ik mn werk morgen ff mededelen, dat ik de zorg niet meer in ga. te zwaar!

en a.s. woensdag hoor ik definitief of mn contract nu wel of niet verlengd wordt.. w.s. niet....

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo hehe hahh heeft me even gekost maar het is me weer gelukt.
    Is Zp bij jullie soms ook zo traag en net had ik dus dat hele bericht getypt ik klik op ok en d8 hmmm laat ik het voor de zekerheid maar even kopieren en geluk dat ik dat deed want gelijk daarna kreeg ik website niet gevonden ofzo ....Dus duurde weer een eeuwigheid voor ik mn berichtje kon plaatsen :evil:

Vanacht weer rot geslapen en precies natuurlijk de dag dat ik moest werken. Gelukkig was het goed bezet op mn werk dus ik kon lekker bij iedereen rond dartelen en kletsen hahah dus weinig gedaan alleen met de lunchpauze heb ik brood moeten maken.
    Wilde nog even de stad in en gelukkig was het droog had bij de H&M 2 leuke dingen gezien afgeprijsd waren samen denk ik €12,- sta ik bij de kassa denk,hhmm toch maar even kijken of ik mn pinpas heb en neeee hij zat er niet in. :oops: :oops: Ik schaamde me dood dus snel die rij uit en de kleding terug gehangen nou ik voelde gewoon dat ik rood was (ja bij mij zie je dat ook hahaha)...
    Morgen komt een collega langs dus even snel nog de boel hier beetje opruimen en aan kant maken en vrijdag na mn werk komt mn moeder met een vriendin van haar die had kleertjes gekocht en die wilde dat graag geven :D

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemiddag allemaal,

@ Meiden met een weekje verder gefeliciteerd!

@ Mandy, doe rustig aan meid en succes morgen bij de Gyn.

@ Aichaaa, jij. Hopenlijk voel je je snel weer beter.

@ Gebester, alvast gefeliciteerd met je dochtertje!

@ Mac, mooi buikje hoor.

Ikzelf ben net weer bij de verloskundige geweest. Alles was weer goed, bloeddruk was uitstekend en de hartslag van mupske was ook mooi regelmatig. Ze zei wel dat ik in verhouding een erg grote baarmoeder heb, maar dat m’n kindje niet heel groot is.

Groetjes Guusje

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    goedemorgen! ben gister om 11u mijn bed ingegaan en nu pas weer uitgeslapen (wel een paar keer eruit geweest om wat te eten en te plassen natuurlijk), en ik voel me nog steeds moe. Heb ook een beetje koorts dus ik doe nog maar even rustig aan!

smiley nog gefeliciteerd met je 2 jaar samen, vette armband!

mandy ojee dat is niet fijn, wat zei de gyn? In ieder geval wel mooi dat de kleine goed groeit!

rianne: ik voel me ook soms zo slecht als ik eerder wegga, maar dat hoeft helemaal niet hoor. Als je het hebt gehad dan heb je het gehad, en dan mag je lekker naar huis :)

Marb: lekker druk met cursussen dus! Groot gelijk dat je niet naar allemaal klachten van anderen wilt luisteren. Wij hadden gisteren de eerste les van zwnagerschapscursus, en toen werd ons ook gevraagd hoe de zwangerschap tot nu toe was verlopen. Met uitgebreide beschrijvingen natuurlijk.

Nathalie misschien kun je een voodoo poppetje voor het konijn maken, en je lekker afreageren :)

Laura: lekker zo'n hoop spullen krijgen zeg!

Mac rustig aan he, ik hoop dat je contract toch verlengd wordt

Marjanne: leuk he zo'n kleine actieveling, tenminste als je zelf niet wilt slapen ;)

Nou ik heb vast weer mensen gemist, sorry!

Ik ga eens een liter water drinken, ik voel me soms zo uitgedroogd he!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@guusje fijn dat alles oke was bij de vk

@snieke, zo flink bijgeslapen, doe nog maar rustig aan dan!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Marb: oh ja, jij woont nu in Den Haag he. Alleen al strand vind ik heerlijk , hebben wij hier in Limboland niet ;)

Yvetje: Jaaa, de echo nu wel gelukt! Wij willen foto's zien :D

Kuide: wat lief dat je zoveel spullen krijgt!

Nathalie: bah, wat een triest verhaal...

Mandy: succes bij de gyn dan maar, hopelijk is alles gewoon weer goed!
    En getuige vrijdag, leuk hoor!

Sanne: alles verder goed bij de vk gelukkig, en ook al minder werken.. worden er steeds meer hier

mam1987: ja die laatste loodjes, ik dacht ook dat dat pas bij week 35 begon....

Aaicha: een hypo is inderdaad erg vervelend, dus echt goed regelmatig eten!

Gabester: vervelend om steeds op en neer naar het zh te moeten...

Mac: mooi buikie hoor!

Guusje: gelukkig ook alles goed bij de vk!

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zo de groei echo achter de rug. Alles was goed en lag mooi op schema. En... het was gedraaid, had nl. eerst een tijd dwars gelegen en toen met het hoofdje naar boven en nu dus gedraaid. Heb er helemaal niets van gemerkt :confused:

Hebben helaas zn gezichtje niet kunnen zien, zat er de hele tijd met zn handjes voor en was met zn voet aan het spelen.

Bloeddruk was ook toppie dus gyn. helemaal blij en ik ook natuurlijk.

las iets over testamenten. WIj zijn vrijdag toevallig bij de notaris geweest. Mocht je niets hebben vast gelegd over de voogdij dan beslist de kantonrechter naar wie je kind gaat. Hij houdt natuurlijk wel rekening met bepaalde dingen. Maar om te voorkomen dat je kindje naar iemand gaat waarvan je dat niet wil kan je dit laten vastleggen in een testament.

Het is idd. zo dat als jij overlijdt dat de partner automatisch voogd wordt. Maar het bovenstaande geldt als jullie er allebei niet meer zijn en het kind nog geen 18 is. Dus zowel in het testament van jou als van je partner wordt een voogd benoemd.

Volgens mij kan je je testamenten hier op laten aanpassen, tenzij je natuurlijk erg veel veranderingen wilt doorvoeren, dan zal het een nieuw testament worden. Gewoon even op internet kijken hoeveel dat kost.

Sorry meiden heb verder even geen puf om te reageren ben al de hele dag van hot naar her aan het rennen, ga nu even lekker op de bank uitpuffen.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sunshine, fijn dat alles goed is!

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sunshine: Fijn dat alles goed is en de beeb gedraaid is!

Ben er weer vandoor, schoonmama komt zo hier eten en vanavond even lekker bank hangen... :D

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sunshine, mooi dat alles weer goed was!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @nathalie, wat een naar verhaal! Dat soort dingen wil je eigenlijk niet horen als je zelf zwanger bent!
    @mac, goedzo! Voor jezelf kiezen (hoor wie het zegt)! En mooie buikfoto, vind hem bescheiden vergeleken met mijn buik haha!
    @mandy1, jeetje bloedverlies? Dat is schrikken zeggen, hopen dat morgen alles goed is!
    @ Sanne, ook al minder werken! Blijven er niet veel over zo die het tot het einde uitzingen denk ik? Maar goed, rustig aan dus!
    @aichaa, das een behoorlijke hypo geweest! Fijn dat t nu weer beter gaat!
    @rianne, nee hoor je zeikt niet! En dan nog.. het is je goed recht!
    @gabester, fijn wat van je te horen! Doe je rustig aan? Fijne verjaardag alvast!
    @testament, wel overnagedacht.. maar nog niet vast laten leggen. Personen die ik graag de voogdij zie krijgen dan zijn wel op de hoogte en willen dit ook, mocht het gebeuren. Maar is idd heel erg duur!
    @kramp en melk, ow… dat kan voor mij wel zo zijn.. drink soms 1,5 liter melk. Zeker voor het slapen gaan nog 2 glazen anders heb ik het zo zuur snachts en als ik melk drink helemaal niet! Nou ja.. liever kramp dan zuur…. Denk ik?
    @guusje, fijn dat alles goed was! Grappig lees van veel dat of het kindje voorloopt of de baarmoeder… maar bij mij loopt alles juist achter!
    @sunshine fijn dat alles goed was! Jammer dat je het hoofdje niet hebt kunnen zien!
    Zooo weer bijgelezen!

Ik ben weer wezen shoppen.. 4 grote rol bakken voor onder mijn bed gekocht.. en 1 keer raden.. ze zitten allemaal VOL. 1 doos maat 62-68, 2e doos met 74-80, 3e doos met 86-92 en de 4e met 98-104 (had alles al gewassen en gestreken, ik doe niet te veel hoor!).. Wat heb ik een hoop kleren gehad zeg ongelofelijk.. en dan heb ik nog een groot deel weg gedaan omdat ik dat niet leuk, of te vies vond haha. En de kast ligt en hangt vol met 50/56 en wat nieuwe 62 pakjes. Ik moet niet teveel meer kopen want dat kan hij nooit allemaal aan haha!

Ik ga lekker shoarma eten! Lekker stinken naar knoflook! En vanavond filmpje kijken bij mijn lieve ex…

Tot morgen dus waarschijnlijk!
    Eetsmakelijk en fijne avond!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Joanita: Je moet enkel gym gaan doen als je het zelf wilt en de energie er voor hebt hoor! Als je enkel om de info gaat kun je net zo goed naar een informatie avond gaan.

@ Kramp: Als ik me ’s ochtends uitrek, trek ik mijn tenen express al naar mijn neus. Anders schiet bij mij de kramp er ook zo in!

@ Nathalie: Jeetje zeg, van dat soort verhalen krijg ik meteen kippevel.
    Konijn is weer lekker bezig lees ik. Hebben ze geen mogelijkheid om haar gewoon te ontslaan? Dit werkt toch niet.

@ Mandy: Ik hoop dat alles oke is met de kleine en dat je morgen weer met een gerust hart weg kunt gaan bij de gyn.

@ Sanne: Fijn dat alles weer goed was bij de vk en dat je pas over 3 weken weer moet.

@ Gabester: Doe maar rustig aan meid en we zien je wel weer verschijnen zodra je meer tijd en zin hebt.

@ Mama1987: Ben ik ook niet mee bezig, maar heb ook geen familieleden naar wie de kleine niet mag gaan.

@ Mac: Mooi buikje hoor! Ga morgen ook weer een foto maken.

@ Sunshine: Fijn dat alles goed is!

Ga nu nog ff werken aan een onderzoeksrapport voor school en dan ff eten.
    Vanavond weer naar de gym en vanavond gaan we het hebben over de bevalling!
    Ben benieuwd!

liefs girafje

Deel Deze Pagina