Zo, ben de hele middag weggeweest. Moest naar de fysio en omdat mijn man de auto nodig had ben ik met de fiets gegaan (in totaal 1,5 uur fietsen ). Heb nu ook niet zoveel tijd, want ik moet om 18.30 uur weer weg (zwangerschapshaptonomie ofzo) dus even snelle reacties. @ sunshine: jeeeej, buddy heeft een goede echo gehad! Had je nog willen smsen, maar vond t een beetje teveel van t goed om meteen vandaag te smsen. Ben blij dat je t even laat weten. En de rest ook helemaal goed en kleintje nu al helemaal goed in positie. Super! @ mama1987: ja, wij hebben dat laten vastleggen in ons testament. Vond het wel bizar om over na te denken hoor... Maar we moesten toch naar de notaris om onze huwelijkse voorwaarden te tekenen (man heeft een eigen bedrijf en het huis staat op mijn naam, zodat we daar sowieso niet uit moeten, maar dan moeten we dus wel huwelijkse voorwaarden hebben). En vanwege die eigen zaak is het ook van belang dat hij in zijn testament aangeeft wat er met de zaak en zijn 'vermogen' (hmpf, eerder schulden ) moet gebeuren. Dus ja, toen ook maar meteen alles erop en eraan gedaan... @ Mac: mooie buikfoto! @ rest: sorry
hey meiden, wat is nu bekkenpijn precies? ik heb vandaag beetje een stijf gevoel bij mn schaambeen, loopt niet echt gemakkelijk..... is dat bekkenpijn?
meiden bedankt voor jullie reacties, ik doe ook lekker rustig aan! zie wel op tegen het inwendige onderzoek, ik weet ook niet of de gyn. een man of vrouw is ik hoop stiekum een vrouw. @mama1987 wij hebben het gelijk naar de geboorte van onze dochter vast laten leggen, het koste ons 255,- euro. de volgende hoeven we alleen de naam door tegeven en dan wordt het gewijzigt. onze kids gaan naar mijn zus en haar man, wilt zij het op dat momend niet dan gaan ze naar mijn zwager en vrouw. @natja dat vind ik een hele mooie stoere auto! @gabester succes in het ziekenhuis vrijdag en fijne verjaardag van het weekend!
@mandy wel grappig dat je zegt dat je tegen het inwendig onderzoek opziet en dat je hoopt dat het een vrouw is die je gaat onderzoeken... bij de bevalling gaan ze ook meerdere keren inwendig voelen of je al ontsluiting hebt en hoeveel... dus wen er maar vast aan.,, hihi niet lullig bedoeld ofzo hoor! dus niet verkeerd opvatten... maar dat zijn dingen waar ik helemaal niet tegenop zie, of geen schaamte voor heb. de gyn en vk hebben zoveel "dozen"gezien in gevoeld....
@aaliyah haha pinpas vergeten zwangerschapsdementie?! @guusje fijn dat alles goed was bij de vk! @snieke vervelend dat je je zo voelt! ik moet morgen naar de gyn.
@sunshine fijn dat alles goed was! @kuide dan heb je voor een hele tijd kleding, noa is noa 2 en zit in maat 92. @mac haha dat weet ik ik heb al eens een bevalling gehad, dan vind je alles goed wat ze doen. nu vind ik het anders ik moet naar iemand die ik nog nooit gezien heb enz. en tja bij een vrouw voel ik me toch fijner denk ik. ik moet ook niet zeuren en het gewoon over mee heen laten komen.
we hebben de box gekocht! hij is helemaal mooi alleen de bovenrand is iets beschadigt, hun kindje heeft erop gebeten. mijn man schuurt dat evn op en dan is hij prima.
ja natuurlijk haha en het staat super! kan niet wachten tot onze kleine uk erin ligt! mijn dochter begrijpt het echt ze bleef maar naar de box wijzen en baby roepen.
~Agenda~ Mandy1, gyn en echo Mama1987, pretecho Tamtam, pretecho Basmalah jarig, 28 zo en nu 10 blz bijlezen van vandaag... tot straks
@mandy, wat gaaf zeg ook al de box in de woonkamer en wat lief dat ze het al helemaal snapt, box en baby... @dames met afspraken morgen, veel plezier @basmalah gefeliciteerd met je verjaardag!
@ mandy: kan me voorstellen dat je dat eng vindt hoor... Succes morgen! Enneh... leuk dat Noa zo lief reageert! @ Basmalah: gefeliciteerd met je verjaardag! @ mama1987 en tamtam: veel plezier met jullie pretecho's! Net terug van de haptonomie. Was echt supercool! Echt contact maken met het kindje in je buik en en passant nog bekken-ondersteunende oefeningen erbij. Jup, ben blij.
Marb... stop eens een stukje zeep onder je laken.. onderaan.. of onder je matras. Lees dat het helpt, of zal het alleen helpen als je er in gelooft? na ja proberen kan altijd Laura: gelukkig belt je oude buurvrouw nog... maar wel dom..nog maar eens een adreswijziging doorgeven. chique armband, smiley mama1987, wil je de link van youtube wel sturen hoor... als je kaboutertje wilt zien Sunshine: hier geen tijden op het kaartje Heide, lekker vooruitzicht, weekendje weg... Geniet er van meid Inger... 30 weken. Super... nu gaat het snel hoor Laura, fijn joh, dat je zo veel gehad hebt! Gelukt met de box, Mandy? leest ondertussen verder, en box is gekocht, leuk! Nathalie... soap konijn, waneer is de laatste scene? Sanne, doe rustig aan meid, wel fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat quote van Mac: tis rustig hier... pfff 10 blz bijlezen en dat is rustig Aichaa... komt de hypo niet omdat je nu meer insuline moet spuiten? Misschien is het wel te veel? Rianne... als je aangeeft dat je moe bent, dan ben je geen zeikerd meid! Gabester, druk druk druk dus... CTG gelukkig wel goed dus. Veel plezier met de verjaardag van Lindsey Mama, hier ook nog geen testamenten... Moet absoluut wel, want schoonfam kan en mag dus nooit. Heb van de week zitten kijken.. 400 euro ben je al snel kwijt voor 2 testamenten. De rechter gaat trouwens eerst na, of er iets aanwezig is.. een brief in je eigen kast kan dus ook... maar met een testament sta je sterker. Marjanne, nog lekker gegeten? Mooi buikje Mac Guusje, super dat jullie ook weer goed gekeurd zijn bij de vk Sunshine, goede echo, heel fijn! welke gyn heb jij nu? Misschien kom ik je ongemerkt nog wel een keertje tegen. Cool, Marb, dat haptonomie super cool was... en dat je dat zo goed merkt. jaaaaaaaaaaa klaar... hier vandaag storm op school, gelukkig maar een half dagje, maar pfff tip misschien: ik had een aantal mandjes van Handedby gekocht voor op kamer van de mannen. Nu zijn er bij Karwei ook zulke mandjes in de aanbieding. Ander merk, zelfde mandjes... Nu 3 voor de prijs van 1 Handedby mandje