Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Thanks tis alvast een leuk idee om onze dochter ook zoiets aan te doen :)

2. demi26

demi26 Niet meer actief

Eej Makey goed nieuws zeg! fijn...

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Makey goed nieuws, hartstikke fijn! Op naar de volgende echo :)

Ben net weer terug van de gyn. dit keer geen echo gehad, vond het wel best. Het bruinverlies van vorige week na de echo was ik toch wel van geschrokken. En ik ben behoorlijk misselijk elke ochtend dus dat zit wel goed.

Hebben de bloedwaardes doorgenomen en die waren perfect en bloeddruk was ook super!

Moet maandag 27 okt weer terug, dan wel echo. Marloes wil jij het noteren?

4. natjes

natjes Niet meer actief

jeetje meiden hebben jullie ook al zo'n walgelijke opgezette pens? :confused:
    Zijn dan wel me darmen maar hij wordt met de dag groter lijkt wel...

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Haha ja opgezette buik ook hier kon wel al weken zwanger zijn haha, hoewel ik met mijn eerste zwangerschap met 12 weken al positiebroeken aanhad want khad toen al een buikje

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Meiden, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hier hoor :)

Alle nieuwen: gefeliciteerd!

Ik probeer steeds alles te lezen, maar als ik 1 dagje niet geweest ben is er weer zooooooooveel gekletst dat ik niet meer op iedereen kan reageren.
    Klets vooral gezellig door hoor! :)

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    kutcomp.

maarre ik vind het wel een leuk idee om een kilolijst bij te houden.

xxx joyce

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames

hier alles oke nu,
    voelde me gister echt zwaar klote,. ook nog is klote gewerkt.
    ik kon tot vanmorgen ook nog net echt genieten, maar vanmorgen heb ik de knop omgezet en vanaf nu heerlijk genieten.

op mn werk toch maar verteld. reageerden erg leuk.

kga zo een knuffel laten maken met de tekts: deze bewaak ik voor mijn nieuwe baasje.

we hebben namelijk een hond die dol is op knuffels en dus ook een hele mand vol heeft.
    door deze nieuwe knuffel willen we het mensen gaan vertellen.

schoonouders, en 2 paar goede vrienden deze week, en de rest na de echo.

xxx

9. natjes

natjes Niet meer actief

leuk mac! indd wel fijn als wat meer mensen het weten! Ik ga het morgen of vrijdag ook aan mijn baas vertellen... Ouders weten het al. |De rest pas na de echo van volgende week!

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, hier ook... nu ben ik al niet zo slank van mezelf en ziten mijn spijkerbroeken meestal al wat strak.... ik kan ze nu al helemaal niet meer aan...! Balen!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi meiden.

makey wat is dat goed nieuws meid. kan je nu wel een beetje weer genieten?

gefeliciteerd siesje en welkom

opgezette buik heb ik nog niet. ik heb wel altijd een eigen buik maar ik heb niet het idee dat ie groter is.

vertellen jullie het op je wek zo vroeg? ik heb alleen een collega verteld die het echt voor zichzelf houdt maar ze doet roosters en dat is wel zo handig ook. ik wacht toch maar even af om de baas te vertellen / of als mijn buik het zelf zegt.

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    niki maakt toch niet uit is voor een goed doel.

ik ben ook niet de lichtste en ik moet zeggen dat ik het idee heb sinds die vorige zwangerschappen die niet goed zijn gegaan, ik er daar toch ook een paar kilootjes aan over heb gehouden.

zal ik dan maar beginnen.

ik weeg 80 kilo zonder kleren en ben maar een klein vrouwtje hihi

makey gefeliciteerd helemaal erover heen gelezen.

xxx joyce

13. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nee, ik vin 't ook niet erg, maar ik had net allemaal nieuwe kleren gekocht en die passen me nu al niet meer....

Vorige zwangerschap bijna 30 kilo aangekomen (zie foto's in m'n album) toen ben ik wel met 6 kilo minder begonnen.
    Op het laatst woog ik honderd :confused: :confused: :confused: !

Dat wil ik nu dus écht niet meer, maar ik vind 't moeilijk om niet gewoon alles te eten wat los en vast zit... heb ontzettend behoefte aan VET. Dit had ik bij Hugo ook...

Ik weeg nu: 's morgens zonder kleren 79,5 kilo en ben 1,71 cm. groot.

Kom maar op, meiden met jullie kilootjes.... ;)

14. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo meiden,
    ik heb sinds gister ontdekt dat ik zwanger ben.
    ik hoop dat ik hier mn "eieren" kwijt kan hihi.
    mijn eerste vraag.. wanneer moet ik de dokter bellen? of moet ik gelijk een verloskundige opzoeken? hoe deden jullie dat?
    en wanneer kan ik mijn eerste echo verwachten?
    ik kom echt net kijken haha.
    was een "expert" :D in zwanger worden, daar wist ik heel veel van, ik was er ook superveel mee bezig vandaar.
    maar in net zwanger zijn heb ik nog geen ervaring!
    veel liefs, madelon

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wow Makey: goed nieuws! Super! Spannend weer 2 wkn wachten.

Ik wil het pas vertellen met 12 wkn (hier op het werk dan) en voor rest na de eerste echo (over 1,5 week. Ik vind het zoooo spannend)

Me buik lijkt ook al dikker maar ik dacht dat ik me dat inbeelde, maar dat kan al wel dan? wow is da wa?!

zo is het Mac, ik doe met je mee! We gaan heeeeerlijk genieten van onze zwangerschap! Wie doet er mee ;)

Liefs Inger

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Madelon: gefeliciteerd!

Bij de meeste verloskundigen is de eerste afspraak rond de 9 weken, maar je kunt nu gewoon vast een afspraak maken.

Verder moet je even aan de verloskundige vragen hoe het zit met een echo. Ik moest apart een afspraak maken, maar veel praktijken hebben zelf een echo-apparaat. Eerste echo is meestal rond de 12 weken, maar zoals je hier in t topic kunt lezen zijn er veeeel vrouwen die er eerder eentje krijgen.

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hey Madelon84 (ik ben jou vaker tegengekomen bij zwanger worden indd) Gefeliciteerd meid! Wow gaaf he?! Lekker genieten!

Ik had meteen de vk gebeld voor een afspraak en zij regelde meteen een echo voor mij. Dus bellen die VK!

Liefs Inger

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ok thanks, dus ik hoef de ha niet te bellen? en hoe weet ik of ik een goede vk heb gevonden. of is er maar 1 per woonplaats? :oops: ik weet het echt niet.
    moet ik gewoon op internet naar een telefoonnummer zoeken?
    thanks voor jullie hulp!

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi nee, het is gewoon een intake gesprek. voor echo moet ik naar het ziekenhuis. Nee dat zou wel extreem vroeg zijn.....

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee Madelon ;)
    Welkom

Je moet gewoon een verloskundige in de buurt zoeken, kan evt via gouden gids op inet, kunt nu al bellen.. kunt meestal rond de 9 weken tercht mits je eerder wil, ik mag namelijk al met 7 weken

Deel Deze Pagina