boerenkool, rode kool met hachee... mmm lekker hoor. hier boodschappen gedaan en voor de hele week al eten in huis: zuurkool met spekjes en speklapje hutspot met lekker worstje erbij nasi met sajoerboontjes gourmetschotel.... mmmm @nathalie: ik krijg geen groeiecho... althans niks over gehoord. a.s. maandag hebben we wel een pretecho. @marjanne wat leuk een wiegje opgehaald! @rianne zolder opruimen is niete cht rustig aan he haha, mp is idd erg handig, hebben wij ook al zoveel gekocht en verkocht! scheelt veel geld! veel plezier bij je zus.. (dacht ik) @aaliyah, ow zie net welke filmje gekeken hebt.. het blijft kl+te weer he, bah...
@snieke, zo jij slaapt lekker veel, dan heb je het vast nodig. over het verven, mag je zelf doen maar dan moet je wel kijken welke verf je gebruikt. al leuke dingen op internet gekocht?
zo hier weer terug van shoppen... pfff heleboel gekocht hihi! ging voor het laten maken van een wiegmatrasje, nu hadden ze een standaard maat die ietsje kleiner is dan dat ik zocht, maar die was maar 10 euro.. en als ik hem 5 cm langer wil hebben dus op maat ben ik 40 euro duurder uit. heb dus de standaard maat meegenomen en ga deze als ik bij mn schoonmoeder ben maar is ff passen, scheelt toch weer geld!(me schoonmoeder gaat wieg bekleden) en aangezien de kleine maar ff in de wieg ligt bij ons op de kamer en daarna in het ledikant op eigen kamer gaat.... verder nog 3 dekentjes, 4 lakentjes 3 hoeslakentjes, hydrofiele luiers/washandjes/monddoekjes, doosje voor wattenbolletjes/staafjes nagelschaartje enz..... dus ga dat nu maar ff instaleren hihi leuk....
Smiley: Bij ons bij de gemeente hebben ze een inzamelpunt voor kleding. Volgens mij wordt daar wel wat mee gedaan. Geeft me altijd een beter gevoel dan helemaal weggooien. Snieke: Zoow tot 2 uur geslapen! Hoe krijg je het voor elkaar! Over verven, ik heb gewoon de babykamer geschilderd toen ik al zwanger was .. en onze slaapkamer ook. Mac: hmm hou eens op over eten krijg al weer trek Leuke dingen allemaal gekocht zie ik! Leuk hoor! Wel jammer dat ik alles al in huis heb, hoef helemaal niks meer te shoppen nu!
Kuide: goed dat je je ex gebeld hebt! Mandy: gelukkig dat alles goed was zeg! Meeting: lijkt me ook gezellig alleen ook wel wat eng.. maarruh wie woont er in de buurt van Limburg...? Bab: Fijn dat alles verder goed is en dat ze je zo in de gaten houden. Doe dan maar rustig als je harde buiken pijn doen..... Snieke: Alleen als de verf op waterbasis is mag je zelf verven! Mac: Blijft leuk he babyspullen kopen Eten: mmmh krijg er zin in als ik dit allemaal lees! Zit nu aan een chocolade paashaas Ik kook straks chili con carne met rijst. Toch wel moe terug nu van mijn werk, winkelen met bewoners moet ik dus ook maar niet meer doen. Is zo'n geslenter.. dan maar alleen kantoorwerk.
he jij bent echt goed in shoppen waar koop je dat allemaal? Ik ben op zoek naar een leuk dekbedovertreksetje maar ik kan nergens wat leuks vinden.
hier nu ook hoor, nog iets van 6 dingetjes.... en dna heb ik alles.... aan de ene kant fijn, andere kant jammer.....
overal is zoveel leuks... dekbedovertrek kijk ik niet na dus zou ik ook niet weten, ik wil geen dekbedje voor de kleine, ik werk met deken en lakentjes.... maar overal is zoveel leukssss...... ben nu bij babydump veenendaal geweest. zo leuk!
Wij hebben bij de babyzaak een dekbedje met Burberry ruit meegenomen (uiteraard in het blauw). En een blauw gestreepte met Sweet Dreams erop
pfff ik heb wel wat teweeg gebracht met het woord meeting.... haha als we nog een meeting doen stel ik voor ergens midden in NL.
Meiden ik ga afsluiten en mijn eten ophalen bij mams Vanavond tekst doorgeven voor het kaartje en veeeeeeeeeeeeeeeeel bankhangen. Dus fijne avond en tot morgen! Kus!
hier gaat oma voor ons aan de slag. 2 dezelfde dekbedovertrekjes, boerenbondruitje, met witte strook met zo'n lief biesje. en heb net hele gave, lieve, hippe strijkapplicaties besteld, dus die komen op de witte strook. zo hebben de 2 broers mooi hetzelfde setje
Hello... hier is alles goed hoor! Maar heb het zo druk met de keuken e.d. dat elke dag lezen en reageren gewoon even niet lukt! SORRY! Denk dat vhet volgende week wel weer wat meer wordt...dan is het grootste gedeelte gedaan! Kusje!