Goeiemorgen allemaal! Eerst een ego stukje We zouden gisteravond de 3d echo hebben om 20.30u. Komen we daar aan, zaten er al mensen die om dezelfde tijd een afspraak hadden. Is de echoscopiste vergeten onze afspraak op te schrijven ze zit erg vol voorlopig maar gaat proberen z.s.m. tijd voor ons te maken omdat we anders te laat zijn. Baal er echt van, had me er zo op verheugd! @Ntahalie: Met een burberry ruit, waar hebben ze die? @Mac: Die 10 opmerkingen haha @Marb: Leuk dat het zo gezellig was en lekker geshopt zie ik! @Tamtam: Mooie echos en mooi kindje @Marb: Wow, 11 pond @Sanne: Wat sneu, hopelijk is ze snel weer opgeknapt! @Zeana: Wat vervelend, griepje?
@mama1987, dat vind ik echt heel slordig! Snap dat je je er ontzettend op verheugde. Wat ontzettend stom van ze zeg!
Goeiemorgen, Jeetje mama1987, wat vervelend zeg, ik zou volgens mij echt boos zijn. Hopen dat je snel terug kan komen. Gisteren mijn eerste oma dag gehad, poeh dat was best wel spannend en druk. Elke x als ik haar neerlegde ging ze huilen en ik moest ook nog weg (en dan heb ik er 3 en dan toch nog zo onzeker ) Ik miste haar wel toen ze weer weg was. Verder had ik 'n verrassings babyshower, zoooow lief.(ze hadden het ook over mijn omaschap dus of het voor mijn zwangerschap was of voor mijn omaschap dat weet ik niet maar de kadootjes waren voor mijn kleine) 'n hele grote roze aicha taart en heel veel mooie kadootjes. Had ik echt niet verwacht. Als ik de foto's heb,zet ik ze in mijn album. Nou,ik ga ff douchen, moet straks naar de vlos. Fijne dag allemaal
goedemorgen, Zo eindelijk lekker geslapen Manlief stond vanochtend heel rustig op zodat ik in ieder geval niet wakker werd. Wel ff wakker, hem gedag gezegd en viel ik meteen weer in slaap. Net wakker Mama1987: jeetje mama dat is niet leuk. Terwijl jullie je zo erop verheugd hadden. Zeana: vervelend joh dat je s ochtends aan het overgeven bent. Ik heb dat ook voornamelijk als ik aan het eten ben en de kleine schopt tegen mijn maag. Nou doe rustig aan! Sanne: beterschap voor je dochtertje Aicha: wat leuk Succes bij de vk Dames met afspraken: succes..
Ligt het aan mij of gaan deze laatste 14 weken een stuk langzamer dan de 1e 25 Sinds de pret echo ben ik zooooo benieuwd naar mijn ventje. Kan eigenlijk niet wachten tot het eind juni is!
hoop voor je dat je snel terecht kan mama1987! Vind eigenlijk dat ze gewoon plek moeten maken voor je!
Marloes: Leuk die applicaties! Tamtam: mooie foto's van je pretecho! Marb: 11 pond , da's een grote! Girafje: leuk he als de meubeltjes erin staan, maakt het allemaal wat echter! Kuide: Ik herken de klachten niet, hoop dat het snel overgaat voor je.. Sanne: fijn dat je halve dagen kunt gaan werken! Zeana: Waar woon je ergens dan? Vervelend trouwens dat je nog steeds wel eens over moet geven. Aaliyah: Goed dat je even naar de vk belt, duurt namelijk wel lang die diaree he. Mama1987: Balen zeg! Zou ze netjes staan als ze jullie snel bellen voor een nieuwe afspraak! Aaichaa: Wat lief een babyshower!
@heide ja de klachten zijn weg. Denk dat t mannetje aan t draaien was, hij lag gister schuin.. en nu weer ondersteboven volgens mij. Hij is iig lekker druk, dus denk dat die pijn dankzij hem is. De rest van de klachten... dunno.. zijn ook weer foetsie
Wij vonden hem ook erg gaaf! Kan vanavond wel proberen een foto'tje te maken met telefoon! Kun jij mms ontvangen? Heb je een idee! Wij hebben de ruit in blauw, maar ze hebben hem ook in het roze. Moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet uit de verpakking heb gehaald. Volgens mij is het wel alleen een randje met ruit. Laura, ik kan ook niet wachten hoor! Na mijn idee gaan die laatste weken ook erg langzaam.
Wat lief dat hij je liet slapen, lekker uitgeslapen nu? Ja echt balen, nu maar hopen dat ze snel tijd kan maken voor ons...
@nathalie, fijn dan ben ik niet de enige die er zo over denkt! en jij loopt nog wel 2 weken voor op mij ben jaloers! haha