nee precies! desnoods werken ze een uurtje langer of beginnen ze eerder.. of dan een keer geen pauze. Jammer dan.. hun fout!
Nee, volgens mij kan ik geen mms ontvangen Hebben ze hem niet in de standaard kleur? Dat beige, bruinige? Want ons hele kamertje is in die kleuren!
mama, nee ik heb hem nog niet gezien in die kleur. Had ook op hun site gekeken maar kan ik ook niets vinden.
Goeiemorgen allemaal ! Laura: Ja dat heb ik ook hoor. Ik heb al het idee dat ik op het einde ben, maar als ik dan kijk hoe groot mijn meisje is, is het eigenlijk nog heeel klein! Zeana: Vervelend dat je steeds zo moet overgeven zeg Aaliyah: Leuk, is niet duur voor een wrapper. Wat voor kleur? Mama87: Dat meen je niet ! Ahhh wat klote zeg! Ik hoop echt dat ze nog een gaatje voor je maken! Desnoods maar buiten hun werktijden! Wat een sukkels zeg. Aaicha; Wat lief zeg ! Ben benieuwd naar de fotos Smiley: Wat fijn dat je goed hebt geslapen. Weer een dagje vrij vandaag.Mijn vriend heeft late dienst dus ben helaas vanaf 1 uur alleen tot 12 uur vanavond. Zo maar vast de zuurkool maken, kan mijn vriend zijn portie meenemen.
Wat een rust hier! Pff heb last van mijn rug vandaag. En slapen gaat ook niet echt lekker meer, zelfs op mijn zij gaat niet meer
@ zeana: pfff... wat naar dat je weer zo beroerd bent. Wel schattig dat je kinderen je zielig vinden. Kun je daar geen voordeel uit halen? @ mama1987: pff... wat balen dat je afspraak niet door kon gaan, maareh... ik lees nu dat je vanavond al terecht kunt. Spannend! @ all: heb vandaag eindelijk aan mezelf toegegeven waarom ik zo down ben de laatste tijd. Ik vind het gewoon heel moeilijk dat mijn vader niet bij alle grote gebeurtenissen van deze periode kan zijn (hij is 6 jaar geleden overleden). Ik mis hem heel erg, tijdens het verhuizen enzo. En hoeveel zin ik ook heb in onze bruiloft en de geboorte van ons meisje... zijn afwezigheid zal daar wel erg opvallen. We hadden een heel fijne band en ik mis hem sowieso best veel, maar dit is gewoon hartstikke moeilijk. En natuurlijk helpt de stress/onzekerheid omtrent geld, verhuizen, trouwen, babykamers enzo niet, maar ik denk dat dit de belangrijkste reden is dat ik niet zo lekker in m'n vel zit. Heb vanochtend voor het eerst in tijden heel erg om mijn vader moeten huilen. Gelukkig hebben we een heel rustig weekendje zodat ik een beetje kan bijkomen. Nou ja, weet niet zo goed wat jullie hiermee moeten, maar wilde het gewoon even zeggen...
ach marb, meisje... het is ook niet niks he, wat je nu even opschrijft. Trouwen en een kindje... zijn er nog grotere stappen in je leven.. Dikke knuffel voor jou!
Marb: meid, je mag hier best je hart komen luchten hoor. En als je moet huilen gewoon doen! Begrijp best dat het heel moeilijk voor je is. Het is ook niet niks he! Natuurlijk wil je bij zulke mooie grote momenten je vader erbij hebben. Nou een hele dikke knuffel..