@aichaa wat leuk zeg! @zeana vervelend dat je weer de wcpot moet knuffelen @mama1987, wat een dom mens zeg.. hopelijk heb je snel de echo! hier heerlijk geslapen tot 10.00 uur weer een lekkere houding gevonden!
@smiley, wat fijn dat je lekker uitgeslapen hebt! @kuide: ik vindt de tijd nu nog wel hard gaan hoor. maar misschien vanaf volgende week niet meer... ik zit nu ook thuis, dus we zullen zien....
@riannne lekker dagje vrij @mama1987 fijn dat je vanavond al terecht kan! @nathalie, vervelend last van je rug en niet lekker meer op je zij kunnen liggen. ik heb vandaag ook aardig last van mn bekken, qua houdingen in bed gaat het de ene nacht beter dan de andere dus hoop dat ook jij weer snel lekker ligt @marb: kan me voorstellen dat je je daarom down voelt, is toch een groot gemis. en natuurlijk ook alle andere dingen die meespelen. sterkte meis, en fijn zo'n lekker rustig weekend voor de boeg, ga anders wat leuks met je man doen, ff bios ofzo.... ff afleiding... @linda1986: welkom hier en gefeliciteerd! maar pas op er wordt heir veel geschreven en het is erg verslavend!
haha hier ben ik net uit bed, en gedouched en ontbeten, maar zou wel weer kunnen slapen,..... haha straks eerst doggy maar is ff uitlaten... en dan zien we wel.
Mac wat erg! Mijn collega zei net "volgens mij heb je het niet meer naar je zin" Waarop ik zei "jawel hoor, maar ben gewoon erg moe". Kun je nagaan hoe beroerd ik er vandaag uit zie
@ marb, jeetje meid. Kan me heel goed voorstellen dat je daar heel erg mee zit. Zou niet weten hoe ik me zou voelen zonder mijn vader. Zit gewoon te janken, oke heb dan ook wel een emo dagje! Gun jezelf de tijd! En we zijn er voor je! @ mac.. lekker uitgeslapen zeg! ik sliep pas na 2en en was om 7 uur weer wakker! Kennen jullie het liedje: nu dat jij er bent - trijntje oosterhuis? Vind ik zoooo mooi!
ik hou er ook normaal niet van. maar vind de tekst zoooo mooi... Hou helemaal niet van nederlands talig.. maar dit raakt me wel.
@ Mac, wij hebben ook nog geen kaartje je bent dus niet de enige denk dat wij weer via geboortepost aan de gang gaan. @ Meeting, leuk, maar dan ook een beetje bij mij in de buurt @ Bab, hoop ook voor jullie jochie dat ie nergens last van heeft. @ Nathalie, je krijgt alleen een groeiecho als de vk/gyn denkt dat het kindje een afwijkende groei heeft. (of in mijn geval vorige kindje) @ Rianne, moet ook nog van wat dingetjes af via mp. Moet alleen nog foto e.d. maken... Zo schiet het bij mij niet op. Hey meisjes Ben pas op pag 1617 en zit op mijn werk. Probeer het vanavond weer helemaal bij te lezen Moet zo gaan dansen, ben erg benieuwd hoe dat moet gaan met m'n bekken...