Goedemiddag meiden, Marb knuffel voor jou! Linda1986 welkom hier en alsnog gefeliciteerd. Verder weinig puf om te reageren, sorry daarvoor. Groetjes Guusje
Marb,dikke knuffel voor jou!Bah,geluk en verdriet liggen soms heel dicht bij elkaar...Kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen ik je stukje las..Maar ik hb ook emo-dagje(kuidebokibi) En heel mooi liedje van trijntje oosterhuis.Deze is ook mooi: http://www.youtube.com/watch?v=uchP8YL6 ... 36&index=2
pffff net de hond uitgelaten... en ik merk nu dat ik vandaag weer echt veel last van mn bekken heb, en dat terwijl het afgelopen 2 weken juist zo goed ging...
Hallo allemaal, Sorry ben weer een tijdje niet geweest maar dat komt omdat ik al een week plat lig. Heb ontzettende last van aambeien en kan bijna niet lopen of zitten Ga zo eens ff bijlezenen proberen te reageren! Liefs Deb
mama1987: Fijn dat je toch nog zo snel terecht kunt! Veel plezier! Marb: Kan me heel goed voorstellen dat het hele moeilijk voor je is.. doe lekker rustig aan het weekend en een hele dikke knuffel voor je! Mac: heerlijk zo lang slapen! Kuide: ja dat liedje is zooo mooi, heb het vaak hard aan in de auto Debke: Oe, da's ook vervelend....
Zo even snel een boterham eten en dan op naar Den Haag! Even lekker een weekendje uitwaaien samen... Fijn weekend allemaal! En tot maandag!
@debke, sterkte, wat gebruik je ervoor? http://www.curanal.nl/ Bovenstaande link is een middeltje, pillen en zalf. Zeg maar een kuur. Wat veel gebruikt wordt na de zwangerschap bij aambeien. Voor zover ik heb gehoord werkt dat erg goed. En het mag ook tijdens de zwangerschap gebruikt worden!
Haha! Meiden.... jullie moeten niet dan ook nog van die emo-liedjes gaan posten Willlen jullie me echt in tranen hebben? Ik ga even slapen zo, ben ook gewoon heel moe. Tot straks!
Debke, kweet hoe je je voelt kheb er mijn vorige zwangerschap ook veel last van gehad zo erg dat ze me die hebben moeten opensnijden. Kreeg van mijn vk toen een kleine tube curanal zoals kuide al zei, en ik moet zeggen tis een aanrader bij mij hielp het goed
ja die curanal is goed. Alleen vaak werkt hij het best als alles gebruikt wordt. Dus de verschillende pilletjes, en de zalf etc.
yeahh.... ik kirjg net mn kraampakket binnen, is ff spieken... de doos ziet er in ieder geval leuk uit, nu de onhoud nog
Zo ff bijgelezen: *Zeana: Wat vervelend zeg dat je je zo ziek voelt...heb je daar al de hele zwangerschaplast van? *Geboortekaartjes:Wij hebben wel al het kaartje uitgezocht...maar moet ze nog bestellen...van t weekend maar ff doen samen met mannetje. *Mama1987:Jeetje wat een muts...zou verschrikkelijk balen hoop dat je alsnog snel een afspraak krijgt....of misschien ff kijken voor ander echo bureau? Ow zu nu net dat je vanavond terecht kunt!Super!Heel veel plezier alvast! *Aichaa:Wat leuk zo een babyshower...!Echt lief. *Kuide:Ik vind de weken juist heel snel ineens gaan...vond t tussen de 20 en 25 weken heel langzaam gaan...maar nu denk ik steeds wow het is al bijna zover! En vind het ook een super mooi liedje!Toevallig was ik laatst op de doop van een kindje van een vriendin en daar draaide ze dat liedje. *Linda1986:Welkom! *Marb:Wat vervelend voor je...kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit...Knuf! Slaap lekker! *Nathalie:Rustig aan doen hoor en proberen naar je lichaam te luisteren...is moeilijk ik kan er over meepraten *Mac:Balen zeg dat je weer zo een last hebt....rustig aan doen dan maar! Ik heb curanal zalf en die hielp eerst heel goed...maar nu zijn ze zo groot dat dat ook niet meer helpt.Helaas...pff Wilde gaan werken vandaag maar mannetje wilde t niet hebben en heeft mijn werk gebeld hihi lief he. Het is ook echt niet te doen zo...maandag toch maar weer even naar de huisarts. *Heide:Fijn weekend! *Sanne:Ik hoorde idd dat ze ze kunnen weg snijden,maar hoe gaat dat in zijn werk...hoop toch onder verdoving dan?Heb je erna geen last meer van gehad,want ben bang dat ze weer even hard terug gaan komen. Zo heb alles weer een beetje gehad...geloof ik haha. Liefs Deb