Dank je! Zat me net te bedenken om dit weekend even foto's te maken als de zon schijnt. Deze zijn van 's avonds
Debke, bij mij hebben ze ze toen licht verdooft met vriesvloeistof heb er geen last mee van gehad tot na de bevalling toen wel weer. Heb me 2 maanden geleden alle inwendige aambeien laten afbinden eigenlijk uit voorbaat zodat ik er geen last mee van heb tijdens de zwangerschap en mag tot nu toe niet klagen alles gat goed @Mac leuk kamertje
hoi ladies, knuffel Marb, ik kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt! linda1986, welkom! heide, veel plezier van het weekend! Mac, mooie kamer hoor! Ik ga ook lekker een weekendje weg, naar de Belgische kust. Tot maandag?! Prettig weekend! xx Inger
Dank je Sanne,maar de ingreep zelf deed dat dan toch wel nog pijn ondanks die verdoving? Heeft huisarts dat gedaan?
Pijn veel mee even op tanden bijten maar is beter dan die pijn die je nu hebt denk ik, huisarts deed dat zelf ja
OK dank je,ga maandag maar even langs ermee als het niet minder is! Heb ook ff een foto geplaatst van kamertje...de rest volgt nog!
Dank je wel was van in t begin...ondertussen weer wat bijgekomen zal binnekort eens ff nieuwe foto's maken!
Jeetje de kleine is zooooo druk haha gisteren kon ik zijn voetje zien en voelen!En nu steekt er weer vanalles uit hihi
@kuide; is idd wel lief he! Vervelend dat je niet in slaap komt (bij mij helpt lezen altijd.. @mama1987; Nou ja, jullie zomaar vergeten hopen dat ze snel een plek heeft. Dadelijk is jullie kindje te groot om een mooi beeld te krijgen! Enne geen griepje, ik moet in de ochtend gewoon niets vies ruiken of proeven want dan kan ik gelijk naar de wc. Hey ik lees verder en je mag vandaag @aichaaa; Wat lief, een babyshower! @smiley; heerlijk uitgeslapen, ik mag dat ook af en toe..... @rianne, Lekker vrij! wel jammer dat je mannetje zo lang moet werken... @marb; dat is toch ook heel begrijpelijk, dat je hem juist met deze belangrijke gebeurtenissen mist! Heel veel over praten, dat wil meestal het beste helpen om het een plekje te geven *geeft een dikke knuffel* @Linda 1986: welkom en gefeliciteerd! @Nathalie3004: nee kan ik me voorstellen als je je koortsig voelt das iss niet echt genieten! Hmmm of zie je er gewoon vermoeid uit @mac; zo jij hebt ook lekker lang uitgeslapen, en een beetje uitgerust?
niemand tips wat ik nog kan toevoegen in de buurt van de commode commodeplankje, ik mis er nog wat kleur!
Die van mij is wel actief, maar ik zie nog niets uitsteken Mac, ik heb geen idee. Heb nu op mijn plankje 2 doosjes met speentjes staan en een mandje. Moet ook nog steeds wat verzinnen
misschien een gekleurde hoes om je aankleedkussen, denk dat dit het geheel zo wit maakt. Of gekleurde mandjes voor de luiers, kammetjes, borsteltjes, 10tientallen verschillende flesjes, zalfjes etc van vsm
ik zit er aan te denken om de stof in de mandjes, die is nu creme, lime groen en aqua blauw te maken ofzo...