hoihoi was ik ook eventjes weer., ik hoop dat alles goed gaat met iedereen wij zijn terug van een midweekje vakantie.. ben vandaag weer verder gegaan met d ebaby kamer. hopelijk morgen voor de 2e keer verven en daarna de kleuren op de wand
hihi zal mijn best doen....probeer t ook steeds te filmen maar het is net alsof hij t weer want dan stopt ie ermee haha.
heb idd twee gekleurde hoezen voor aankleedkussen: aqua en lime groen maar heb deze er nu op omdat er schaapjes opstaan! haha maar op het plankje ofzo mis ik nog wat....
Misschien idd wat van gekleurde mandjes neerzetten ofzo... Moeilijk... Zo nu eens kijken of er wat te eten valt
hihi nee....nou ja om 12uur heb ik gegeten maar nu weer honger ga maar een liga eten en wat snoepen hihi straks haal ik frietjes want mannetje komt pas laat thuis vandaag!
@marloes heb je de andere fotos niet gezien, haha staat vol schapen! ik mis kleur... schaapies zijn wit/creme
ow patatjes lekker hoor, heb ikvan de week ook gehad! wij eten nasi met volgens mij sajoer boontjes mmmm
@Sanne...nee gelukkig is ie bijna af...alleen nog tegelen en kitten...maar dan staat de volgende klus alweer te wachten...we hebben het washok bij de woonkmaer getrokken...dus daar moet nog vanalles gedaan worden...maar het grootste gedeelte is allemaal al gedaan...het is alleen nog afwerken en schilderen...ja en nog een nieuwe vloer leggen! Maar het wordt wel supermooi! @Mac...superleuk die tekst! @Aichaa..gaaf zo'n babyshower! lijkt me echt leuk! @Rianne...ik heb precies hetzelfde...heb echt het idee dat er al een hele grote baby in mn buik zit...maar toen ik een schaalmodel zag van hoe ze ongeveer moesten zijn met 28 weken vond ik het ineens weer erg klein! @Mam1987...wat een mens zeg...hoop dat het vanavond gaaf is! @Marb...logisch toch..dat je het daardoor zwaar hebt...het is ook wat hoor...om je vader er niet bij te hebben! Daar mag je best verdrietig om zijn!
oooh das ook lekker....maar geen zin om te koken voor mij alleen hihi foto staat in album...deel van de muizencollectie
@ Mac, mooi kamertje hoor! @ Inger, veel plezier dit weekend. @ Debke, ook jij hebt een mooi kamertje. Zo ik heb net even een lekker dutje gedaan, daar knapt een mens van op. Ik was zo moe opeens, zou niet weten waar het van komt, zoveel heb ik namelijk niet gedaan vandaag. Vanavond weer dansles samen met mannetje, eens kijken of het nog een beetje gaat lukken. Het wordt wel steeds zwaarder iedere week, maarja we gaan voornamelijk voor de gezelligheid.
@debke, ow ik was te snel haha @guusje, leuk samen dansles! zo hier net de nasi gekookt en boontjes vast gedopt! scheelt straks weer....
hey meiden! allereerst een knuffel voor marb. Ik ben gister naar de vk geweest. Urine, ijzer en bloeddruk waren goed. Vk viel op dat mn buik 'kort' is in vergelijking met het gemiddelde. Ik draag hoog en mn navel zit lager dan normaal ofzo.... en daardoor heb ik een kort buikje. Heb daardoor ook echt bolletje.... Verder was alles goed. Beeb ligt nog steeds in stuit (of alweer ) hoop dat het snel draait, maar gelukkig nog alle tijd!