Aichaa: Ow leuk hoor. Ik heb de mijne ook binnen, ik heb een roze. Kan niet wachten om hem te gebruiken. Mac: Leuke kamer! Je hebt van die leuke kartonnen koffertjes met allemaal printen. Ze hebben ook wel met groen. Misschien leuk om neer te zetten? Of een leuke knuffel? Een leuke grote spaarpot? Debke: Leuk dat grijs zeg ! Leuk kamertje. Muisjes zijn lief! Ik had ze altijd als huisdier Wat gaaf dat je al echt het voetje zag! Zeana: ja is wel jammer, zit niet graag alleen. mam85: Welkom terug. Hoop dat het leuk was! Ik lees iets over patatjes, hmm... ik eet zuurkool vanavond Sarah: Ja stom he! Ik heb ook echt al het idee dat het een baby is, maar het is nog zooo klein .. ach, nog even geduld hebben. als je eenmaal verlof heb gaat de tijd wel snel denk ik. Guusje:lekker hoor, een tukkie! wat leuk, dansles! zit je buik niet in de weg ? Jolan: Fijn dat alles goed was. Hoop dat je beeb nog gaat draaien!
Mac: Ja hoor, ze moesten naar de gamma, was even meegeweest. Op vrijdag past ze altijd op mijn nichtje van 3, echt een schatje. Ik heb nu al weer trek .. ik krijg echt steeds vroeger trek zeg!
@Aichaa leuk zo een verassingsbabyshower! Jezelf lekker laten verwennen is altijd leuk toch? @Mac leuk kamertje hoor, die lime muur is echt gaaf. En al die schapen echt schattig, vooral dat hobbelschaap vind ik echt leuk. @Debke leuk kamertje @Jolan fijn dat alles goed was bij de vk @Mam85 welkom terug! @Mac lekker hoor nasi Zo mn ma is net weg, maar vond het niet zo gezellig...Ik heb er weer een hoop kleertjes bij gekregen en sokjes erg leuk en lief ook van die vriendin van haar. Heb zin in morgen dan gaan we het ledikantje neerzetten en dinsdag komt mn vader om te commode verder af te maken en volgende week gaan we ook de box op halen. Wij eten vanaaf wortels met vissticks heb er echt trek in. En net nog stokbrood met kruidenboter gegeten heeeerlijk...
Wow Rianne zie dat jij morgen ook al weer 30 weken bent! Gaat hard zeg hoe was het trouwens bij je moeder?
@Nathalie: Balen dat je niet lekker meer kunt slapen. Heb je al een voedingskussen? @Marb: Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is Hele dikke knuffel voor jou! En hij kijkt vast heel erg trots mee bij alles wat je doet en meemaakt! @Linda: Welkom en gefeliciteerd! @Mac: Héérlijk zeg, tot 10 uur slapen. Ben jaloers @Kuide..: Ja mooi nummer hé! Die luister ik regelmatig en Slaap maar van Marco B. @Debke: Ai dat is vervelend. Hopelijk ben je er snel vanaf! @Heide: Veel plezier saampjes! @Mac: Mooie babykamer zeg! @Debke: Wat een lief bedje, ziet er erg knus uit! @Zeana: Oh dat is balen! Probeer dus maar ver uit de buurt te blijven alle vieze dingen @Mam: Hoe was de vakantie? @Guusje: Veel plezier bij het dansen vanavond! @Jolan: Kan dat kwaad dan, als je kort draagt? @Aaliyah: Niet gezellig? Is er iets gebeurd?
@rianne ow gezellie zeg, ik moet zeggen dat ik overdag niet zo heel veel eet.... van morgen 2 bolletjes met aarbei gehad, en als lunch 5 partygehaktballetjes en druiven en later 1 melkliga mmm wel weinig als ik het zo opnoem, heb niet zo heel erg trek, ja nu zo wel....
Ik heb vandaag gewerkt tot 12.00u en toen even met mijn ouders de auto safari door de Beekse Bergen gedaan. We hadden nog vrijkaartjes en is altijd leuk! Nu even lekker op de bank liggen, eten en dan de echo. We eten vanavond gebakken gekruide aardappeltjes, sla en een schnitzel met pepersaus. Heb nu al honger...
Aaliyah: Jammer dat het niet gezellig was met je moeder. Wel lief van die cadeautjes. Snap dat je zin in morgen hebt! Hmm wortels vind ik zo lekker. Mijn vriend niet, dus we eten het nooit Ja morgen alweer 30 weken, wow niet meer in de 20! Klinkt al wel heel ver.. Jij morgen 28! Officieel levensvatbaar!
Ja meiden mn ma had niet echt aandacht voor me en deed een beetje stom...Maar goed ik zit er niet mee hoor tis jammer maar ik ken haar langer dan vandaag. @Rianne jammer dat je vriend het niet lust, maar eet je het ook nooit als je alleen eet? Ja officieel levensvatbaar weer een grens @Mama87 oh leuk zo een safari door de beekse bergen! En dan vanaaf je pretecho! Alvast heeeel veel plezier he! @Mac oooh bolletjes met aardbeien lekker hoor!
@ mama: Ow wat leuk zeg. Dat heb ik toen ik klein was een keer gedaan. @ Mac; ik heb ook niet zoveel gegeten. Vanmorgen 2 sneetjes walnotenbrood en tussen de middag een kopje chinese tomatensoep. Ik ga zo al eten denk ik .. heb zo'n trek. En heb voor vanavond bij de tv stokbrood met tzaziki
@rianne.. oow das lekker stokbrood met tzaziki... mijn man gaat na het eten sporten, dus hier ook weer alleen op de bank...