Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Aaliyah: Als ik alleen eet, kook ik wel altijd en mijn vriend neemt zijn eten dan altijd mee. Nou, ik ga het binnenkort gewoon maken, dan neem ik voor hem wel wat broccolie ofzo.

Mac: Ook al alleen :( Gelukkig hebben we het forum :)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja wat moeten we toch zonder het forum!

haha

ik ga ff dog snel laten plassen,wilde eigenlijk wachten tot mn man dat kon doen uit zn werk, maar die ik er nog niet...

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Gelukkig maar! En dankje :D

@Mac: Dankje! :D

@Aaliyah: Balen zeg, had ze meer aandacht voor haar vriendin ofzo? En dankje!

@Rianne: Het is hier dichtbij, wij gingen vroeger echt maandelijks. Dus onze kleine gaat dalijk zodra ze in een gewoon autostoeltje kan ook safari-en :)

Mijn mannetje is ook al thuis, die moet op vrijdag altijd naar school. Dalijk lekker eten, hij maakt het klaar ;).

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    mama: Wat schattig, ik zie het al voor me :D waauw, lekker hoor dat je mannetje kookt! Wat gaat hij maken? Doet de mijne echt niet. Ik vind koken erg leuk hoor.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac ja ze had meer aandacht voor die vriendin joh en sinds ze weer contact hebben met mn zus ben ik niet belangrijk meer...

@Rianne haha ja idd gewoon maken hoor meid ik vind het lekker om mn wortels en aardappels doorelkaar te prakken en dan met boterjus erover heen.

@Mama87 lekker dat je mannetje kookt die van mij zit alweer achter zn ps3 :( lekker gezellig is het weekend heeft nog geen tijd voor me...

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik merk dat ik echt te weinig drink......
    en dat is juist nu zo belangrijk...
    het lukt me ook niet zo genoeg te drinken...
    net als eten niet zo veel zin in...

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow ik ga morgen lekker appeltaart maken!
    krijgen morgenavond bezoek..
    van vrienden die we al jaaaarreen niet gezien hebben en ook zwanger zijn!

mmmm appeltaart!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

werd net gebeld dat gordijnen al klaar zijn, ipv 6 weken wachten waren ze nu al met 2 weken klaar!

gaan ze morgen vroeg ophalen en ophangen!

owwww zoooo zin in....
    dan is het helemaal af

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Aaliyah: Wat lullig zeg ! Hmm boterjus...!

Mac: Waar merk je het aan dan? Ik drink soms ook heel weinig volgens mij.
    Wat leuk dat je morgen bezoek krijgt. Hmm appeltaart! Gaat je huis altijd zo lekker van ruiken!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mac: Kijk, dat is nog eens een meevaller! Leuk hoor, gordijnen maken een kamer echt af.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac hmmm appeltaart lekkerrrrr! Wat leuk van die vrienden en dan zijn ze ook nog eens in verwachting leuk hoor. Hoe merk je dat je te weinig drinkt? Ik drink ook altijd te weinig maar ik probeer mezelf te dwingen om iig met het ontbijt,lunch en avondeten wat te drinken tussendoor vergeet ik het vaak.
    Leuk van je gordijnen is echt een meevaller dan!
    Wat voor kleur zijn ze?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bah ik moet koken geen zin in hahah ik wil het zo klaar hebben en eten. En mn beestjes zitten te piepen om eten....Zal ze maar even eten gaan geven dat gemiauw is ook niks..

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

waaraan ik dat merk, dat ik erg weinig hoef te plassen en dat ik nog maar 3 glazen drinken op heb vandaag....

ja mazzel he de gordijnen,
    zo benieuwd hoe dat staat..... nog meer af

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyah

de gordijnen zijn donkerbruin,
    met af en toe een brede baan met verschillende kleuren groen strepen... over dwars

moeilijk uit te leggen, maar maak wel een foto als ze klaar zijn

15. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    @ debke: arme debke, kan me niet voorstellen hoe rottig het voelt maar hopelijk kan de huisarts je helpen maandag

@ marb: geeft niet hoor als je eens lekker de boel eruit wilt gooien, lijkt me ook extra emotioneel zo tijdens je zwangerschap enzo

@ mama1987: echt slecht van je echo, maar hopelijk kun je er vanavond een beetje van genieten!

@ rianne: ik heb medelijden met je, een man die geen wortels eet. Ik gebruik ze als groente, snack, in de taart... Ik denk dat mijn kind oranje wordt, met al die mandarijnen en wortels

@ mac: je moet echt wel meer drinken hoor, want je baby gebruikt nu ook meer vocht, en je vruchtwater wordt steeds ververst. 2 L vocht per dag is echt geen luxe. Houd je niet van kruidenthee of iets van roosvicee/ aanleng limonade ofzo? Misschien gaat dat beter dan gewoon water.

@ aaliyah: lekker aardig van je moeder. Heeft ze al lang weer contact met je zus? Misschien dat ze over een tijdje weer meer aandacht krijgt voor jou?

@ eten: hier lekker shoarma opgehaald, straks weer zwemmen dus dan moet je wel een bodempje hebben he

@ marjanne leuk dansen, wat doen jullie? Stijldansen?

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Marb: Wat fijn voor jezelf dat je nu weet waarom je zo down bent de laatste tijd. Doe rustig aan en praat er over! Dat lucht op. Dikke knuf!

@ Linda1986: Welkom

@ Mac: Hier nog iemand die nog geen kaartje heeft! Komt volgende week denk ik wel. Weet gelukkig al wel een beetje wat ik wil.

@ Deb: Dikke knuf! Hoop dat je snel weer beter voelt.

@Rest: Sorry, wel alles gelezen alleen weinig puf om op iedereen te reageren.
    Afgelopen nachten waardeloos geslapen en ben erg blij dat ik nu lekker weekend heb.
    Ga nu ff eten maken en dan lekker op de bank hangen!

liefs girafje

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac ja foto! Zoals je het beschrijf past het volgens mij heel mooi op het kamertje, sowieso vind ik bruin en limegroen mooie combi.
    3 glazen drinken is wel erg weinig, misschien kun je een flesje water of limonade siroop vullen en bij je dragen dat herinnert je er misschien sneller aan te drinken?

@Snieke oh lekker shoarma mjam heb ik lang niet gegeten, misschien van het weekend...Nou ik ken mn moeder mn zus gaat altijd voor was vroeger al zo en nu nog. Ze heeft zelfs wel eens gezegd als zij dood gaat hoef ik niet meer te leven :confused: . En toen ze nog ruzie met haar hadden toen zei ze van ja ik heb verder toch niks, dus als het niet goed komt weet ik het niet meer.... :( Ik ben er wel aangewend dat het zo gaat

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oh we hebben een afspraak gemaakt voor een zwangere buiken fotoshoot. Pas voor eind april hoor, maar lijkt me heel leuk! gaat nog iemand zoiets doen?

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Snieke oh dat is echt cool! Nou ik heb wel stiekem een vriend van mn vriend gemailt. Hij is fotograaf en ik was benieuwd of hij ons dus wil fotograveren over 2 á 3 weken. Ik heb nog geen antwoord gehad, hij heeft veel opdrachten. Maar zo een fotoshoot wat jij gaat doen vind ik zo duur, dat is wel jammer, anders had ik het wel gedaan.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Snieke: Haha een oranje baby :) Hmm shoarma!
    Leuk hoor zo'n shoot! Wij doen het niet. Beetje duur.

Pff heb net een bord zuurkool op en nu al weer trek.. Heb er nog 2 mini pizza's inzitten nu!

Ik wil trouwens dit gaan maken, hoop dat het lukt:

Deel Deze Pagina