Wat zijn jullie allemaal lief zeg! Vind het echt heel fijn dat jullie me snappen... Heb vandaag bijna niks gedaan, maar dat was wel goed geloof ik. Heb heel veel geslapen vanmiddag en verder lekker met een tijdschrift op de bank gezeten en een beetje in huis gerommeld (wel 2 wassen gedraaid en stiekem ook weer wat gewerkt vanmiddag... ). Dit weekend ook gewoon weinig doen, misschien een beetje in de babykamer opruimen, maar ik wil even niks hoeven! Fijn weekend allemaal!
@snieke wow een fotoshoot, leuk hooor vindt ik mezelf niet knap genoeg voor! @rianne ow wat gaaf! wil ik ook wel! is er nergens een workshop waar je dat kan doen?
grrr laat mn man die foto zien van de spiegelgipsafdruk van buik die vindt het echt lelijk..... jammeerr........
Mac: Je kan het laten doen maar dat is heel duur, maar ik ga het zelf proberen met mijn vriend. Je hebt heel veel soorten, kijk maar eens, misschien dat je vriend er wel een leuke bij ziet zitten: http://www.mamamozaiek.nl/fotos/mozaiekbuik.php
ha Rianne dat is mooi! en als het niet lukt heb je er in ieder geval een middagje plezier aan met je vriend. fotoshoot is inderdaad wel duur, maar we hadden zoiets van: we doen geen pretecho en bij de bruiloft hadden we ook een kennis die de foto's nam, dus nu mochten we van onszelf. Mac tuurlijk ben je wel knap genoeg voor een fotoshoot! Maar ik vind het ook wel een beetje spannend, ben bang dat ik er echt zo verkrampt op kom te staan. Maar die fotograaf is een professional he, dus ik ga ervan uit dat hij wel weet hoe je mensen mooi op de foto kan krijgen Oh ik heb trouwens echt iets goeds gedaan (vind ik zelf): de gordijnen van de babykamer geverfd met dylon. Ze waren oranje en nu zijn ze bruin, dat gaat wat beter bij al het lime groen. Nu nog een paar jungle dieren erop naaien en klaar. De oude gordijnen waren op maat gemaakt voor de studeerkamer (toen nog) dus ik vond het echt wel zonde om ze weg te gooien. Maar het is dus gelukt! Nu alleen nog kijken of de wasmachine het ook overleefd heeft! Nou ik ga zwangerschapszwemmen, fijne avond allemaal!
Joa: Fijn weekend! Mac: Ow jammer zeg. Snieke: ja inderdaad gewoon proberen. Ik koop gewoon bij een Pipoos winkel van die rollen gipsverband, is veel goedkoper dan zo'n heel pakket. Zal wel een kliederboel worden. Mijn vriend begon gelijk al te glimmen toen ik zei dat hij het dan op me mocht smeren haha. Ja een pretecho is ook duur, dus gewoon doen hoor. Echt leuk! Wat leuk van je gordijnen. Foto ?
@Rianne wauw dat is echt supercool! Knap hoor als je dat kan maken. @Marb nou ik hoop dat je je lekker kan ontspannen van het weekend meid en helemaal stil zitten lukt niemand hier geloof ik is toch ook niet erg? Zolang je zelf maar stopt als het te veel wordt,toch? @Mac waarom vind je jezelf niet knap genoeg? Ik vind mezelf ook niet knap maar heb ook wel es een fotoshoot laten doen, kan mij het schelen Het gaat toch ook om je buik enzo bij zo een shoot? Gewoon doen als je het wilt! @Snieke mag ik vragen wat jij betaalt voor die fotoshoot? Leuk hoor van die gordijnen, ik zou dat echt niet kunnen en dan ook nog dieren erop maken...Knap hoor. Veel plezier met zwemmen!
snieke fijn dat het gelukt is met je gordijnen. super dat je ze zo nog kan gebruiken! Wij hebben eindelijk het behang gevonden, morgen bestellen en dan volgende week hoop ik behangen.
Aaliyah: Haha nou het is nog maar afwachten of het lukt hoor Het wordt natuurlijk nooit zo mooi als de foto! Je hebt gelijk over die fotoshoot. Het heeft echt niks te maken met of je knap bent of niet. Je bent gewoon jezelf in een mooie fase van je leven! Is wel spannend hoor een fotoshoot. Ik heb zelf een aantal jaar modellenwerk gedaan en heb tientallen shoots gedaan. Het bleef altijd spannend.
@Jolan oh wat fijn van het behang, wel foto's plaatsen he als het hangt! @Rianne leuk man modellen werk, waarom ben je ermee gestopt? Ik heb nog steeds niks gehoord of ik die wrapper kan halen, hoop zo dat niemand over mij heen biedt!
Ja idd dat zou je ook nog kunnen doen Mac, is ook leuk toch en dan kun je kiezen in hoeverre je erop komt
als ik zo handig en zo goed was al jou had ik dat gedaan, maar dat gaat me niet lukken... helaas maar geeft niks hoorr
@Mac ja dat ga ik morgen denk ik even doen, want wij wonen er vlakbij dorpje naast ons dus kunne het ook ophalen. Maar ik wil het eerst even afwachten nog want de advertentie staat er pas sinds gisteren. Iemand had als laatste 18 euro ofzo geboden dus ik denk nou gelijk goed met 25 erover heen dan bieden mensen er niet snel meer over heen, maar meer heb ik er eigenlijk niet voor over, dat is niet gek toch?