nee das niet gek, maar daarom zou ik zeker mailen of bellen, want 25 euro is niet veel voor wrapper, vele hebben er meer voor over... maar dat moet je natuurlijk zelf weten...
Aaliyah: Ja geen idee eigenlijk. Was het een beetje zat en ik heb echt honderden foto's van mezelf. Was wel genoeg zo. Gewoon even bellen of mailen over die wrapper! Mac: haha nou zo goed ben ik ook niet hoor. niet zo onzeker meid! een foto zwart wit maken doet wonderen!
Ja meiden is idd wel zo misschien dat ik vanaaf toch maar even mail maar anders zeker weten morgen! Want miss willen ze m helemaal niet weg doen voor die prijs. @Rianne maar ik denk wel dat het scheelt dat je ervaring hebt, dan weet je toch een beetje wat een mooie/leuke pose is . Kan me voorstellen als je honderden foto's van jezelf hebt je het wel zat word,hihi
Ja lache haha! En dan ga ik de lunch maken en dan iets gaan knutselen ofzo! zelf een rammelaar maken of muziekdoosje!
@aaliyah, dat merk je toch vanzelf of ze hem voor die prijs weg willen doen. ik ben in dit soort dingen best wel brutaal... maarja uiteindelijk scheelt het voor jezelf in de portemonnee. en je kent ze toch niet... mijn advies, gewoon nu mailen....
Zou best een keer kunnen tijdens het verlof. Mannetje is dan werken, kmomt mooi uit Ik woon redelijk centraal in Nederland. Mijn huis is niet supergroot maar ook niet klein.
Wat een leuke ideeen Mac en Rianne heheh alleen ik ben niet zo crea bea...Ik wil wel mailen maar ik weet niet zo goed wat ik dan in die mail moet zetten
Hoi graag zou ik de wrapper van u willen overnemen voor 25 euro. gr aaliyah... (gewoon wat je dus wil!)(werkt bij mij altijd!)
hey meiden , vraagje, hoe hoog zit jullie baarmoeder? Die van mij zit volgens mij al bijna bij mn borstbeen.... op mn kaart staat : 1/4nx weet niet wat het inhoudt.
zoiets staat bij mij ook op mn kaart maar geen idee wat het betekent ik heb nog aardig ruimte tot aan mn borstbeen, maar ben ook wel lang...
@Mac thnx ik ga het zo even proberen! @Jolan goeie ik zou het ook niet weten eigenlijk waar kan ik dat vinden op die kaart? Ik heb ook het idee dat die van mij best hoog zit maar mijn vk zegt daar nooit wat over....
er staat bij symf: 25, dit is de hoogte van de baarmoeder lees bij uitleg zwangershcapskaart, dat nx, afstand navel borstbeen is Dus idd zit het bij mij bijna bij borstbeen.
Aaliyah; gewoon mailen dat je een bod had gedaan en dat je benieuwd bent of dit bod akkoord is. Jolan: Ik heb geen idee, ik heb ook het idee dat hij al vrij hoog zit Mac; Oeh appeltaart ! Ik wil zo graag iets zelf knutselen, maar ik heb ook geen naaimachine. Wat me ook leuk lijkt is een soort plat/licht gevuld knuffeltje van vilt maken en dan de zijkanten gewoon met dikke draad dichtnaaien. Of zelf een knipserdiertje maken ofzo!
Jolan bij mij staat precies hetzelfde op mn kaart ook 1/4 nx bij het hokje anat....is een afkorting maar waarvan?
Dat heb ik weleens gedaan op de basisschool dat vond ik helemaal het einde, heb toen een lapjes kat gemaakt, als het goed is heeft mn ma het nog steeds ergens bewaart..hahah