We hebben ook een treinstation in Culemborg, ophalen is geen probleem, is 3 minuten rijden vanaf mijn huis. En mijn huis ligt vlak na de snelweg ( ook 3 min)
Heel goed idee Rianne leuk even kijken wie er allemaal nog meer willen komen. Culemborg woow hhihi is wel ver, maar misschien kan ik wel samen met Marb, Kuide en Vinnies reizen als zij ook gaan zou wel leuk zijn hihi.
@ snieke kzit ook te denken aan een fotoshoot en dan met mijn dochtertje erbij, dat zij mijn buik kust kzie het helemaal voor me maar of zij dat wil haha.... @ weer een meeting dames, kwoon helaas altijd te ver weg wij limbo´s zijn in de minderheid hier Trouwens vandaag toch maar met mijn dochtertje nog naaar de dokter geweest wat blijkt ze heeft roodvonk ze is er niet lekker aan, is gestart met antibiotica, hopelijk slaat het snel aan
Vanaf zoetermeer is het denk ik 45 min met de auto. Is sneller dan met de trein als ik zo op NS kijk..
Aaliyah: Als hij er nog mooi uit ziet is 30 euro inderdaad wel een mooie prijs hoor. doe wat je gevoel zegt. Sanne: Ja jammer dat limburg zo verweg ligt van alles! Jeetje, roodvonk! Hoop dat ze snel opknapt
Als ze dit bod niet accepteerd doe ik wel die 30,- hij ziet er idd goed uit. Oh is niet ver vanaf hier maar ik heb geen auto/rijbewijs ...
Aaliyah: Ja gewoon doen dan. Nieuw zijn ze veel duurder. Ow dat is jammer. Nou hopen dat er dan iemand ook komt die over de a12 komt vanuit die richting!
Dames hoe klinkt dit voor de lunch: - Mini sandwiches met tomaat - mozzarella - sla - pesto - Mini sandwiches met oude kaas - grove mosterd - sla - Mini sandwiches met beenham - mosterdhoning - sla - Mini pistoletjes met mexicaans (runder)gehakt en kaas uit de oven - Salade van avocado - honingtomaatjes - pijnboompitjes - Salade met peer - walnoten - spek - geitenkaas - Vers gesneden fruit - Aardbeien met chocoladekorstje - Verschillende soorten thee - Verse jus Zo even uit het blote hoofd ..