@Rianne ja idd misschien dat er nog iemand is die mij op kan halen. En anders kom ik alsnog met de trein hoor. @Mac nou zou idd niet slim zijn hahah als jij me zou halen beetje omrijden denk ik @menu Mini pistoletjes met mexicaans (runder)gehakt en kaas uit de oven - Salade van avocado - honingtomaatjes - pijnboompitjes - Vers gesneden fruit - Aardbeien met chocoladekorstje - Verschillende soorten thee - Verse jus dat is denk ik het enige wat ik ervan lust maar goed het idee is er! kheb nog geen mail terug
sanne, ah wat sneu dat ze zo ziek is.... hopen dat ze er snel weer bovenop is. meeting, klinkt erg leuk, is er al een datum?
Aaliyah: Zijn nog maar een paar ideetjes. Vast niet iedereen lust het. Noem maar eens wat dingen die je lekker vind op een sandwich!
@ Sanne: jeetje zeg... Roodvonk... Hopen dat ze snel een beetje opknapt, want daar kun je goed ziek van zijn geloof ik... @ meeting: ik heb wel interesse, maar ik wil het liever nog niet vastleggen... Schrijf mijn naam maar op de lijst met mensen die op de hoogte gehouden worden. Je lijstje klinkt heerlijk, Rianne! Jammer dat ik verhuisd ben, haha! Culemborg is veel dichter bij Utrecht dan bij Den Haag
anders gewoon mailen dat je morgen tijd hebt om hem te komen halen. Zo hebben wij het ook gedaan met de zandbak en glijbaan... vaak ligt/staat het in de weg, mensen willen er vanaf en als jij meteen kan komen, happen ze vaak wel
ja heel 2009 , mn ouderschapsverlof loopt tot de kerstvakantie, dus jan 2010 weer werken , over 4 weken zeg ik op mn werk: fijne kerstdagen en tot ovlgend jaar hahaha
Marb: Ja dat was maar een kwartiertje met de trein! welke straat woonde je in Utrecht? Er is nog geen datum, eerst maar eens kijken of er interesse is. En iedereen moet zich natuurlijk wel fit en gezond voelen!
Pak je al het ouderschapsverlof ineens op? Ik deed het toen half gewoon minder uren werken in de week
ja ik doe alles in één keer. Ik krijg mn ouderschapsverlof gewoon doorbetaald dus vind het wel heerlijk om dan gewoon helemaal vrij te zijn. Daarna ga ik 2,5 dag werken
neem je ook je onbetaalde verlof al op? tot de kerst dan he? anders kun je dat ook beter opmaken van de kerst tot grote vakantie, dan krijg je nl nog geld terug van de belasting
dat is dan weer een voordeel van het onderwijs..... Daarentegen is het bij ons gewoon 13 weken ipv 26 weken ergens anders