moeten we allemaal onze lengte en kilo's opgeven haha Nou ik ben 1,74 en ben 64 kg . Ben twee jaar geleden 18 kilo afgevallen en gelukkig is dat er af gebleven .... ben benieuwd wanneer de eerste zwangerschapskilo's er aan gaan komen. ik had van de week ook krampen, nu geen last meer...
thanx je stelt me wel iets gerust. ik hou het wel in de gaten. het is nu roze/bruinig ben ik niet de enige, en zal het er wel bij horen.
zijn jullie ook zo moe, ik dacht eerst dat het door de zware week was die ik vorige week had, maar ik blijf maar moe.
ja ben ook erg moe was vorige zwangerschap vanaf een week of 6-7 nog veel moeier zo moe als toen ben ik nooit geweest, ben benieuwd of dat nu weer zo gaat..
Heej meisjes, Las weer ff wat dingetjes en ik denk: o, dat heb ik ook, jajaja, inderdaad, dat heb ik ook ja, ja erg he, heb ik ook vaak last van hoor, mmmm, nee dat dan weer niet, of trouwens, nou je het zegt, toch wel ja, haha! En het stomme is, na een half uur lezen en alles herkennen, weet ik nu eigenlijk al niet meer waar het nou over ging, haha! Misschien last van vergeetachtigheid? Mmmjjjjjjjjjaaaa, zou heel goed kunnen! Ik heb er gewoon geen puf meer voor, ga ff een dutje doen, want vanavond nog een verjaardag. Trusten!
hallo dames ik kom me ook aanmelden voor de juni mama's had zelf eerst 30 mei uitgerekend,maar vandaag met de echo bleek het 2 juni te worden was vanmorgen op van de zenuwen,toen we ons hummeltje zagen en hoorden viel er een last van mijn schouders. nou maar hopen dat het goed blijft gaan 29 okt weer een echo,was het maar zover
Ik heb mijn weegschaal nog niet meeverhuisd maar ik denk dat dat maar goed is ook ik lijk wel een ballon haha
christie welkom en gefelicicteerd!heb je het hartje ook al gehoord?das gaaf meestal doen ze dat pas met 12 weken toch?nou lekker hoor geniet ervan! xxx
Hai meiden, Afgelopen zondag heb ik een test gedaan en ik ben zwanger! Ben echt superblij . Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben aangezien ik een hele onregelmatige cyclus had (heb vorig jaar november een dochtertje gekregen en daarna bv gegeven, sindsdien geen normale cyclus meer). Maar ik heb het een beetje gegokt. Ik vind het erg leuk om hier mee te kletsen! Groetjes
sorry maar als ik mijn msn open dan is het al druk met familie en vrienden dus ik begin er liever niet aan met jullie ook haha..