Oooh ik heb van die leuke bloembakjes met viooltjes aan mijn balkon hangen. Komt er een merel aan, die gaat midden in mijn bloembak zitten en begint de bloemetjes van mijn viooltjes te trekken
Mama87: Ow wat leuk zeg! Heb je foto's? Jammer dat je eind mei pas verlof hebt, maar misschien kan het wel eerder hoor! Gewoon een dag dat sommigen vrij zijn. Ik moet even het rooster van mijn vriend afwachten, en dan geef ik vast wel wat data's.
niet helemaal bijgelezen..Ik las dat jullie gaan knutselen..Laat dat net mijn hobby zijn Weet je wat ik ga maken voor de baby.Iets voor voor het raam.Ik heb een groot raam en waarschijnlijk ga ik er vaak voorstaan met de baby,dus maak ik een mobiel zelf.Met 4 verschillende kleuren touw en viltkralen en houten sterrenen onderaan hang ik knuffeltjes en belletjes.Als hij af is plaats ik wel een foto!
@Rianne: Moet straks even wat screenshots van de DVD halen, naja dat moet mijn vriend doen. Ik heb geen idee hoe dat moet . Oké dan wacht ik die dagen even af! @Yvetje: Klinkt leuk!
Hey meisjes Probeer weer wat mee te lezen. Manlief is naar school, mannetje is met opa de eendjes aan het voeren. Mama ligt uitgeteld op de bank... Wat denken jullie... het dansen gisteren werd door mijn bekken niet zo gewaardeerd Normaal ben ik 's ochtends op mijn fitst (is dat een bestaand woord... staat een beetje raar... ) Maar vanochtend werd ik gebroken wakker. Maar heb nu wel even de tijd om de 23 pagina's die ik achter lig te lezen. Tja zou ook gewoon kunnen beginnen op pag 1642, maar ben te nieuwsgierig... tot later!
hey goedemorgen Heb bij gelezen, maar moet snel weg, vanavond verjaardag en nog geen kadootje! @ meeting.. Lijkt me gezellig, en owww wat klinkt die lunch heerlijk! Voor meiden in de buurt van denhaag (ik woon in leidschendam) Heb plek voor 2/3 in de auto dus misschien is samen rijden een idee? Kom langs zoetermeer via de A12 dus aaliyah kan je evt wel oppikken hoor! Ik ga per 15 mei met verlof. Maar ben elke woensdag vrij... Tot vanmiddag x
@Mama87 leuk van je echo ben benieuwd naar je foto's En wat een rotvogel zonde van je mooie bloemen... @Slecht slapen hier ook weer hoor ik was vanochtend met vriendje ook om 6 uur wakker @Yvetje wow ookal zo crea leuk hoor ben benieuwd naar je raammobiel! Jaaah ik mag de wrapper hebben voor 30 euro hahah ze had gewoon hetzelfde mailtje gestuurd als eerder maarja boeie alleen nu schaam ik me wel een beetje dat ik heb lopen pingelen ja zo ben ik dan weer he...Heb een mailtje terug gestuurd dat ik het doe voor die prijs en wanneer we hem op kunnen komen halen. We gaan nu even ontbijten en dan gaan we boodschappen doen. Daarna de stad in (in de regen grrrrr ) nog een aantal dingen halen en kijken of ze het geboorte kaartje dat ik wil ook hier in de drukkerij hebben misschien dat het hier goedkoper is.
ik heb mijn kaartje bij Weimar drukkerij vandaan. Die zit ook in zoetermeer http://www.weimar.nl/ Daar hebben ze alles! x
Haha,marjanne,ik ben ook net bijgelezen!Was ook te nieuwsgierig!Volgens mij is fitst wel een woord.. Leuk dat de echo goed was mama1987,altijd bijzonder om je kindje te zien he.. Rianne,gefeliciteerd met je 30 weken!Gaat snel zo he,nog maar 10 weken Ik ben vandaag 28 weken! mijlpaal! Weet niet of ik dit weekend nog online kom.Straks thuis poetsen en boodschappen doen en vanavond op bezoek en morgen is mijn nichtje jarig.Ze wordt 7.(is eigenlijk mijn lievelingsnichtje,sshhhtt,niet doorvertellen ) Fijn weekend allemaal! Liefs Yvette
hey gefeliciteerd! de hond van vrienden van ons heet zo hihi grappig... ow als ik aan jou werk denk krijg ik ook al zin in durum...
hier is draaien in bed ook geen pretje, krijg er zelfs vaak een harde buik van... @mama fijn dat je echo zo leuk was! @yvetje: klinkt leuk, knutsel ze @marjanne lees ze @kuide je staat op de lijst @meeting willen dames mij pb-en die mee willen, want anders lees ik er soms overheen! @aaliyha: wat goed dta je hem voor 30 euro mag hebben! @yvetje jij gefeliciteerd met je 28 weken! dames fijn weekend wij gaan zo gordijntjes ophalen en ophangen....
Ja hoor ben weer he-le-maal bij Maar om nu nog te reageren, de meeste onderwerpen zijn alweer "voorbij" @ Meeting bij Rianne, ik ben van de partij Het liefst wel op een dinsdag of vrijdag, dan is mijn jochie naar het KDV. Enne genoeg crea ideetjes hier! @ Dansen, ik ben instructrice rolstoeldansen, dus geef elke vrijdagmiddag 2 uur dansles. Maar combi van mambo en heupen is niet zo goed bevallen. wil gewoon teveel doen. @ Buikfoto, zussie en ik laten ook weer een buikfoto maken. Hebben we vorige keer ook laten doen, en vind het wel waardevolle foto's. @ Marb, dikke knuf! volgens mij kun je die nog steeds wel gebruiken
Heb een buikfoto van zussie en mij en m'n album geplaatst. Ik was toen 35/36 weken en zussie 4 weken minder ver. (weet het niet meer precies ) Ik ben de linker op foto.
Marjanne: Je moet ook niet zo fanatiek de tango dansen Haha nee vervelend dat je je zo voelt nu, lekker rustig aan doen vandaag. Laura: Alvast fijne verjaardag vanavond. Aaliyah: Ook al zo slecht geslapen! Volgens mij zitten we allemaal al in de zomertijd! Wat leuk dat je de wrapper hebt! Niet schamen joh! Afdingen is echt nederlands, iedereen doet het. Yvetje en Aaliyah: Gefeliciteerd met de 28 weken! Mijnpaal! Mac: Haha grappig. Hmm durrum, heb net mijn bestelling al doorgegeven. Heb al echt trek maar ga nu niks eten anders geniet ik er niet van straks!