Hoi Meiden, Ben ik ook weer even. Moet eerlijk bekennen dat ik alles wel gelezen heb, maar geen puf kan vinden om op iedereen te reageren De laatste twee/drie weken voel ik me zo moe...krijg ook weinig gedaan. Gister bij VK geweest en alles was goed, ijzer was wel iets gezakt, maar niets bijzonders, misschien dat ik daardoor toch zo moe ben. Het kan ook zijn dat alles nu af is zoals babykamer en ik al veel 'grote' schoonmaakklussen heb gedaan dat mijn lichaam nu aangeeft dat het welletjes is geweest. Probeer het vanaf vandaag weer een beetje op te pakken met reageren. @Meeting, lijkt me leuk...hoop dat ik me dan wat minder moe voel @Marjanne, wat een onwijs gave foto! Zijn jullie tweelingzussen? @mama1987, gelukkig dat de echo geslaagd was, wist niet wat ik las toen je schreef dat ze een dubbele afspraak hadden @Marb, ben je alweer een beetje bijgekomen? Gemis is volgens mij het naarste gevoel wat je maar kan hebben weet zeker dat hij af en toe wel even bij je komt kijken hoor op zijn manier Ga zo even foto's maken van de beebkamer want die is helemaal af xx Anna
@ Anna, ben benieuwd naar je kamertje Is mijn schoonvader met Ted de eendjes eten aan het geven, zijn ze al bijna 2 uur weg... Tuurlijk is het lekker om je handen even "vrij" te hebben, maar ik mis m'n jochie altijd alweer zo snel... Na een uurtje vind ik het weer mooi geweest moeders.... *zucht*
Hoi meiden, Kwam me alleen even melden.. Zo druk de laatste tijd dat ik niet meer echt heb bijgelezen, laat staan gereageerd! Vanaf volgende week ga ik de zw in dus heb ik meer tijd om het hier bij te houden Fijn weekend nog!
ff ego we komen net thuis en onze locatie van het centerparcs mystery park is bekend gemaakt! de kempervennen en we zitten in luxe huisje, 6 persoons premium kindercottage, en dat met zn tweeen! haha en dit scheelt 500 euro met de normaal prijs! helemaal geweldig! we gaan nu gordijnen ophangen!
Dat is dan niet zo handig geschreven van mij Vindt dat jullie veel op elkaar lijken qua gezicht...de mond, neus en ogen. Natuurlijk zag ik dat jij veel jonger bent xx Anna
@Stephanie, dat is minder de ZW in, hoop dat je je nog wel een beetje lekker voelt. @Mac, dat wordt dus heerlijk genieten Heb zojuist foto's gemaakt van het kamertje wat helemaal af is en de zon begon gelijk te schijnen 8) Heb ook nog twee foto's van onze magnoliaboom erin gezet, want deze zit bomvol met knoppen en ze komen bijna uit...zo mooi. xx Anna
@anna, mooi kamertje en dat wordt zeker genieten vrijdag 3 april gaan we en we komen maandag 6 april weer terug!
hallo allemaal ben ik weer! Ja man! hahaha Alles goed met iedereen? Hoop van wel. Hoorde van mijn buddie dat veel meiden het rustiger aan moeten doen, balen zeg! Let goed op jullie zelf! Vakantie was erg lekker. Mijn buik is in 1 week tijd van 100 naar 105 cm gegaan hihi. Alleen de terugvlucht gisteren vond ik wel zwaar, we hadden heel de reis turbulentie en daardoor heb ik de hele vlucht zowat een harde buik gehad. Maar nu is het kleintje weer lekker aan het schoppen en bewegen dus alles gaat goed. Heb erg veel reacties gehad op vakantie van mensen die aan het zwembad mijn buik zagen bewegen. Er waren ook best veel zwangere mensen in ons resort. En in het vliegtuig heen ook 3 zwangere dames. Wel heb ik 1 keer hele harde trappen in mijn kruis zeg maar gekregen, echt de hele avond dat vond ik wel eng, dacht straks schopt hij of zij zo me vlies kapot ofzo. Het deed ook echt zeer, toen was ik wel even in paniek omdat je toch heel ver van huis bent. Maar ben rustig gaan liggen op bed en in slaap gevallen volgende ochtend was het over. Nou ik ga een even bijlezen straks eerst maar even boodschappen doen! Fijne dag allemaal liefs vinnies!
@ Anna, mooie kamer hoor en je boom is ook prachtig Enne maakt niet uit hoor! mijn zus ziet er jong uit zijn genoeg mensen die het niet zien @ Mac, Bedankt @ Vinnies, welkom terug Goed om te lezen dat je het fijn hebt gehad!
Hoi hoi, Kom me ook weer eens melden. Ik las wel mee (globaal), maar had meestal geen tijd en puf om te reageren, sorry. Het is best druk als je eral 2 hebt rondlopen. Het gaat hier goed, wel moet ik rustig aan doen i.v.m. veel bandenpijn. De kleine groeit goed, is zelfs te zwaar voor de zwangerschapsduur. Moet nu volgende week een bloedsuikerdagcurve bijhouden i.v.m. kans op zwangerschapssuiker. De kleine schatten ze nu op een goede 1600 gram. Moet nu 17 april weer voor controle. Ook heeft de kleine zich verraden wat het geslacht betreft, hihi. Het lag er heerlijk lekker voor met de benen wijd. Het wordt een jongen!!! Ga vanaf nu proberen wat vaker te reageren.
vinnies, welkom terug.. klinkt helemaal geweldig, weekje weg. Inge, leuk dat je weer mee komt schrijven en gefeliciteerd met jullie jongen!
wij hebben vanochtend ook maar eens kaartjes besteld. volgende week de enveloppen ophalen. verder nieuwe schoenen voor de kleine man en samen naar de kapper geweest. Mama blij, want zijn krullen zitten er nog in
vinnies, wat fijn dat je vakantie zo goed was pfff ik voel me vandaag een beetje gaar.... beetje hoofdpijn, keelpijn, begon gister eigenlijk al. Ga zo even languit op de bank liggen. Ben eigenlijk nooit ziek