Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyah wat leuk zeg een kraammand
    @vinnies wat leuk ook weekend weg.

OVER DE MEETING
    DAMES DIE MEE WILLEN MIJ GRAAG PB-EN,
    IK HOU HET ANDERS NIET BIJ WIE NU WEL EN NIET MEE WILLEN/GAAN........

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gordijnen kopen is niet gelukt vandaag... had online bij de hema zwarte gezien met een grijze stip...
    maar die stip was in het echt een grote cirkel... niet mooi helaas.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Jaah meiden ben vet nieuwsgierig naar wat erin zit...maarja moet nog even geduld hebben

@Buddy oh jammer dat je alweer aan het vervellen bent zeg. Ja wij gaan ook 7 april misschien zien we mekaar dan wel zou wel grappig zijn. En lijkt me wel leuk om samen te gaan naar de meeting, Kuide jij wilde geloof ik ook he dus misschien kunnen we dan met zn 3en?

@Kuide wat leuk dat het nu je vriend is, maar goed maakt niet uit toch dat je zwanger bent van een ander,als JIJ maar gelukkig bent toch!

@Mama87 ja ik baal er ook van maarja wat doe je eraan he? Vooral de re-zijkant doet zo een pijn als ik erop lig. Wel fijn dat jij goed hebt geslapen.

We gaan zo even naar mn schoonmoeder toe, moeten even een boor ophalen om wat dingen op te hangen en gaan gelijk dan even koffie drinken.

4. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @buddy ja zal je wel zien dan in het ziekenhuis het word best druk geloof ik! Veel plezier bij je schoonmoeder.

Ik heb er wat foto`s opgezet.
    Ga nu ff douchen enzo heb vanavond een feest in een zaaltje, gaan we maar weer aan de alcoholvrije cocktails hihi

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Waaauw buddy wat een mooi foto's en mooie locatie. Oh word het druk dat wist ik niet nouja zien we vanzelf wel.
    Veel plezier vanaaf!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@vinnies mooie fotos hoor!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meiden
    ik wou even laten weten dat het niet zo lekker gaat hier, heb geen vut om alles bij te lezen.ik heb erg veel ast van harde buiken gaat nu ook douchen en dan lekker opijd naar bed. sorrie meiden ik kom vanaf maandag weer actief meelezen en reageren.
    liefs

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

doe maar rustig aan dan!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    helemaal mee eens!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Anna: Mooi kamertje zeg! Heel mooi dat zilver.

Vinnies: Lekkere vakantie gehad lees ik. Vervelend van die turbelentie, gelukkig is je baby weer lekker actief.

Inge: Leuk dat je weer eens komt kijken. Een jongen, geweldig :D

Mac: Leuk hoor, zo'n luxe huisje! En alle ruimte, heerlijk zeg.

Jolan; Rust maar lekker uit en goed eten, hoop niet dat je ziek wordt

Mac; Hmm appeltaart, veel plezier vanavond

Laura: Wat leuk dat hij nu je vriend is!

Aaliyah: Lekker aan het shoppen geweest zie ik. Leuk zo'n mand, mijn ouders maken er ook 1 voor mij. Een kraammand noemen ze dat

mama87: haha oei als je dus politie ziet moet je al aan durrum denken .. haha das niet goed ! Zal wel afkicken voor me worden met mijn verlof. maar mijn collegas hebben beloofd tijdens mijn verlof een keer eentje te brengen in het weekend *lief*

Vinnies: nog geen datum bekend van de meeting. ik wacht even het rooster van mijn vriend af, dan weet ik wanneer hij weg is.
    wat een mooie foto's, ziet eruit als een paradijsje!

Marloes:Jammer van de gordijnen! Hopelijk vind je andere mooie

Mandy: ah meid wat vervelend. doe rustig aan en voel je niet verplicht op iedereen te reageren

Net al lekker gedouched. Mijn vriend is net weg, hij heeft nachtdienst. Kan dus lekker languit in bed vannacht :)

11. Inge S

Inge S Bekend lid

Oct 20, 2008
    736
    0
    0
    De oudste is een jongen van bijna 4 en de "middelste" is een meisje van 2.

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

Jul 15, 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    hallo !

hoe gaat het met jullie?
    hier gaat alles goed! Gister heb ik het hemeltje gemaakt voor het wiegje...echt super schattig..en we hebben ook een hemeltje voor de box..gewoon omdat het zo ontzettend lief staat :oops:

Veel plezier met de gordijntjes ophangen mac! Leuk..dan word het weer wat meer af he. En wat gaaf dat jullie zo'n luxe huisje hebben!
    Leuke foto Marjanne!
    Het kamertje is erg leuk anna
    Fijn dat je vakantie lekker was Vinnies
    Wat lief zeg Aaliyah!

nou ik ga weer plat
    xxx minnie

13. Inge S

Inge S Bekend lid

Oct 20, 2008
    736
    0
    0
    We zijn nu ook druk met babykamer af te ronden. Dinsdag komt het laminaat erin en dan kan ik de boel weer in gaan pakken.
    Het is maar goed dat we de roze muur over hebben geverfd, hihi.
    Heb het hemeltje waar ik zelf ook onder heb gelegen van mijn ouders. Hebben de andere 2 ook onder gelegen. Het is gemaakt van de sleep van de trouwjurk van mijn moeder.
    De geboortekaartjes zijn ook uitgezocht, nu nog kijken hoeveel we er nodig hebben. Mijn man gaat ze zelf drukken, erg handig.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Het is nu eigenlijk al bijna 22.00 uur ! Moet 6.30 al weer op :cry:

15. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ben er weer,ga eerst even bijlezen!Heb nog nieuwe buikfoto's in album!

Liefs Deb

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Mooi Debke! Wat ben jij bruin zeg!

17. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zo ben weer bij:

*Sanne: Hoe is het nu met de kleine van je? Nog steeds zo ziekjes?Beterschap!
    *Rianne: Gefeliciteerd met de 30 weken!Ik mag morgen hihi!
    Ikke bruin?hihi zo ben ik altijd haha
    *Slapen: Is hier ellende...wordt zo ontzettend vaak wakker...natuurlijk ivm aambeien maar ook door een heel druk kindje hihi
    *Mam1987: Super van je echo! Heb je lekker kunnen genieten!
    *Aaliyah86: Je kunt altijd proberen toch...doet iedereen haha maar fijn dat je hem nu hebt!
    En wat leuk zo kraammand...!
    *Geboortekaartjes: Heb ze eindelijk besteld!Wist allang dat t deze zou worden,kan alleen geen foto plaatsen want schoonzusje
    zit ook op forum!
    *Mac: Heerlijk!Wanneer gaan jullie naar CP?Ow lees t nu;)
    *Marjanne:Mooie foto!Zo bijzonder om samen met zusje zwanger te zijn...ik ben nu samen met schoonzusje zwanger en is echt leuk!
    *Vinnies: Welkom terug,waar was je geweest?
    *Inge: Gefeliciteerd met jullie jongen!

Zo nog ff ego:Vandaag ging het al iets beter met me,even wezen shoppen (2 pyama's gekocht voor de kleine) maar na 1,5 uur moest ik
    echt weer naar huis om te liggen.
    Morgen gaan we naar een collega van mijn man die heeft nog veel babyspullen voor ons...dus ben eens benieuwd!

Liefs Deb

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hi meiden,

ben ik ook weer eens.. ben al een paar dagen aan het bijlezen en schiet nog niet echt op. zit nu op pag 1610. dus hier even mijn reacties tot nu toe.

Mvb: Ben helemaal verliefd op jullie hondje wat een schatje zeg!

Smiley: Wij gaan wel geboortebedankjes doen. dit ipv een grootschalig babyfeest wat een Marokkaanse traditie is. We gaan tegen die tijd hopelijk in ons nieuwe huis een soort babyfeest/kraamfeest geven voor vrienden en familie en daar horen ook die bedankjes bij.

Ik ben een beetje te vaak verhuist de laatste paar jaar denk ik.. heb overal goede vriendinnen overgehouden maar dat is ondertussen niet echt meer naast de deur.

ja dat is het ook.. het is echt een negatieve spiraal. en dan inderdaad vooral met mijn werk.. nou ja nog even volhouden maar..

@Aicha: wat ontzettend leuk dat je mannetje zo goed gedanst heeft :) klinkt ook heel schattig.. duivenballet :)

@Zeana: ja irritant zijn die buien he?

@Aicha: mooi buikje hoor! en wat ontzettend balen dat het niet zo goed gaat met het spuiten en met je gehaltes.. :(

@tamtam: mooi kamertje hoor! je kan wel zien hoor dat het petrol is. maar misschien is ie nog wat anders van kleur als in het echt.

@kuidebokbi: shit zeg.. dat je nog minder moet werken.. balen.. maar wel verstandig natuurlijk als de kleine wat klein is.

@marloes: wat schattig de kabouterdans :)

@Rianne: WJO heb ik tot nu toe ook nog niet gehad zonder er zelf om te vragen.. weet niet wat ze daar ana het doen zijn.. maar loopt niet helemaal lekker volgens mij.. heb ze nu weer gemaild en kreeg vrij snel een bon om de doos op te halen (heb ik nog niet gedaan overigens)
    En wat schattig dat je meisje de hik had.. kan niet wachten tot ik zoiets ga voelen.. lijkt me zo lief. Prachtige foto's heb je gemaak trouwens.

@Smiley: Wat een mooie armband heb je gekregen! Super lief.

@Nathalie: Jouw werkverhaal doet me zoveel denken aan mijn eigen verhaal hier op het werk.. echt dramatisch.. zit al zolang ik daar werk bijna 80% vd tijd alleen op het secretariaat waar voorheen 4 meiden gezEten hebben. Nu heeft mijn directe collegaatje een nieuwe baan gekregen en zit ik dus fulltime alleen... op een afdeling van zo'n 100 man.. Ze staan er dus ook niet bij stil dat we ondertussen redelijk tegen het hoogzwangere aanlopen.. en het dus echt to much is..
    Het verhaal van de vriendin van je collega: mijn worst nightmare zo'n beetje.. hoorde het laatst ook over de nicht van mijn vriendin, daar was het hartje ook met zo'n 8 maanden gestopt..

@Mandy: Heb nog niet verder gelezen maar jeetje zeg schrikken.. goed dat ze je in de gaten houden nu. goed dat je moet stoppen met werken...

@jolan: over kramp.. het zou komen door te weinig calcium innemen. Ik drink ook eigenlijk altijd braaf 1 of 2 glazen melk per dag en heb nergens last van terwijl ik er in mijn puberteit ontzettend veel last van hda.

@iedereen: ontzettend bedankt voor al jullie felicitaties :) we hebben niets bijzonders gevierd thuis.. alleen gebakjes gehaald en samen met mijn hubby lekker gesmikkeld. ergens in april gaan we het nog wel een keertje vieren denk ik.. mijn man is dan ook jarig.

@mac: goed geregeld dat je niet meer hoeft te werken.. het begint allemaal toch wat zwaarder dan verwacht he? althans dat is mijn ervaring..

Zo nog maar 40 pagina's om te lezen :)

19. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    He meiden!

Zo ben er weer vroeg bij :( :( . Slaap de laatste tijd weer enorm beroerd, ukkie is behoorlijk bezig s nachts. Hopelijk wordt het wel weer wat beter, was vanochtend al weer om 4.30 wakker. En de ellende is dat je dan s middags helemaal kapot bent.

Heb de kinderwagen maar eens aan een grondige inspectie onderworpen ben nu helemaal op de hoogte hoe alles werkt.

Hebben jullie trouwens al een gesprek gehad van de kraamzorg?

Ga zo maar eens even bijlezen. Heb toch niets te doen :) .

@ Anna mooi kamertje hoor! Super!
    @Kuide hartstikke leuk dat het nu je vriend is, geniet er van! 't is je gegund!
    @ vinnies fijn dat je zo lekker genoten heb op vakantie
    @ sanne hopelijk gaat het weer een beetje met je dochtertje.
    @ mam1987 fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad.
    @ inge gefeliciteerd met jullie knul!
    @ marloes hebben jullie de kaartjes via een drukkerij besteld of via internet? Ben nog zoekende naar een goede drukkerij.
    @mac lekker een weekendje weg, heerlijk zo'n luxe huisje. Geniet ervan.
    @mandy doe rustig aan hoor. Wij zijn er maandag ook nog wel.

Zo weer een beetje bij gelezen, sorry als ik iemand vergeten heb. Kruip zo nog maar even in mn bedje. Hoop eigenlijk vriendlief over te kunnen halen om naar de Baby-dump te gaan.

Fijne dag allemaal!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Had toch wel moeite met dat uurtje zomertijd.Heb maar 5 uur geslapen. Zit nu al weer op mijn werk.
    Veel nieuwe zaken dus zal wel een druk dagje worden.

Basmalah: Jeetje mina, ga je alles bijlezen? :) Lief hoor!

Sunshie; Wat vervelend dat je zo slaapt. In de middag dan even een uurtje slapen?
    Ik moet maandag bellen voor een afspraak voor de intake van de kraamzorg.

Share This Page