Goedemorgen, Zo hier ook redelijk vroeg wakker. Gisteren zijn we wezen shoppen en nog een paar spulletjes voor de kleine gekocht in Prenatal. En 2 positiebroeken voor mezelf, want in de oude paste ik niet meer Debke: mooi buikje hoor Basmalah: pfff je gaat toch niet alles bijlezen, Er is flink gekletst.. mac: leuk hoor, een luxe huisje voor 2 personen mandy: doe lekker rustig aan meid. marjanne: mooie foto Vinnies: welkom terug meid. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Enne mooie foto's wauw (heb meteen zin in vakantie) Inge: gefeliciteerd met jullie jochie Anna: mooi kamertje hoor. Rianne: werk ze meid.. Zo nu ff douchen, en dan ontbijten en straks richting Utrecht. Mijn schoonmoeder viert vandaag haar verjaardag. Fijn weekend allemaal..
Dit stukje had ik gisteravond getypt, maar toen liep internet steeds vast... marb meldt zich Kan het even niet opbrengen om op iedereen te reageren... @ Vinnies: wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Het klinkt super. Wel balen dat de kleine zo hard schopt soms... Hoewel... @ Marjanne: wat lief van je! Ja, knuffel kan ik nog steeds wel gebruiken... En die foto met je zus is supercool @ Anna: hmmm... zo moe? Gelukkig hoef je niet veel meer toch? Ik vind je kamertje trouwens echt hartstikke leuk, ben stiekem wel jaloers hoor... Heb de foto's ook aan m'n man laten zien en toen zei hij: 'ja, nu snap ik wat je bedoelt... Het is inderdaad wel erg mooi als alles zo bij elkaar past' @ kuidebokibi: kan me voorstellen dat je dat een rare situatie vindt hoor... Denk dat het ook gewoon wennen is... Wel fijn dat ie een relatie toch ziet zitten nu (toch?) @ Inge: gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop trouwens dat je geen zwangerschapssuiker hebt! Wat leuk trouwens: je eigen hemeltje! Die heb ik ook van m'n moeder gekregen, vind m alleen niet mooi We hebben hier stiekem toch weer best wat gedaan. Het bedje in elkaar gezet, 'commode' in de babykamer gezet, kast gekocht en behoorlijk veel in huis geklust... Maar we zijn ook lekker even met z'n tweetjes langs het strand gaan lopen. Ben nu wel behoorlijk moe...
@ debke: mooie buikfoto! (oei, dat moet ik ook echt weer eens doen... buikfoto's maken...) @ Basmalah: hoop dat je je gauw weer beter voelt. Dit soort buien is inderdaad naar Vind het wel heel dapper dat je alles bijleest! @ Sunshine: wat vervelend dat je steeds zo vroeg wakker bent... Vanmiddag lekker even slapen? Ik heb nog geen gesprek gehad met de kraamzorg trouwens. Ik dacht dat dat rond de 34 weken gebeurde...? @ Rianne: ugh... 5 uur is te weinig! Hoop dat het een beetje meevalt op je werk? Enneh... eet smakelijk @ smiley: leuk, dingen kopen voor de kleine! Jij ook een fijn weekend!
Smiley: Ow leuk wezen shoppen! Veel plezier bij de verjaardag. Ik heb ook wat leuke kleding gekocht en schoenen. Twee jurkjes en een positiespijkerbroek en zwarte laarzen. Marb: Foei! Toch weer hard gewerkt! Maar wel leuk. En lekker langs het strand gewandeld. Oh ik ben zo jaloers dat je daar vlakbij woont! De tijd gaat wel snel op mijn werk gelukkig. Over een uurtje al eten en dan ga ik denk ik rond half 2 naar huis. Volgens mij gaan we vandaag een broodje gyros halen en anders mac donalds...
Goedenmorgen meiden Ik meld me ook weer even! Ga nu niet reageren ofzo komt vanmiddag wel. Heb weer beroerd geslapen was gelukkig nu 'pas' om 8 uur wakker. We gaan vandaag het bedje in elkaar zetten en die wrapper zo ophalen. Verder niet echt plannen ohja hahah allemaal ballonnen opblazen voordat mn katten denken dat het ledikant een nieuwe slaapplek voor hen is.
Hihi, ik was ook altijd jaloers op mensen die dicht bij het strand wonen Fijn dat de tijd op je werk een beetje snel gaat. Hmm... Krijg honger van jouw verhalen. Wel typerend he? Dat ik tegen jou niet 'werk ze' zeg, maar 'eet smakelijk' Zo, ik ga eens wat babykleertjes uitzoeken.
marb: Ja dat moet echt veranderen! Ik ben echt wel aan het werk hoor .. en forummen. Ik zal het niet meer over eten hebben
Nu even bijlezen. @Kuide..: Dat zou wel heel fijn zijn, als hij op den duur de papa rol wil gaan vervullen . @Vinnies: Ze hadden niks leuks, de meeste leuke dingen hebben we al . @Anna: Nee niet echt volgens mij. Ik wandel wel (bijna) iedere dag een half uur tot een uur met de hond, merk dat ik daar energie van krijg! @Marloes: Jammer.. zit er geen Leen Bakker o.i.d. bij jullie in de buurt? Daar hebben ze vaak ook mooie gordijnen voor niet zoveel geld! @Vinnies: Wauw mooie fotos! Kan me voorstellen dat het een heerlijke vakantie was @Mandy: Wat vervelend, doe rustig aan een dan voel je je hopelijk snel weer beter! @Rianne: Aah dat is wel lief van je collegas! @Inge: Oh dus je had al van alles wat . Wat vinden ze ervan, een broertje? @Debke: Mooie buik! @Rianne: Werkse vandaag en eet smakelijk!
Ik vroeg me trouwens af waarom je per se alles moet wassen voor de baby er is. Ik wil het sowieso doen omdat we verhuisd zijn en alles in dozen heeft gezeten, maar waarom moét het?
Ja ik denk omdat het nieuw is. Er zit dan altijd zo'n vieze geur aan en je weet nooit wie het allemaal in zijn handen heeft gehad enzo. Je weet niet of het schoon is.
Hm. Maar rompertjes dan bijvoorbeeld? Die zitten vaak in plastic ingepakt? Nou ja, het maakt ook niet uit. Al onze babykleertjes zitten onder het stof van de verhuizing dus die ga ik sowieso wel wassen... Vroeg het me alleen af...
Ja maar die stinken ook altijd naar nieuw. Een babyhuidje is heel gevoelig. Denk dat het daar mee te maken heeft. Ik heb vandaag toevallig een jurkje aan die ik gekocht had bij de wehkamp en had hem nog niet gewassen, bah er hangt echt zo'n lucht aan die je altijd bij de Zeeman ruikt!
Het is grijs behang geworden met een soort blaadjes erop. Dat komt op 2 muren, waar de kast en de commode tegenaan komen. Op de 2 andere muren komt behang wat ik wit ga verven, daar komt een muursticker van een boom met roze vlinders op. Ben echt benieuwd hoe het wordt. Over die radiotor: ik vind het een beetje eng om de verwarming op de babykamer aan te laten.... het wordt al snel warm. Misschien heel licht aan idd.
nou ik ga zo stofzuigen en dweilen en daarna behang stomen Gelukkig gaat het iets beter met mn keel. Keelpijn vind ik altijd zo vreselijk! Ik voel me dan altijd helemaal gaar, hebben jullie dat ook? Gelukkig ben ik verder niet ziek geworden alleen een beetje een 'raar' hoofd
Sunshine: hier de kaartjes bij de drukker besteld. We hebben nl geen kaartje uit een geboortekaartjes boek, maar uit de 'creatief-collectie'van buromac. We hebben dezelfde drukker als de vorige keer (ook hetzelfde kaartje trouwens, wel wordt het een andere kleur, maar de opzet is identiek) mama1987; leen bakker zit hier ook wel ja... misschien nog even kijken. Heb al wel online iemand gevonden die ze kan maken, maar denk dat die gewone stof gebruikt en niet echt gordijnenstof...
Goedemiddag meiden, Ik heb wel teruggelezen, maar niet echt iets onthouden. Dus ik reageer even niet. Ik verveel me kapot vandaag, mannetje heeft koopzondag en ik kan me er niet toe zetten iets zinnigs te gaan doen. Ik las iets over een meeting, dat lijkt me erg gezellig alleen ben ik absoluut niet creatief. Ik weet dus niet of ik erbij zal zijn. Groetjes