Hey meisjes @ Debke, mooie foto hoor! en leuk samen zwanger met je schoonzusje, hoeveel zit er tussen jullie? Bij ons weer 4w1d, net als de vorige keer @ Rianne, geen durum vandaag? Vanochtend met zussie en kindjes even naar de Hema geweest. Weer wat spulletjes voor de kindjes gehaald. Maar die kamer hè... daar moeten we echt even mee aan de slag
Yippie heb alles bijgelezen volgens mij haha. wilde alles ff bijlezen om te kijken wat er allemaal gebeurd is.. anders kan ik later weer niet zo goed meepraten haha. @geboortekaartjes: wij moeten ze ook nog bestellen. we wilden eigenlijk kaartjes doen die we in amerika hadden gekocht afgelopen zomer.. maar daar hebben we na wat rekenwerk niet genoeg van.. en ik wil eigenlijk geen verschillende kaartjes. Had ik mijn man gevraagd om tijdens zijn nachtdienst op internet rond te kijken naar kaartjes.. komt ie met een oerhollands kaartje (delfts blauw met klompen) aan wat hij (serieus) het leukste vond. Ben geloof ik met een echt Marokkaas getrouwd haha @kuidebokbi: goede zet hoor om je ex nog even goed duidelijk te maken hoe jij het nou precies ziet. @guusje: je moet het eigenlijk gewoon doen hoor.. naar een meeting komen.. het is inderdaad wel eng.. maar iedereen is zenuwachtig en wat ongemakkelijk. Vorige meeting in Utrecht was ontzettend leuk. @Mandy: lees nu dat de onderzoeken goed zijn gegaan. gelukkig maar meid @mama1987: wat ontzettend balen zeg.. moet je weer wachten tot je voor je 3d echo kunt.. lees ondertussen dat je 'm al hebt gehad! Heerlij kzeg! @Aicha: wat ontzettend lief zeg.. een babyshower! @kuidebokbi: wat mij betreft mogen de komende weken ook voorbij zijn hoor.. we moeten nog ontzettend veel dingen doen voor dat ons mannetje komt.. maar kan inderdaad niet wachten om te zien hoe hij er nu uitziet.. en om gewoon ons kindje in mijn armen te hebben.. @marb: Jeetje meid... logisch toch dat je zo down bent.. Moet ook wel ontzettend moeilijk zijn voor je.. je maakt op dit moment zulke bijzondere dingen mee.. Heel goed ook van je om het aan jezelf toe te geven.. kan me voorstellen dat je het stiekem weg stopt.. dikke knuffel @debke: jeetje wat ontzettend vervelend en pijnlijk meid! Sterkte en een knuffel. Prachtig kamertje hebben jullie! @linda: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! @mac: mooi kamertje hoor! @Rianne: mooi is dat zo'n afdruk van je buik met mozaiek. heb je link even opgeslagen. Riep trouwens vorige post dat ik niet kon wachten tot ik ons kleine mannetje zou voelen hikken he? en wat denk je? vanochtend op bed.. hik hik hik.. heb even met mijn angelsounds geluisterd.. kreeg gewoon medelijden met 'm ... @SNieke: Leuk zeg een buikfoto shoot. en slim van je om de gordijnen gewoon te kleuren! @Sanne: wat sneu voor je kleine meid dat ze roodvonk heeft.. slaat de antibiotica aan? @meeting: leuk maar weet niet of het mij gaat lukken om te komen.. als het allemaal meezit zijn we op dat moment bezig met klussen/verhuizen @Rianne; Faya is inderdaad een mooie naam en nog gefeliiciteerd met je 30 weken @mama1987: super zo'n 3d echo heb je foto's? @Marjanne: wow instructrice rolstoeldansen wat ontzettend leuk en wat een leuke foto van jouw en je zus! @Anna: Wat is jullie kamertje mooi geworden! Leuk met die schommelstoel erbij. Hebben anderen dat ook trouwens? een stoel in de babykamer? denk dat ik dat ook wel wil.. lijkt me handig met de voeding. En keek even verder.. prachtig hoeveel knoppen er in jullie magnoliaboom zitten. jullie wonen leuk trouwens als ik het zo kan zien. @Vinnies: welkom terug! Super dat jullie zo'n lekkere vakantie gehad hebben @Inge: gefeliciteerd met jullie jongen @Kuide: Heerlijk zeg dat het goed gaat tussen jouw en je 'ex' Klinkt alsof de kleine meer aan hem zal hebben als aan zijn eigen vader.. (jammer genoeg) @mandy: Doe maar ff rustig aan hoor.. eerst goed voor jezelf zorgen! @partneravonden: mijn man zit echt niet te wachten op die partneravonden.. voelt zich echt opgelaten om mee te puffen denk ik haha. moet nog maar even kijken of ie echt mee gaat of niet tegen die tijd... @dozen: heb kruidvat en prenataldozen opgehaald.. prenataldoos was echt leuk! Een heel pak luiers! Super EGO: Ben ondertussen alweer ruim een week naar de vk geweest. alles leek goed. niets bijzonders. ze zei alleen dat ik hoogstwaarschijnlijk wel ook een groeiecho krijg omdat ze misschien niet heel goed kon voelen hoe groot de kleine nu is. Ben wel blij dat ze dat gaan doen want het is soms zo stressvol op mijn werk dat ik bang ben dat de kleine er door alle stress last van heeft. Vorige week maandag en dinsdag was het zo bizar druk bij ons op het werk.. was de hele dag aan het hollen.. 's avonds voelde ik de kleine gewoon helemaal niet.. maakte me echt zwaar zorgen.. ben toen woensdag en donderdag 's middags lekker vroeg naar huis gegaan.. ben me toch een beetje gek! Ben ook meteen op suiker en ijzer geprikt maar heb de uitslag nog niet officieel. Ze zouden me bellen als het niet goed was maar heb niets gehoord. moet a.s. zaterdag al weer naar de vk dus ik ga er van uit dat ik het dan allemaal zal horen. Heb me afgelopen vrijdag en zaterdag bezig gehouden met kleertjes e.d. te wassen. zo dat was me nog heel wat werk haha. had niet door dat ik zo veel heb. ook alle doeken en lakens enzo.. heb alles braaf volgens de wasvoorschriften gewassen dus heb al met al zo'n 5 wasmachines gedraaid. Vanavond lekker wokken met schoonzusjes en zwagertje. zwagertje is vandaag jarig. heb er zin in
Zo Bas, wat een lap tekst Denken ze aan zw.sch.suiker? Zal je kindje te groot/klein zijn waarvoor groeiecho?
je banner doet het bij mij nog wel hoor Nee het was gewoon voor de zekerheid. val binnen de risiciogroep met mijn te hoge bmi. Groeiecho was ook daardoor eigenlijk ze was bang dat ze de kleine niet goed genoeg kon voelen doordat ik een blubberlaagje heb haha.. ze twijfelde nog.. want ze kon de kleine wel redelijk voelen.. maar blijkbaar misschien toch niet goed genoeg.. van mij mag het hoor.. ben ik weer een stuk gerustgestelder.. op de een of andere manier maak ik me weer een beetje zorgen.. mede doordat ik de kleine een paar dagen bijna niet gevoeld heb...
ff ego hier.. zit nog bij mijn vriend... hij is grote voorjaars schoonmaak aan t houden, was ook wel nodig ook.. tis echt een mannen huishouden hier Nee en ik heb niet zoveel geholpen ik verzorg de drank en wat te eten en heb alleen het aanrecht even gesopt. Nu zit ik rustig toe te kijken hoe meneer hard aan t werk is
@ Bas, ja m'n banner staat er wel, maar ben vandaag 28 weken. Joepie, alleen heeft m'n banner er niet zo'n zin in...
Even een ego'tje Ledikantje staat ga ik zo opmaken als het lukt, wilden we de box neerzetten helemaal opgehaald, komen we thuis belt mn moeder: "Jullie zijn de schroeven vergeten" Vet balen,maar de box is niet echt mooi en niet echt onze smaak,we houden hem wel want het is toch een gratis box,maar ik was wel beetje teleurgesteld. De wrapper heb ik ook is helemaal goed!
Hallo meiden, ben ook weer terug. Weekend lekker uitgewaaid aan het strand, heerlijk Heb niet alle 25 pagina's teruggelezen, sorry.. Maar Basmalah had een mooie samenvatting voor me Zag dat jullie het over een meeting gehad hebben, is er al iets over afgesproken? Heb even wat mooie babykamertjes bekeken van Anna en Mac, leuk hoor! Vinnies is weer terug van vakantie, mooi gehad aan de foto's te zien? Marjanne: wat een leuke foto met je zus! Jullie zijn druk bezig met kaartjes, wij kunnen deze week ook de proefdruk ophalen Verder nog bijzondere dingen gebeurd?
Hoi meiden. Heb hier ook een opruim weekend gehad! Alles is weer lekker ruim en ben weer wat bezig geweest met het inrichten van de babykamer. Ik vind het nog steeds een gek idee dat ik straks een kleintje heb. Het idee dat ik over 7 weken thuis mag bevallen vind ik helemaal onwerkelijk. Binnenkort maar eens goed kijken wat ik nog allemaal in huis moet halen. Ben er nog niet actief mee bezig geweest Zal mijn zus tegen die tijd wel vragen wat ik wel en niet moet aaschaffen. Ga volgende week ook maar even naar de drukker voor het kaartje. We hebben al een idee wat we willen, maar nu nog afwachten of de drukker die ook heeft! @ iedereen die weer een weekje verder is: gefeliciteerd! Fijne avond
@Basmalah: Nee nog niet, mannetje moet nog screenshots maken van de DVD. Groot gelijk dat je eerder naar huis bent gegaan, je werk moet natuurlijk niet ten koste van jou en de kleine gaan! Zon extra echo is altijd fijn, zal allemaal wel meevallen joh. @Kuide..: Zo die is goed bezig! Is het al helemaal schoon? @Marjanne: Gefeliciteerd met je 28 weken! @Aaliyah; Das jammer, kun je hem niet zelf een beetje naar je zin maken? Schuren en opnieuw lakken in een mooie kleur?!
@Jent: Succes morgen! @Mac: Veel plezier morgen, is het een 3D echo? @Girafje: Ja het gaat echt vlug nu hé
girafje, dat heb ik ook hoor. Dat het nog steeds onwerkelijk is dat ik straks een kleintje in mn armen mag hebben. Dat ik dat geluk mag hebben! Kan echt niet wachten Vandaag flink behang gestoomd...... mn rug vind het niet leuk meer. Morgen weer verder. Eindelijk begonnen aan de babykamer
@Marb...dat je nieuwe kleertjes moet wassen is volgens mij omdat er vaak chemische spullen worden gebruikt en die was je er dan uit. @Girafje....ik heb precies hetzelfde...woensdag komt hier de mevrouw van de kraamzorg en dam ga ik ook maar eens even vragen wat ik nog moet halen (en wat echt niet!) @Mac...veel plezier morgen! Hier verder niet zoveel bijzonders.... ja gisteren denk ik iets teveel gedaan...was erg moe vandaag en had af en toe een zere buik...maar dat kan ook komen omdat ik rot en krt heb geslapen... De tegels in de keuken zitten er iig op! De baby is errrrrug druk vandaag...lijkt wel of hij al mijn energie heeft gepikt!
Goedemorgen! Heb even geen zin om bij te lezen SORRY Kom net op mijn werk is mijn stagiaire er weer niet. Word er een beetje moedeloos van. Het lijkt wel of ik 2 banen in 1 moet doen. Zit nu dus bij de receptie, vanmiddag een vergadering en kan weer overwerken. Wilde vanmiddag eigenlijk op tijd weg om de badkamer te doen, zou daarna bij mijn ouders eten (vriendje is naar een concert) en vanuit daar naar mijn paard. Ben bang dat ik vanavond kan schoonmaken ipv naar paard