Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Nathalie: Balen zeg… Kun je niet iemand ‘lenen’ van een andere afdeling ofzo? Dit is geen doen lijkt mij.

Het is hier echt heerlijk weer en ik baal ervan dat ik tot 17.00u moet werken de hele week :(. Achja, nog 34 werkdagen en dan heb ik verlof!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh en gefeliciteerd met je 29 weken :D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik hoor net van mijn LG dat ze naar de dokter is en pas rond half 11 komt.
    Ook is er hier een printerstoring dus kan mijn werk niet uitprinten.

Ohja belde mijn LG en zegt "ze zegt dat ze een mailtje heeft gestuurd" dus ik zeg "ik heb niets gehad" (terwijl ik net in mijn mail zit)
    Zegt LG "ja kun je toch even kijken"

Duhhhhhhhh net of ik achterlijk ben :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Thnx! Jeetje nog 11 weken :D
    Nog 7 weken werken * doet vreugde dansje *

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    goedemorgen allemaal,

Gisteren geen puf meer gehad om alles bij te lezen, was echt doodop. Gelukkig wel redelijk geslapen, maar ik was al behoorlijk vroeg wakker. De kleine was druk aan het schoppen :) *aandacht zoeken hihi*

Nathalie: jeetje balen zeg! Je moet uiteraard geen werk doen voor haar. Waarom kaart je niet aan bij je leidinggevende dat het niet meer gaat? Want straks raak je nog overwerkt, en dat kan je nu zeker niet hebben met een zwangerschap. Dan moeten zij maar even iets regelen, een tijdelijke kracht ofzo. Enne gefeliciteerd met je 29 weken!

Aaliyah: gelukkig is de wrapper naar jullie zin

Heide: fijn dat jullie genoten hebben

Jent: succes vandaag

Mac: veel plezier

Sarah: doe je rustig aan meid.

Mama1987: balen dat je met het lekker weer moet werken. Werk ze in ieder geval.

Dames die een weekje verder zijn: van harte!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach het is gewoon allemaal k*t geregeld hier.

Mijn officiële werkplek is bij de receptie. Ik ben begin maart naar de administatie gehaald om daar te ondersteunen bij de nieuwe aanmeldingen en eventueel ander werk. Dus dat is nu mijn werkplek. De receptie moet draaien op konijn en stagiaire. Konijn is er nooit (vandaag weer niet) en stagiaire zit hier dus de hele dag alleen.
    Maar zodra stagiaire er niet is verwachten ze dat ik bij de receptie ga zitten. Prima hoor, maar ze verwachten ook dat ik gewoon mijn werk van de administratie doe. En die 2 dingen samen werkt niet echt.
    Voor mij komt er halverwege april pas vervanging dus nog ff uitzingen eigenlijk.

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gelukkig hebben jullie niet zoveel gekletst gister :)

Jolan: Ja ik heb ook heel vaak keelpijn, nu tijdens mijn zwangerschap gelukkig wat minder. Wordt je echt gaar van ja.

Marjanne: Haha nee dat was zaterdag! Gister was het macdonals, maar dan wel de salade , die is zoo lekker!

Basmalah: Ow wat schattig haha! Toevallig he. Met de angelsounds klinkt het helemaal hard ja!
    Ik heb geen stoel in de babykamer. Wij hebben op de kamer ernaast een grote leren bureaustoel en zo'n grote barokstoel.
    Niet te hard werken he, rustig aan doen. Pff wassen heb ik nog niet gedaan hoor, komt in mijn verlof wel.

Laura; Waauw, hij is aan het schoonmaken! Geef mij zo'n man! :) Lief hoor.

Aaliyah: Ow jammer van de box! Gelukkig is de wrapper mooi!

Heide: Lekker weekendje dus! Over de meeting is nog niks bekend. Mijn vriend heeft zijn rooster nog niet.. maar het zal denk ik ergens eind april of begin mei worden.

Mac: Veel plezier met je pretecho vandaag! Jent, veel succes bij de gyn

Girafje: ook al nesteldrang dus haha. De tijd gaat hard he, sta er soms ook versteld van. Over 2 maanden heb ik gewoon een baby in mijn armne :oops:

Sarah: Leuk dat je tegels er al op zitten in de keuken. Moet er nog veel gebeuren?

Nathalie: Ja jij gaat echt niet overwerken hoor! Je bent zwanger, dan mag je overwerk weigeren ! Je laat dat toch niet gebeuren door anderen. Kom voor jezelf op meid, als je ziek bent moeten ze het ook zonder jou doen.
    Het is echt niet jouw probleem hoor..

vandaag lekker dagje vrij samen met mijn vriend. Straks even de kraamzorg bellen voor de intake en even boodschappen doen.
    ga nu even wat eten want ik heb trek.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Als ik moet overwerken zou het hooguit 3 kwartier zijn. Maar ik bekijk het dan weer zo dat ik 3 kwartier minder de tijd heb om de badkamer te doen :D

Ach volgens mij ben ik gewoon in een zeikbui :oops:
    Ben ook echt moe en wil alleen nog maar slapen.

Wij hadden zaterdag zo'n stomme dag. Gingen boodschappen doen, vriend tilt krat op valt de bodem er onder uit.
    Komen we thuis zegt vriend "heb jij de sleutel" ehhhhhhh nee :D
    Stonden we daar met boodschappen en patat (avond eten). Gelukkig hadden we de deur niet op slot dus konden we met een buis door de brievenbus de deur open krijgen.
    Zit ik 's avonds in bad, wil ik op staan en glijd bijna uit dus pak ik zo'n handdoek houder vast, die trok ik dus half van de muur af. Vriend boos omdat hij natuurlijk schrok (niet dat ik dat ding van de muur trok)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Weet je wat ik niet snap.

Konijn zit volgens mij in de ziekte wet, maar ik lees op haar hyves wel allemaal berichten waar ik uit haal dat ze gewoon in de weekenden in de kroeg zit.

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Nathalie.. je bent veel te aardig! Zij moeten maar een goede vervanging vinden voor konijntje.. je bent zolangzamerhand hoogzwanger hoor! Hier precies hetzelfde.. maar ik ga gewoon naar huis als ik het prima vind. ons kleintje gaat ten allen tijde voor toch? Desnoods een gesprek met je arboarts dat de stress je soms teveel wordt?

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hooguit 3 kwartier overwerken? Meid je bent gek! Je bent helemaal niet verplicht om over te werken. Geef gewoon aan hoe of wat, en hoe zij er verder mee omgaan dat is jouw probleem niet. Je bent 29 weken zwanger, wat verwachten ze nou dat je al het werk achter andermans kont gaat doen. Denk nou eens aan jezelf en je kleine. Dat is veel belangrijker..

(zo smiley heeft gesproken, hihihi)! Ik meen het echt hoor meis, want als jij straks met harde buiken of wat dan ook thuis zit dan boeit het de werkgever niet.. Jij en je kleine zijn prioriteit nummer 1 en daar moet je aan gaan denken..

Ik zit sinds begin van mijn zwangerschap in de zw en in het begin deed ik nog thuiswerk voor mijn afdeling, en toen belde de leidinggevende wel elke dag om te horen hoe of wat. Nu ik helemaal gestopt ben met het thuiswerken omdat het gewoon te zwaar werd heeft hij geen één keer gebeld of gemaild om te vragen hoe het met me gaat. :evil: Dus het is echt gewoon stank voor dank!

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @nathalie: haha oei wat zijn Rianne en ik streng voor je :)
    Hyves kun je inderdaad leuk gebruiken om te kijken wat je irritante collega's zoal allemaal doen en zeggen haha. Ik had een keertje een collegaatje die liep mij helemaal zwarte te maken naar haar vriendinnen op hyves.. nou das ook lekker...

@Rianne:Wassen wilde ik ook doen tijdens mijn verlof.. maar het kriebelde steeds zo als ik de kast opentrok... dus ben het nu maar rigoreus allemaal gaan wassen.

lekker zo'n dagje vrij samen met je mannetje! Goed dat je het zegt.. ik zal ook eens met mijn kraamzorg bellen.. heb nog niet van ze gehoord..

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :oops: misschien moet ik me iets minder verantwoordelijk gaan voelen voor wat hier wel of niet gebeurd.

ff ander vraagje he:

Hoe ga ik het zeggen hahaha
    Ik heb met lopen nog wel eens last van een spier oid in mijn ehhhhh doos hahaha (tenminste ik denk dat het en spier is en anders is het een bot daar :D)
    Net alsof ik heb paardgereden na een hele tijd.
    Doet niet echt super pijn hoor, maar is wel vervelend :D
    Meer mensen hier last van?

14. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha goed zo Smiley! Gooi het er maar uit :)

Raar is dat he dat als ze je nodig hebben ze je heel goed weten te vinden.. zodra dat over is.. ben je ineens niet interessant meer... grrr

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    heb wat je beschrijft niet echt.. wel helemaal links onderin mijn buik heb ik soms ontzettende spierpijn als ik veel gelopen of gedaan heb. verder heb ik soms steken in mijn uhmm.. om in jouw termologie te blijven haha doos... die zijn ook vet irritant

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goed zo meid! :)
    Ik heb zo'n pijnscheut ook wel eens. Vooral als ik loop ofzo dan is het alleen een stekende pijn en dan houdt het weer op. Ik had het een keer nagevraagd maar het bleek iets met bekken te zijn. Niks ernstigs..

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedmorgen, hier alweer druk bezig geweest.. frietpan schoongemaakt, keukenkastjes uitgesopt, hond uitgelaten en nu pauze...

Haha lentekriebels of nesteldrang :)

Nathalie: Ik zou aangeven dat het allemaal wat veel wordt, je eigen werk is voldoende en niet nog eens iemand anders haar werkzaamheden erbij nemen... Zolang jij niets aangeeft vinden zij het allemaal prima zo.
    Voor jezelf opkomen he!
    Zo te lezen had je gisteren wel echt een pechdag :(

Rianne: Lekker zo'n dagje vrij samen, en het wordt nog fijn weer ook! Geniet er lekker van!

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Nathalie, idd goed voor jezelf opkomen, wat moet je nou met zulke collega's :rolleyes:

@ Rianne, lekker samen vrij :D toen wij nog een eigen zaak hadden waren we ook altijd samen vrij op maandag. Heerlijk! :D

@ Heide, als je nog meer wilt poetsen.... ;)

@ Basmalah, merk wel dat het bij mij ook steeds meer begint te kriebelen. Wil alles af hebben, nu nog de energie...

Mannetje is met Ted gaan zwemmen vanochtend.
    Waarschijnlijk de laatste keer dat lief dat kan doen, want deze week zal hij toch echt gaan beginnen met werken.
    Eerst vanochtend gezellig ontbeten met danerolls :D
    En als de mannen toch weg zijn, kan ik mooi even uitgebreid douchen :D tot later

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden! :)

@ Nathalie: pfff... ik zou het wel weten hoor. Ze piepen wel anders als jij ineens gaat afbellen enzo. Ik zou ze eens goed duidelijk maken dat jij nu aan het teren bent op reserves en dat als ze je zo blijven behandelen je je binnenkort ook ziek moet gaan melden. En wat gaan ze dan doen? :mad: (ja, ik kan hier slecht tegen :D)
    Maar goed, je zegt gelukkig zelf al dat je je wat minder verantwoordelijk moet gaan voelen. Ik herken het wel hoor. Op mijn vorige werk hebben we een jaar lang zonder manager gezeten. Toen heb ik dus al die tijd buiten werktijd het werk van de manager (!) gedaan. Nou ja, voor een parttime baan, waarnaast ik gewoon 20 uur per week stage moest lopen en moest afstuderen... Tsja, dat was een beetje teveel O:)

Oh ja... zo'n stomme dag herken ik wel. Dan gaat ook echt ALLES fout. Bleegh.

@ Rianne: heerlijk, dagje vrij samen met je vriend. En dat in dit mooie weer! Geniet ervan! Gaan jullie iets leuks doen?

@ smiley: hihi, die van jou is ook een aandachttrekertje he? ;) Schijnt meisjes-eigen te zijn: bang om aandacht tekort te komen :)

Hier alweer lekker productief geweest vanochtend. Heb al boodschappen gedaan, oud papier weggebracht, gewassen (en opgehangen in het zonnetje!) en 1,5 uur gewerkt! (ja, was vroeg wakker)

Ik kreeg ineens een tweede kraampakket thuis... ? :( Heel vaag. Er zat weer een luiertas in, maar deze keer een supermooie juist, van little company :D Snap er niks van, maar goed... Heb nu dus 3 luiertassen :rolleyes: Ach, ik heb ook 3 maxicosi's en 3 luieremmers dus tsja... :p (en een heleboel dingen nog niet, ik heb echt iets verkeerd gedaan :D )

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ heide: hihi, klinkt goed! En ach... lentekriebels of nesteldrang... Maakt niet uit, toch!
    Vind het wel irritant trouwens: als je gewoon aan het schoonmaken bent, of met iets voor de baby dan heb je zogenaamd meteen nesteldrang volgens je omgeving. Grrr.... Dat maak ik zelf wel uit :p

@ marjanne: klinkt als een super ontspannen ochtendje! :)

Deel Deze Pagina