nu bij afvegen niks meer. gewoon normaal. begin nu al te merken dat broeken strakken gaan zitten. jullie ook
Hoi meiden! Heb effe wat terug gelezen, maar er is zoveel bijgekomen.... Effe over de kilo's: ik ben 1.65 en weeg (nu nog ) 64 kg. Wilde nog wat afvallen, maar dat zit er nu niet meer in! Ik ben ook ontzettend verschrikkelijk moe! Gisteren was ik zó moe dat ik er draaierig (alsof je flauw gaat vallen) van werd... En ik zát! Maar trok gelukkig snel weg. Verder heb ik ook veel last van m'n buik - eigenlijk constant buikpijn. Dus er zijn er echt wel veel die dat hebben. Maar begin er aan te wennen! M'n borsten doen nu echt 'met vlagen' pijn, maar niet constant. Verder heb ik wat puistjes gekregen, maar er lijkt nu niks nieuws bij te komen Morgen naar de huisarts..... En dan zien of 'ie doorverwijst naar gyn of vk. Spannend! Liefs, Deb
trouwens ik ben 1,60 en weeg dus 80 kilo. ik ben ongeveer in de tijd dat ik probeerde om zwanger te raken, iets van 8 kilo aangekomen. ben nooit mager geweest, maar zou toch graag weer terug willen naar de 64. maar inde tijd dat ik samenwoon en getrouwd ben is nu bijna 8 jaar ben ik dus 18 kilo aangekomen en ik hoop dat na de zwangerschap het iig weer terug gaat naar 80 en dat ik niet al te veel bijkom van de zwangerschap. xxx joyce
hey allemaal ik weet eigenlijk niet meer of ik me hier al had gemeld... ik kan het niet meer terug vinden... en tja die vergeetachtigheid is nog van de eerste zwangerschap en gaat volgens mij nooit meer weg... ik ben dus lonneke 27 jaar en 6 bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje. heb met de eerste zwangerschap ernsitge bekken klachten gehad. waar ik nog steeds last van heb. op dit moment wonen wij in aruba. mijn vriend werkt bij de marine en kreeg dit leuke aanbod voor 3 jaar. we zitten hier nu bijna 3 maanden. we hebben een redelijk groot in amerikaases tijl gebouwd huis. dus plek zat voro een tweede hummeltje! ik heb net een beetje door het forum heen gelzen en zie her en der de bekende klachten.. ik moet zeggen dat ik me best goed voel. heel soms ineens erg moe beetje gevoelige tieites. maar verder eigenlijk niks... ik kan nu al opzien tegen de bevalling ik heb een beetje zo'n gevoel als opf ik een auot ongeluk heb gehad en dat dan nog een keer vrijwillig moeten doen... terwijlje dus weet wat je staat te gebeuren... maar goed ik hoor van vriendinnen dat je oop bij deze zwangerschap uit kijkt naar de bevalling... ik ben zeer benieuwd... bij ons weet trouwens iedereen al dat we zwanger zijn... zijn jullie al bezig met namen? wij zijn er erg druk mee.. jongensnaam staat al een tijdje vast.. BOB voor een meisje vinden we een paar dingen leuk ... Noor, Noortje of Bregje onze zoon van 22 maanden heet TIJN groetjes lonneke
Moe, ja daar kan ik ook over meepraten! Ik ben sinds gisteren ontzettend moe. Kan ook door mijn jetlag komen (ik ben net terug uit Canada) maar volgens mij is het toch echt al van de zwangerschap. En ik heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar dat zal er vast wel bijhoren. Gek hoor, ik ben echt mega onzeker. Ik heb voor de geboorte van mijn 1e dochtertje nl een miskraam gehad en op de 1 of andere manier ben ik daar nu ook weer constant bang voor. Zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn! Hebben jullie last van verschijnselen? xxx
Heb trouwens een ander gevoel dan als ik ongesteld ben of moet worden in mijn buik, het is een iets fellere meer stekende pijn af en toe en zit heel laag.
Over de kilo's: Ik ben 1.64 m en ik woog altijd 54 kg. Nu ben ik een kilo afgevallen (zou je niet zeggen met die buik van me ) Ik weeg nu dus 53 kg.
hey lonneke welkom hier, ik ben net 4weken terug uit aruba, hebben het er heerlijk gehad!ow me fotootje is van daar, wel erg klein maja dat je t ff weet haha. ehh nee ben nog helemaal niet bezig met namen, wil eerst gewoon de 12 weken doorkomen haha. jent ik zou ook graag 64 willen wegen, begin vorige zwangerschap woog ik nog 68 nu 4 maanden later al 72 pfff.maar ach tis nu voor een goed doel he hha. debske2 suc morgen. mac mag ik vragen waar jij woont in arnhem? nou ga ff lekker bankhangen
Moe! daar kan ik over meepraten. Lijkt wel steeds erger te worden. Mag blij zijn als ik s avonds tot 21.30 uur mn ogen open kan houden. Vandaag echt een k#$#$ dag gehad tot een uur of drie misselijk geweest en de hele dag huilbuien. echt verschrikkelijk. O ja de kilos ik weeg momenteel 48 kg en ben 1.58. Hoop dat ik niet te veel aankom anders wordt ik echt een propje. Mochten er nog nieuwe mama's bij zijn gekomen GEFELICITEERD EN WELKOM!
Hebben jullie ook last van een vreselijk humeur en veel huilen enzo? Gek word ik ervan en mijn man ook haha!
Neej, m'n humeur gaat wel goed! En emos... Soms! Maar niet zo erg als ik had verwacht. M'n ventje heeft het nog niet zo héél slecht met me dus
Hey meiden, hahaha huilen, ja dat doe ik ook de hele dag! Het is vreselijk en je kan er echt niks tegen doen. En idd ook erg moe. Eigenlijk pas sinds een paar dagen. Hopelijk duurt dat niet zo lang. Over de kilo's. Ik wilde net 10 kilo gaan afvallen. Dikke pech voor de kilo's. Nu maar hopen dat er niet al teveel gaat aankomen. :S
mmm niet zo mooi nieuws... lees net op het NOD forum, dat Jedidjah ons ook helaas heeft verlaten... tis misgegaan Lieve meid als je hier nog eens leest... heel veel sterkte...
hey mac je had me berichje zeker niet gezien?haha maakt niet uit hoor, of je wil t gewoon niet zeggen haha
Halla allemaal, Haha ben ik de hele dag werken is er al weer zoveel geschreven haha! Ik ben ook ontzettend moe, en dan ook nog op werk heeeeeel veel trappen lopen.(werk in een schoenenzaak en voor elke klant trap op en af) Heb er echt geen puf voor! Als ik vrij heb slaap ik veel in de middag, dat valt tegen als je dan moet werken! Verder last van rugpijn...laag in de rug en bekken en liezen. Gelukkig nog niet misselijk hihi Liefs Debbie