Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb er zit een bepaald stofje in nieuwe kleding waar veel mensen uitslag van krijgen vandaar dat het eerst gewassen moet worden.
    @basmalah je moet wel een beetje rustig aan doen, laat je collega's maar voor je rennen :) .

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah wat jammer dat de box tegen valt!
    @meeting wanneer en waar?

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Basmalah: Haha ja dat heb ik ook wel hoor! Ik wil gewoon dat alles schoon en klaar is.

Nathalie: Herken het gevoel van die spier niet..

Heide: Ook zo lekker aan het schoonmaken hihi. Vind het zo grappig dat iedereen daar nu al mee bezig is. Ik heb het ook heel erg. Krijg ook de behoefte om alle muren beneden een ander kleurtje te doen maar we wonen er nog geen jaar haha

Marb: We hebben samen boodschappen gedaan vanmorgen. Net had ik een lekkere lunch gemaakt. Nu is mijn vriend even met zijn motor weg, banden oppompen enzo. Straks komt mijn vader even kijken waar we de nieuwe droogtrommel het beste kunnen plaatsen en ik ben tussendoor een beetje de was aan het doen.. Niet echt genieten van het mooie weer dus
    Vaag zo'n tweede kraampakket!

Laura; Hahaha ja dat is leuk wakker worden op het forum. Leuk dat je nicht ook zwanger is! Jammer dat ze zo ver weg woont

Sex: Ik moet zeggen dat ik minder zin heb sinds ik zwanger ben. De laatste tijd is het gewoon ook niet meer fijn en soms pijnlijk. Maar doe het soms toch maar voor mijn mannetje anders wordt hij helemaal gek haha

Smiley: Mooie buik! Jij hebt ook al zo'n mooie streep! Wil ik ook :)

Mandy; Rustig aan met die harde buiken dan!
    De meeting staat nog in de planning. Er is nog geen datum. Het gaat bij mij thuis worden (culemborg) Ga ik een lekkere lunch maken en gaan we iets leuks knutselen voor de beeb, misschien een knisperboekje of iets anders, moet nog even inspiratie opdoen

Ik heb vanmorgen een lekkere kwarktaart gemaakt. Staat nu in de koelkast, kan niet wachten tot hij opgestijfd is.. hmm dat is een rare zin die laatste :) hahaha

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mandy: doe je rustig aan meid. Heb je al contact gehad met je vk?

Rianne: Dank je wel ;) oehh lekker een kwarktaart :) Nou geniet van je vrije dag..

Ik heb net ff de keuken schoongemaakt en meteen weer harde buiken
    :(

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha smiley niet te veel poetsen! Luister naar je lichaam.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ook al zou ik verder willen schoonmaken het kan niet eens :( Alsof heel m'n lichaam blokkeert en krijg ik meteen last van harde buiken.. *leuk is anders* :(

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Smiley: mooie buik al zeg! Vervelend he als je lichaam niet wil wat jij wil... herken het.. *zucht*
    Net boodschappen gedaan en nu weer even verplicht zitten! Buik voelt dan niet fijn en pijn in m'n bil..
    Tja, dan maar verplicht op het forum he ;)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Ben het met de andere meiden eens, overwerken is echt not done nu!

@Heide: Lekker hoor, alles weer schoon!

@Marb: Mochten het er per ongeluk toch 2 of 3 blijken te zijn dan is dat geen probleem bij jou :)

@Marb: Vind het wel een leuke naam hoor, Luca. Spreken ze het uit als Luuka of als Loeka?

Sex: Dat gebeurd hier ook een heel stuk minder, buik gaat idd in de weg zitten :) en heb steeds zo’n geïrriteerd gevoel in mijn blaas alsof ik moet plassen. Herkenbaar?!

@Vinnies: Succes bij de vk dalijk!

@Smiley: Mooie buik! :D

@Mandy: Fijn dat het weer wat beter gaat. Heeft je dochtertje al geslapen of is ze nog aan het spoken?

Harde buiken: Ik heb ze de laatste dagen ook regelmatig, ook nu terwijl ik gewoon de hele tijd op kantoor achter mijn bureau zit. Dacht dat dat alleen door lichamelijke inspanning kwam?!

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoihoi dames,

ben ik ook weer even.

Vergeef me, maar jullie hebben zoveel gekletst dat ik het echt niet meer kan bijhouden... :oops:

Ik kan ook niet echt meer de tijd vinden om bij te lezen elke keer, vind ik zo jammer maar tis niet anders. Mijn lijf dwingt me om te luisteren en het heel erg rustig aan te doen. Dat houdt in dat ik het grootste gedeelte van de dag liggend of half-liggend doorbreng vanwege de vele harde buiken :( Ze zijn niet echt pijnlijk, maar gewoon heel vervelend en ze dwingen me te stoppen met waar ik mee bezig ben. Daarbij heb ik constant steken aan de zijkanten van mijn buik die doortrekken naar mijn rug, zit alles compleet vast en ben ik ontzettend benauwd.

En dat hondje dat we uit het asiel hebben gehaald is helaas weer teruggemoeten, hij plaste en poepte alles onder, joekerde 's nachts werkelijk alles bij elkaar en luisterde steeds slechter. Zo jammer, maar toen we terug kwamen bij het asiel bleek dat hij zijn vriendjes daar had gemist. Hij was gewoon weer blij dat hij terug was... :( Heb er flink wat traantjes om gelaten, maar het is beter zo. Misschien komt er straks nog een leuk hondje als het kleine mannetje is geboren en wat groter is.

Afgelopen weekend ben ik echt even flink geschrokken, kreeg een aantal harde buiken die wel zo erg op weeën leken dat ik serieus dacht dat de bevalling was begonnen :confused:
    Er zat elke keer ongeveer 5 minuten tussen, ze hadden een opbouw, piek en afbouw en ik moest echt rustig mee-ademen (nee nog niet puffen ;))... Gelukkig hielden ze weer op, zondag helaas nog een herhaling ervan maar ook deze keer hield het na ongeveer 6 of 7 keer weer op. Wat een opluchting! Als ze een uur of langer hadden aangehouden had ik toch echt de VK moeten bellen...
    Moet er niet aan denken dat ons kleine mannetje nu al wordt geboren, veel te vroeg! Ook al heeft ie dan wel een redelijke kans tot overleven, maar daar wil ik liever niet aan denken :( Laat m nog maar lekker een weekje of 10 zitten, dan mag ie er wel uit. Gaat de sluis open :D

Zo, dat was weer genoeg egogespui volgens mij ;)

Zag trouwens dat iemand een pretecho heeft vandaag, veel plezier!
    En mensen met afspraken succes!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    even ego..

voel me ineens zo slecht :(
    duizelig, voel me hart kloppen in mijn keel, heb net me bloeddruk gemeten.. zit tussen de 125/85 en de 135/95 beide armen... hartslag van rond de 100. Dit voelt helemaal niet lekker!

Moet nu naar me werk.. ga er wel heen maar denk dat ik zo weer thuis ben! Ook maar ff de gyn bellen onderweg.. :(

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @MvB: Vervelend dat je zoveel last hebt van harde buiken, goed dat je zo rustig aan doet! Akelig die 'weeen' afgelopen weekend, misschien toch even de vk bellen voor de zekerheid?! En wat jammer dat het hondje weer weg is, maar zo te horen kon het niet anders.

Nou, hopelijk gaan er nu alleen nog maar leuke dingen gebeuren. Het weer heb je iig al mee :D

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemiddag hier,

heb netjes alles bijgelezen hoor....
    het weekend te druk geweest en vanmorgen had ik bezoek...
    wat een mooi weer... ik ga zo ff op het balkon in de zon op het ligbed liggen boekje lezen.... heerlijk!
    de was hangt ook al buiten.
    vanavond pretecho, zooo zin in...

las iets over sex: jaja dat blijft natuurlijk wel weer in mn hoofd hangen haha...
    hier niet zo vaak meer sex... helaas, op de een of andere manier heeft mn man minder zin, maar laatste week wordt het wel weer ietsje meer....
    er zijn zeker nog standjes waarop het goed en lekker gaat... hihihi....

@mvb doe je wel rustig aan.....wel ff melden bij je vk dat je dit gehad hebt...

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide: niet naar je werk gaan en gyn bellen!

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He dames,

Ik ben ook weer even een paar dagen niet geweest. Moet elke keer veel terug lezen en weet niet meer precies wie wat geschreven heeft, sorry als ik niet op iedereen reageer...

Een egoberichtje:

Nou de maandagmorgen begon alweer met een extra ziekenhuisbezoek. Vorige week had ik al bij de gyn aangehaald dat ons kleintje weinig beweegt! Ik moest het van haar in de gaten houden en als het te lang duurde even bellen...Hele weekend was er weinig activiteit te bespeuren dus moest vanmorgen een CTG laten maken. Heb er een uur aangelegen en in eerste instantie leek het niet helemaal normaal maar trok gelukkig bij. Daarna een extra controle en echo.....Tja, daar werd ik niet helemaal blij van. Hoofdje en beentje groeien precies volgens plan maar het buikje loopt nu 2,5 week achter. Groeiachterstanden beginnen het eerst bij het buikje...Pffff....slecht voor de bloeddruk! Over 2 weken krijgen we weer een groeiecho en elke dag dat ik de kleine weinig voel moet ik terug voor een CTG. Ben echt heel hard aan het duimen dat hij snel weer wat actiever wordt. Verder vertelde ze dat we rekening moeten houden met wederom een klein (mager) kindje...

Dus nu maar even aan het bijkomen op de bank. Heb ook veel harde buiken als ik buk/beweeg/me omdraai in bed etc. Volgens gyn wel wat vroeg maar niet verontrustend als ze geen pijn doen of regelmatig zijn...

** Een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft**

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

jeetje sterkte zeg, hopelijk valt het mee.
    jij ook dikke knuf en doe het rustig aan!

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm, ik zou alleen de gyn bellen en niet gaan werken....
    Doe voorzichtig!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wat akelig, hopelijk valt het allemaal mee!

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    * breekt even in *

Hey meiden,

Wat gaat het hier al weer snel! Allemaal al weer bijna 30 weken. Dat schiet al op! Hopelijk hebben jullie allemaal al hele mooie buikjes.

Ik heb eindelijk ook weer eens goed nieuws. Ik ben weer zwanger! Joepie. Ik wordt een december mama!

liefs van een ex juni mama 2009

* breekt weer uit *

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,
    gefeliciteerd!
    xxx

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    MvB: jeetje wat vervelend zeg. Goed dat je het in ieder geval rustig aan doet. En ik duim voor je dat alles gewoon goed verloopt. En de kleine moet zeker nog 10 weekjes in je buik blijven. En bij twijfel altijd je vk bellen! Sterkte, dikke knuffel..

Laura: ik zou gewoon lekker thuis blijven en de vk bellen. Sterkte meid! Hopelijk niks ernstigs aan de hand. Voor jou ook een knuffel..

Bab28: jeetje vervelend zeg. Hopelijk wordt de kleine wat drukker. Sterkte. Ook voor jou een knuffel.

Berenbotje: hi wat leuk van je te horen. Enne ZWANGER =D> GEFELICITEERD MEID! Hopelijk blijft het dit keer wel goed lopen..

Deel Deze Pagina