Dag dames Wat een praatjes weer hier hahah... @Sarah fijn dat je keuketegels erop zitten @Nathalie wat een kut stagaire, balen dat je moet overwerken maar ik zou het niet doen hoor laat ze lekker stikken daar. Over je doos hahah, dat heb ik niet,maar ik heb als ik op de wc zit wel een pijnlijk drukkend gevoel daar @Rianne lekker hoor een dagje samen vrij, nog iets leuks doen met dit mooie weer? @Heide goed bezig zeg met dat schoonmaken @Marb en jij ookal, zo nog een keer een kraampakket en overal 3 van behalve wat je nodig hebt schiet lekker op dan... @Smiley lekker buikkie @mvB jammer van het hondje maar wel beter voor hem. Zo dat lijkt me wel heftig die soort van weeen, rustig aan doen dan maar en idd miss voor de zekerheid toch even je vk bellen @Bab sterkte en rustig aan doen
@aaliyah: trouwens wat leuk dat je wrapper zo mooi is, en wat jammer dat ze box zo tegen valt, kun je hem niet opschuren en verven?
Zo nou vanacht weer ouderwets slecht geslapen ben 3x wakker geweest, erg balen. Maar door het mooie weer krijg ik weer energie dus dat is wel fijn. Ga hier zo het één en ander opruimen en nog even naar het winkelcentrum wat dingen halen. Werd vandaag weer veel gecomplimenteerd met mijn mooie buik en dat ik er zo goed uit zie is altijd leuk natuurlijk. @Sex nouja hoe kon ik dit nou vergeten...hahaha bij ons gaat het niet meer, terwijl ik meer zin heb dan ooit . Ik krijg al een harde buik als we ook maar even bewegen zeg maar en dat doet gewoon pijn dus helaas geen optie hier...
Nou ik denk idd dat we hem gaan opschuren en dan opnieuw lakken ofzo. Ik had verwacht dat mijn vader dat al gedaan had, aangezien hij zulke dingen meestal wel doet en de box meer dan een half jaar bij mijn ouders heeft gestaan,maar helaas. Ja die wrapper is helemaal goed, ben er echt blij mee en dat voor 30,-
@aaliyah: jammer dat je zo slecht slaapt. en vervelend dat je bij sexen zo'n last hebt, terwijl je zo'n zin hebt.... de box is leuk klusje voor in je verlof hihi..
intake kraamzorg komen ze bij mij volgende week. ow mn pizza is klaar... dan ga ik nu op het balkon in de zon liggen....
Ohh lekker pizza en zon op je balkon, Mac! Hier geen zon op mijn balkon...Hahah ja best vervelend dat we niet kunnen sexen maarja komt wel weer.
Intake kraamzorg komt hier ook volgende week. Lekker mac, ik denk dat ik straks ook even met Sil de tuin in ga!
Wij hebben nog niks gehoord van de kraamzorg. Las namelijk dat zij zo rond de 8e maand contact opnemen.
Bevallingsbad werkte hier ook wel vanaf 37 weken MvB en Kuide: Doen jullie rustig aan? Geen vroeggeboortes hoor, in dit topic! Bij de aprilmama's van vorig jaar werd de eerste met 25 weken en een paar dagen geboren, gelukkig zijn we die periode allemaal al voorbij. Meisje heeft het gelukkig wel gehaald. Intake kraamzorg hebben wij telefonisch gedaan dit keer. Aaliyah86: Hier ook slecht slapen. Vervelend he? Berenbotje: Van harte gefeliciteerd! Bab28: Jeetje meid, dat is ook geen fijn bericht! Hopelijk valt het allemaal mee. Ze houden je in ieder geval goed in de gaten!
MvB: Goed dat je naar je lichaam luistert! Maar zo vaak harde regelmatige buiken? Zou toch even de vk bellen... Jammer dat Binkie toch terug is, maar goed dat hij het er naar zijn zin heeft dan. Kuide: Dat is wel ineens een hoge bloeddruk, niet gaan werken meid! Bab: Hoop dat hij gauw weer heel beweeglijk wordt en alle groei inhaald! Knuffel voor je! Berenbotje: Joepie, weer zwanger! Gefeliteerd! Aaliyah: vervelend dat je zo slecht slaapt zeg.. Ik ga ook maar even buiten in het zonnetje zitten met een boekje
Hallo allemaal fijn he dat mooie weer krijg je echt zin om vanalles te doen wij hebben nu bijna alles klaar alleen het wiegje nog maar die komt van de week. vandaag de geboorte kaartjes besteld! alweer 30 weken ik kan nou lekker aftellen! kan niet wachten tot ik onze kleine binkie in me handen heb! met 28 weken hebben we een pretecho gehad was super mooi er staat een foto in me album voor wie het wil zien en ook een nieuwe buikfoto van 29 weken ik begin nu echt te groeien begin ook al vocht vast te houden iets maar voorderest gelukkig nergens echt last van!
ik ga zo maar is aan het eten beginnen, we eten stampot zuurkool met speklapje, dan is het op tijd klaar en kunnen we op tijd naar de pretecho!
hey meiden, heb even geen puf om bij te lezen... Heb hoofdpijn.... Volgens mij heerst er iets bij mij op mn werk, iedereen loopt gammel rond. Kreeg net een mail van babydump , dat de levering van de meubels vertraagd is . ze komen nu pas in week 20...... zouden eigenlijk over 3 weken al komen. Wordt daar wel een beetje zenuwachtig van , want week 20 is half mei........... Grrrr kan het echt niet uitstaan, want we hebben het al in dec. besteld. Ze zouden toen ook eerder kunnen komen, maar we hebben het toen op week 16/ 17 laten zetten. En nu dit! sorry einde ego