@jolan wat vervelend dat het nu vertraging oploopt. gewoon regelmatig even bellen met de vraag of het niet eerder kan komen! heb ik ook gedaan en uiteindelijk zijn de meubeltjes weken eerder gekomen!
hai meiden... ben ik weer! Kom net terug uit het ziekenhuis. Ben even door de mangel gehaald. Met de kleine is alles goed. Ze vonden hem wel heeeeeel erg druk. JOH, dat vind ik ook. Maar goed.. daar doe je niks aan. Met mij gaat t redelijk. Ik moet rustig aan doen, ook dat wist ik al. Heb 45 min aan ctg en bloeddruk meter gelegen. Bloeddruk schommelt... ene moment 150/90 andere moment netjes 120/70 En dat allemaal in rust. En daar kunnen ze dus niets aan doen. Medicijnen heeft geen nut want dan wordt ie te laag ofzo? Ze vonden het heel goed dat ik gebeld had en als de klachten niet minder worden (dizzy en tintelende handen) Of verergeren, en voeten vocht vast gaan houden, dan moest ik meteen terug komen. (of te wel ze zijn bang voor zwangerschapsvergiftiging) Net mijn werk gebeld. Ik ga per dag kijken of ik wat kan doen of niet. Dus sta vanaf nu boventallig. Ben me wel rot geschrokken
hey kuide, wat goed dat je door de mangel gehaald bent. wel ff schrikken,. maar fijn dat je nu boventallig staat! doe maar rustig aan en hopelijk nemen de klachten snel af!
@Mac oh lekker even een tukkie op het dakterras. Zuurkool oei hahah niet mijn favoriet Veel plezier straks trouwens met je pretecho! @Jolan balen dat je hoofdpijn hebt wat stom zeg van de babydump! Ik zou ook gewoon net wat Mac zegt blijven bellen hoor dan komen ze misschien toch eerder. @Kuide jeetje meid wat een toestanden allemaal weer! Gelukkig kun je boventallig staan op je werk. En proberen rustig aan te blijven doen hoor, hoe moeilijk dat ook is!
tja... ik vrees dat als ze nu zeggen dat het niet lukt voor week 20, dat dat ook niet gaat veranderen. Hoogstens wrodt het week 19..... De rest van de spullen (kinderwagen etc) wordt wel gewoon geleverd, maar het kamertje dus niet
Heb net even een beetje onze kledingkast opgeruimd, mn ventje had er weer es een zooitje van gemaakt. Heb ook mijn ondergoed la gedaan en al mn strings eruit gehaald, die dingen zitten toch niet lekker meer en ook de bh's die ik niet pas, want daar heb ik nu toch niks aan. Wilde ook mijn helft nog doen, is ook een zooitje maar daar heb ik toch geen puf meer voor...Nouja morgen weer een dag (ookal heb ik dan ook amper tijd....)
Beertje: Inderdaa nu is het aftellen he, wel heel fijn dat je verder geen klachten hebt! Lekker gezond zwanger dus . Mooie foto's trouwens in je album. Mac: Veel plezier vanavond! Jolan: Balen zeg, dat de meubeltjes later komen! Kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwachtig van wordt... heb je wel verteld wanneer je uitgerekend bent? Misschien dat ze dan wat haast erachter zetten? Kuide: Tjee, maar goed dat je gebeld hebt en even doorgecheckt bent! Doe rustig aan nu! Aaliyah: heerlijk he als de kast weer wat opgeruimd is! Ik heb al lang alle kleding en ondergoed uit m'n kast wat niet meer past. Had geen overzicht meer anders
ja ik heb verteld dat ik juni uitgerekend ben..... helaas maakt ze dat blijkbaar niets uit, of ze kunnen ergewoon niets aan doen.
Ik ga zo bijlezen en reageren, maar moet toch echt even iets kwijt: AAAAAAAAAGHHHHHHHH ik heb geen enkels meer houd vocht vast Voel me nu echt even een heel dik michelin vrouwtje xx Anna
Hallo allemaal, Heb weer even bijgelezen: *Marjanne: Mijn schoonzusje is 8 weekjes korter zwanger dan ikke!Echt heel leuk! Wat toevallig zeg precies weer dezelfde tijd ertussen...hebben jullie dat afgesproken *Aaliyah: Dat is jammer van de box! Maar ja opzich natuurlijk mooi als t gratis is! *Mac: Veel plezier met de pretecho! *Kleetjes wassen: Ga ik ook doen tijdens verlof...heb je eigenlijk speciaal wasmiddal nodig? *Marb: Wat toevallig dat ik bij mij ook gebeurt...eerst kraampakket zat een rood/blauwe tas in (zo een lelijke) en ineens een week later kwam weer een pakket met een blauwe van Little Company!Ben je ook bij de Ohra...volgens mij slapen ze daar haha *Vinnies:Ow wat heerlijk!Jamaica staat op nummer 1 bij mij....maar vind het zo duur.... *Smiley:Mooie buik! *MVBat is schrikken zeg!Gelukkig is er niets aan de hand! *Bab:Sterkte hoor...! *Berenbotje:Gefeliciteerd!Helemaal super! *Jolan:Wat vervelend zeg van de meubeltjes...zou flink balen! *Kuide:Rustig aan doen hoor! *Ego:Ik ben nog steeds thuis helaas...aambeien zijn wat minder pijnlijk enz maar blijf toch nog maar ff thuis want lopen is niet zo een succes! Verder een drukke baby...die de hele tijd op mijn blaas duwt hihi...lijken wel stroomschokjes. Vandaag lekker brownies gebakken...jummie! Verder niet veel nieuws te vertellen...behalve:Wat een heerlijk weer zeg! Liefs Deb
@ Sarah: Laat je t weten wat we niet aan moeten schaffen! Scheelt weer @ Nathalie: Waardeloos zeg! Normaal is het al geen pretje als je het werk voor 2 alleen moet doen, laat staan als je zwanger bent Weet je LG wat Konijn allemaal uitspookt in het weekend? Ziektewet betekent volgens mij niet door de week ziek en feesten in het weekend. @ Bab: Wat spannend voor je de komende tijd! Ik hoop dat alles goed komt! Knuffel! @ Kuidebokibi: Wat goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan! Gelukkig is alles oke! Vanaf nu goed naar je lichaam luisteren! @ Jolan: Balen zeg dat het kamertje later wordt gebracht. Dat was precies waar ik van te voren bang voor was. Gelukkig heb ik al wel alles in huis! Hoop dat het toch nog eerder komt! @ Mezelf: Vandaag vroeg naar huis gegaan, ben helemaal kapot. LG keek helemaal op de klok toen ik meldde dat ik naar huis ging . Waardeloos gewoon! Ben eerst gaan douchen en zit nu lekker onderuit op de bank! Vanavond vroeg naar bed en hopen dat ik nu wel een keer knap slaap! liefs girafje
@ smiley: nee, we zijn zo'n beetje klaar met regelen van alles. Overmorgen komen de eerste gasten uit Amerika, dus dan is het gedaan met de rust. Gelukkig hebben we 2 dagen na de bruiloft gepland om bij te komen Enneh... mooie buikfoto! Doe je trouwens wel een beetje rustig aan? Net 'ff de keuken schoongemaakt' is dat volgens mij niet! *trekt dreigend gezicht* @ mandy: wat vervelend dat je last hebt van harde buiken... En als je dochter dan ook nog niet wil slapen.... Ben je vanmiddag wel een beetje bijgekomen? @ Rianne: jammer dat jullie niet van het weer kunnen genieten. Hopelijk wel een lekker rustig dagje gehad?
@ mama1987: ik weet niet hoe ze het uitspreken, heb alleen maar mail-contact erover gehad. Maar in het Engels zal het wel Loeka worden denk ik... Harde buiken horen erbij he? Als je ze teveel hebt is het een teken dat je je te druk maakt, maar af en toe eentje is prima. @ MvB: jeetje, wat een verhaal Blij dat het nu allemaal weer over is... Hoop echt dat jullie jochie nog een week of 10 (minstens!) in jouw buik mag blijven. Veel te gezellig daar Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent... Goed dat het hondje terug is, dat scheelt denk ik een hoop... @ kuidebokibi: wat goed dat je naar de gyn bent gegaan en dat je helemaal doorgelicht bent. Idd wel slim om het in de gaten te houden, fijn dat ze zo meedenken. Wat een schrik, voor jou ook al! Wel prettig dat ze je op je werk nu boventallig hebben gemaakt. Scheelt weer stress. @ Mac: veel plezier bij de pretecho! Hoewel, dit lees je pas als je weer terug bent. Hoe was het? @ Bab: oei, wat naar! Ik ga heel erg duimen dat ie bij de volgende echo gewoon goed op schema ligt en dat ie wat meer gaat bewegen. Bleeegh, wat een zorgen allemaal. Sterkte meisje! @ berenbotje: jaaaaaa, gefeliciteerd! Wat lief dat je het even laat weten.
@ Aaliyah: wat balen dat je slecht slaapt. En dat de seks niet lukt terwijl je zo'n zin hebt Maar misschien maakt de wrapper iets goed? O @ beertje: fijn hoor, alles al (bijna) klaar! En zo'n mooie echo is ook goed voor je humeur denk ik...
hallo dames, sorry wel alles bijgelezen, ff kort reageren vanaf deze kant. dames jullie laten me schrikken met de verhalen over ziekenhuizen enzow, doen jullie allemaal een beetje rustigjes aan. let op jezelf en de kleine, en ***** aan de rest hebben op dit moment. voor dames die afspraken hebben komende dagen geniet ervan en succes dames die weekje verder zijn gefeliciteerd, hier gaat het wat minder kan steeds minder en lig halve dagen op de bank vanwege de pijn in me rug en bekken helaas. verder weinig fut en erg slecht slapen liefs joa