Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ jolan: aaargh, dat is frustrerend. Je kunt nog zo weinig als je geen meubels hebt he? :( Half mei is idd niet fijn. Absoluut nog niet te laat hoor, maak je geen zorgen. Maar natuurlijk wil je ze eerder hebben! :(

@ Aaliyah: hihi, ook al in de opruim-mood? Zit toch in de lucht hier. Komt vast van het mooie weer :)

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    hoi daar was ik ook weer eens, even snel een paar reacties voor ik zometeen naar de zwangerschapscursus moet...

leuk idee van die meeting, ik doe mee, het eten klinkt al goed :)
    ik kom wel met de auto (tenminste, als je makkelijk kan parkeren in Culemborg :D ) dus als er nog mensen uit de richting van Amsterdam komen, geef maar een gil. Mijn verlof begint met koninginnedag!

Sanne wat sneu voor je dochtertje!

Mama1987: mooi dat je echo zo leuk was! En mooi dat je kleintje al flink wat spek heeft, dat hoeft ze er straks allemaal niet aan te eten!

Mac: relaxt joh van je vakantie, lekker een stuk goedkoper en de kempervennen is heel leuk!

Vinnies mooi dat je vakantie geslaagd was

Marb: de meeste ongewassen kleren zijn alleen uitgespoeld na het productieproces, er kunnen nog veel chemicalien achterblijven waar je een reactie op kunt krijgen.

kraamzorg: hier ook nog niks gehoord

aaliyah: de fotoshoot kost 259 euro, maar dat is een uitgebreide met visagie en kledingwissels enzo, je hebt ook een meer basic versie voor 159 euro

Laura: dat is schrikken zeg, goed in de gaten houden hoor en rustig blijven!

arme anna!

Ikke: ik heb van het weekend in mijn eentje geshopt, voor de kleine en voor mezelf (dat doe ik dus echt nooit, alleen shoppen) en ik heb echt superleuke dingen gekocht. Ben vooral heel blij met mijn nieuwe zomerrok! En natuurlijk met al die schattige kleertjes van de h&m zwijmel zwijmel.

Ben vandaag naar de fysio geweest voor mijn bekken klachten en moet rustig aan doen (goh nee echt), en mag morgen weer even langskomen om een bekkenband te proberen. Misschien dat het helpt.

En voor de rest: haaaaaaaaaaaa eindelijke lente! Echt fijn :D

zo nu ga ik snel wat eten en dan naar die cursus, man kan elk moment thuiskomen. fijne avond allemaal!

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Anna: :( Wat vervelend dat je vocht gaat vasthouden... :( Kan me voorstellen dat je je dan rot en dik voelt...
    Maareh... als ik zo vrij mag zijn... Ik vind jou echt prachtig zwanger! :oops: (weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet met clownsvoeten :p ) Wel herken ik je gevoel van je dik voelen hoor... Je bent altijd ontzettend slank geweest en dan ben je het ineens niet meer. En dan kun je nog 100 keer tegen jezelf zeggen dat het van de zwangerschap komt, maar dat maakt niet uit.

Nou, komende dagen lekker veel met je voeten hoog, veel water drinken en weinig zout eten. Enneh... als het dit weer blijft kunnen we toch binnenkort slippers aan ;)

@ debke: ja, zit ook bij de Ohra :D Ik dacht dat het door de verhuizing kwam (vorige kraampakket was ook op het oude adres bezorgd) maar blijkbaar gaat het vaker mis. Wat een sufferds :p (en mijn mail beantwoorden, ho maar... :rolleyes: )

@ girafje: grrrr... wat een stomme LG! :mad: Heel goed hoor, dat je naar huis bent gegaan! Hoop dat je een beetje bijkomt vanavond.

@ joanita: vervelend dat je nog steeds last van je rug en je bekken hebt. Sterkte :(

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ snieke: hihi, je klinkt lekker vrolijk! Fijn dat je zo lekker geshopt hebt dit weekend.
    Enneh... die zon is geweldig, ja! 8)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    alles bijgelezen...

konijn :evil: stagiaire :evil: lg :evil:

Berenbotje: GAAAAAAAAAAF, meid... Gefeliciteerd, dat je nu maar 9 maanden lang mag genieten

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    agenda is leeg

7. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    @Vinnies, gelukkig dat het eten zo goed was, is toch altijd maar een beetje afwachten zo ver weg. Wat een super foto's zeg...echt een paradijsje 8)

@Marloes, volgens mij hebben ze zo'n soort gordijn bij de Kidsfactory wat jij zoekt :D

@Mandy, jeetje meid hoe komt dat zo in ene die harde buiken :( wel rustig aan doen hoor! Heeft je dochter je toch nog wat rust gegund?

@Minnie, wat fijn zeg dat je zo creatief bent met stof...nu worden we wel nieuwsgierig en willen wel eens een foto zien van die hemeltjes.

@IngeS, wat voor kleur hebben jullie die muur nu gedaan? Wel toevallig alsof jullie het aanvoelde dat het een jongen zou zijn.

@Debke83, mooi buikje hoor! En had die collega van je man nog veel leuke babyspullen?

@Sunshine, balen dat je zo slecht slaapt, hopelijk wordt het niet nog erger. Hoe is jullie kamertje uiteindelijk geworden? Ben wel nieuwsgierig ;)

@Rianne, zomer is heerlijk maar die zomertijd :rolleyes: daar moeten ze toch wat beters op verzinnen :) gelukkig heb je lekker durrum kunnen eten weer op je werk :)
    Jullie hebben vandaag trouwens wel een super dag uitgekozen om vrij te zijn 8)
    Oooh heb je nog een stukje kwarktaart over...of is ie al op ;)

@Marb, oooh wat heerlijk een strandwandeling....JALOERS :oops: ....ben heel erg benieuwd hoe jullie huisje er nu uitziet, want elke keer schrijf je dat jullie stiekem toch weer veel hebben gedaan ;)
    De reden voor het wassen: op nieuwe kleding/stoffen plaatsen fabrikanten altijd een soort beschermingslaagje wat vaak een soort vetlaagje betreft, vandaar dat nieuwe handdoeken/theedoeken nooit goed drogen ;)
    Kan je al die luiertassen en luieremmers niet op MP zetten, dan kan je met dat geld weer een babyfoon kopen :idea:
    Gefeliciteerd met je neefje Luca Peter!

@mama1987, hahahahaha als ik een half uur tot een uur met de hond wandel, vragen voorbijgangers altijd "heeft u hond een rollatortje nodig" :) Hij is al 11 en voor een Rottweiler is dat heeeeeeeeeel oud.

@Jolan, wat gaaf die muursticker (is toch die vlinderboom van de bijzaak.com? ) ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Lees net van je meubeltjes :( dat is wel ff balen zeg. Gewoon blijven bellen, dan gaan ze vanzelf een tandje harder lopen om van het gezeur af te zijn ;)

@Guusje, je hoeft heus niet creatief te zijn om bij de meeting aanwezig te zijn hoor ;) het is gewoon leuk om gezellig met zoveel zwangere vrouwen te kletsen :D

@Basmalah, wat fijn dat je er weer bent! Hoe staat het met jullie huisje? Al druk aan het zoeken en bedenken hoe je het straks wil hebben ;)
    Hihihihihi wat grappig dat je man dat kaartje het leukst vindt :)
    Als je kleintje even niet zoveel beweegt kan hij juist ook een groeispurt hebben...het komt vast allemaal goed, maar het is al heel goed dat je eens voor jezelf hebt gekozen!

@Heide, wat leuk dat je de proefdruk kan ophalen...is echt zo apart om die tekst al op dat kaartje te zien...dan komt het ineens wel heel dichtbij ;)
    Ik zeg...lentekriebels ;)

@Sarah, fijn dat de tegels erop zitten, nog even voegen insmeren en dan is het prachtig :D Moeten jullie dan nog veel doen, want volgens mij hebben jullie nu al heeeeeeel veel gedaan ;)

@Marjanne, wat leuk dat je mannen samen zijn zwemmen, hoor je niet vaak of wel?

@Nathalie, die buik zit inderdaad in de weg, dat leverde ons vorige keer de slappe lach op, kon gewoon niet meer stoppen met lachen.

@Kuidebokibi, gefeliciteerd met je nicht! Dat gevoel van die kriebelende handjes herken ik ook wel, vindt het altijd zo'n apart gevoel :)
    Jeetje, je laat ons wel schrikken! Gelukkig dat je toch even door de mangel bent gehaald.

@Smiley, mooie buik hoor! Mooi gemaakt ook met die stof om je heen gedrappeerd. Je moet ook niet teveel doen, ze hadden toch duidelijk gezeged rustig aandoen ;)

@MvB, wat jammer zeg van jullie hondje, maar als hij daar het beste af is, dan is het niet anders. Doe je wel rustig aan meid! want marb en ik willen nog wel samen met je afspreken en niet al in april op kraamvisite ;)

@Mac, heel veel plezier met de pretecho!

@Bab28, dat is wel even schrikken, probeer toch rustig aan te doen om je bloeddruk laag te houden. Denk dat we beter jou even een dikke knuffel kunnen geven ;)

@Berenbotje, YAHOOOO weer zwanger :D ik zal voor je duimen meid!

@Aaliyah, misshien als je het lief vraagt aan je vader wil hij alsnog die box voor jullie lakken ;) :idea:

@Nikita, vandaar dat dat bad zo populair is ;) :)

@Beertje87, leuke foto's hoor! Je draagt echt mooi in een punt naar voren!

@Snieke, ben al niet meer zo zielig hoor, had even een aanstelmomentje. Weet je het zeker met de auto naar de meeting, Culemborg lijkt een beetje op Utrecht ;) :) hopelijk hebben ze er dan geen markt ;)
    Fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen...daarom shop ik juist altijd alleen :D

@Marb, wat ben je toch een schatje :D Het gaat alweer hoor, was even een momentje. Heb al tegen mannetje gezegd dat het enige wat helpt is 1. veel water drinken (oke dat moet ik zelf doen :evil: ) en 2. Masseren (en daar kom ik zelf niet meer zo goed bij :evil: )

Heb trek dus ga zo lekker eten maken.

xx Anna

8. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    OEPS :confused: sorry voor de lange lap tekst :oops:

9. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Anna: Vervelend joh, dat je vocht vasthoud.. inderdaad voeten zoveel mogelijk omhoog helpt een beetje..

Girafje: Goed dat je eerder bent gegaan! LG moet er maar begrip voor hebben!

Snieke: heerlijk geshopt! Bij h&m hebben ze inderdaad zoveel leuke kleertjes! Ik moet nog even geduld hebben met kopen helaas, weten niet wat het wordt..

Joanita: Balen zeg dat het steeds minder met je gaat.. doe maar rustig aan dan..

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    oooh, dan gaan we kijken bij Kidsfactory...
    thanks Anna

11. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    noord-limburg
    Anna: zo, da's inderdaad een lange tekst :)
    Oh ja, goede reden voor je mannetje om je te masseren ;)

Mijn mannetje is achter de stoep aan het afspuiten, lief he! Dan kan morgen het tuinstel naar buiten :D
    Voel me wel heel lui, want ik zit hier op mijn kont..wilde net gaan helpen, maar kreeg weer harde buiken. Dus dan maar zitten he :(

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    grrrrr ik frustreer me enorm over die meubeltjes....... Had zo'n zin om lekker in mn eerste verlofdagen de kamer helemaal in orde te maken... :( nu kan dat dus niet.
    Zou wel kunnen janken, baal er zo erg van. Ik wil ook mn kamertje klaar hebben. Ben jaloers op jullie!

13. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ jolan, snap ik helemaal! vind het ook echt niet netjes van ze! Hebben ze een reden gegeven waarom? Ik zou toch nog een keer gaan bellen... Desnoods iets van korting ofzo! (volgens mij zijn er regels voor levertermijnen etc)

14. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    pfff me vader is vandaag jarig, belt net zijn oudste zus.
    Dus ik zeg zal mijn vader ff roepen, hij is de was aan t ophangen. Zegt ze.. dat moet jij toch doen? Dus ik zo, nee ik moet rustig aan doen. Nou dat vond ze belachelijk!

grrr af en toe!

15. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    noord-limburg
    Kuide: Ja, sommige mensen hebben nergens begrip voor :evil:

Zo ga ik ga lekker op de bank liggen, tv kijken!

Tot morgen!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Anna: Wat balen van dat vocht! Getsie.

Jolan25: Wat naar dat je je kamer zo laat pas krijgt. Kan me erg goed voorstellen dat het frustrerend is. Ze zouden toch moeten snappen dat je dat niet ziet zitten zo laat in de zwangerschap.

Kuide: Wat goed dat ze je even goed nagekeken hebben! Fijn dat ze zwangeren toch wel serieus nemen.

Marjanne: Wat leuk dat man en Ted lekker zijn gaan zwemmen. Henk is ook zo lekker enthousiast met de kleine.

Vandaag tentamen gehad op school. Ik merk dat ik na zo'n dag gelijk meer zin krijg om weer even mee te forummen. Ik merk dat studie en mijn kleine binkie van bijna een jaar toch wel een drukke combi zijn. En dan ook nog een beetje zwanger natuurlijk haha. Morgen pretecho in Amsterdam. Veel zin in!

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @smiley ik ben van de week bij de vk geweest en ze heeft ook gezegt dat ik rustig aan moet doen.
    @rianne wat leuk dat jij de meeting thuis houd!
    @mama1987 helaas heeft mijn dochter niet geslapen, maar gelukkig was ze heel lief vandaag.
    @sex wat is dat? haha hier nog maar af en toe ik krijg gewoon een keiharde buik het is echt een rotgevoel.
    @mvb wat sneu van het hondje. misschien heb je al heel vroeg voorweeen gehad?
    @bab wat vervelend en eng zeg kan me voorstellen da je schrikt. ik hoop dat het allemaal goed is met de groeiecho.
    @berenbotje wat super gefeliciteerd meid!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    intake van de kraamzorg gebeurd hier telefonisch, 11 mei wordt ik gebeld.
    @jolan wat vervelend dat de levering is uitgesteld.
    @kuide wat goed dat je gelijk naar het ziekenhuis bent gegaan, doe je rustig aan?!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @anna sorrie moest stiekum even lachen om je berichtje. wat vervelend dat je nu al vocht vast houd, kun je daar wat aan doen?
    @depke wat vervelend dat je zo'n last van aambeien hebt.
    @girafje fijn he een LG die een beetje begrip toont!
    @marb ben niet echt bijgekomen heb geshopt met haar, maar ze was erg lief gelukkig.
    @joanita wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en bekken, doe rustig aan.
    @snieke zo'n bekkenband kan echt helpen je hebt meer ondersteuning, rustig aan.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

voor ik ga bijlezen ff ego:

net terug van de pretecho, nouja pretecho.......

de kleine liet zich niet zien en lag met het koppie naar achter gedraaid, van alles geprobeerd, springen, koffie cola chocola, 2 maal een pauze gehad, maar helaas

donderdag morgen we terug komen.....

Share This Page