Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac wat vervelend, gelukkig mag je donderdag weer terug.

ik zit alvast klaar voor grey's anatomy :).
    ik ben trouwens helemaal de dagen kwijt nu ik niet meer werk, moet echt steeds nadenken welke dag het vandaag is.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ga beauty en de nerd kijken en erna project catwalk!

ik spiek af en toe wel ff hier...

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    mac: balen dat de kleine zich niet liet zien. Maar wel fijn dat jullie donderdag weer mogen.

Mandy: doe het in ieder geval wel rustig aan.

Anna: hihi ik zie je voeten al helemaal voor me :) hihihi
    Komt vast wel goed ;)

Ik denk dat er een griepje aankomt, want ik ben sinds gisteren alleen maar aan het snotteren en voel me ook zo ziekjes. :( De kleine is lekker druk, en ik heb af en toe een pijnscheut bij mijn rechterzij dat uitstraalt naar de rug :( Erg vervelend!

Ik heb WEER honger dus ik ga nog ff soep maken *schaam*

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Anna mijn voeten zijn ook dikker aan het worden van het vocht dus bij mij is het ook met de beentjes de lucht in hahaha

@Heide oh lekker joh dat je mannetje de stoep heeft gedaan, kun je morgen lekker buiten zitten. Enneh niet schuldig voelen dat je niks kan doen joh!
    Ja opruimen kan zo relaxed zijn en je gooit dan ook veel dingen weg (of is dat nu gewoon nesteldrang?) en ja dat van dat ondergoed wilde ik al eerder doen maar de hele tijd geen zin in en nu mezelf gewoon gedwongen.

@Kuide nouja hoezo zou jij dat moeten doen? Wat een troela zeg niks van aan trekken hoor meid!

@Nikita alvast veel plezier met je pretecho!

@Mac balen zeg van je echo hopelijk is het donderdag allemaal goed en krijg je mooie plaatjes van je kleine

@Smiley oh balen ik hoop voor je dat je niet ziek word, enneh honger heb ik ook hahah maar dan lekkere honger

Kon niet stil zitten vanaaf en ben toen maar wat dingen op gaan ruimen in de badkamer enzo heb nu dus weer een harde buik maar ga nu even verder Beauty en de Nerd kijken.

5. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Nou dames, heb de hele avond met de pootjes omhoog gezeten op twee kussens en mijn enkels zijn iets minder dik....maar nu schiet er de hele tijd kramp in mijn rechterbeen :x geef het maar op en zie wel waar de walvis...euhhhh...het schip strand :)

@Marloes, weet niet meer zeker of ik het bij de Kidsfactory heb gezien, maar denk wel dat dat een van de weinige winkels is die het zal hebben of misschien de kwantum!

@Heide, wat heerlijk...dan kan je morgen lekker genieten van de zon 8) Ach je hoeft je niet "lui" te voelen, vaak vinden mannen het veel te leuk om even zelf te spelen met de hogedrukreiniger ;)

@Jolan, gewoon telefoonterreur plegen dan willen ze snel van je af en zal je zien dat het ineens wel kan!

@Kuidebokibi, lekkere zus :rolleyes: als ze nu eens een beetje meeleeft...gelukkig heb je wel een hele lieve paps ;)

@Nikita, was het goed gegaan het tentamen? Kan me voorstellen dat je dan ff wat anders wil doen als je daar mee klaar bent. Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen en hopelijk kijkt jou ukkie wel recht in de "camera" ;)

@Mandy, wat ben je toch een schatje :evil: , moest achteraf ook wel lachen hoor...dan denk ik "wat stel ik me toch aan, heb bijna de hele zwangerschap nergens last van gehad". Je kan er helaas niet heel veel aan doen :( Is soms best een lekker gevoel he...dat je de dagen kwijt bent ;)

@Mac, dat is balen, gelukkig kan je wel snel weer langskomen voor een nieuwe poging. Duimen draaien dat het dan wel lukt.

@Smiley, hihihihihihi...welke voeten :-k :)
    Hoop trouwens dat je niet echt de griep krijgt, lekker veel fruit eten misschien ontkom je er dan aan.

@Aaliyah, dat wordt wat op de meeting...dan is het niet "met die handjes de lucht in", maar met die "pootjes de lucht in" :)

Ga nog even lekker kiwi eten en straks lekker slapen...als de kramp een beetje is weggetrokken uit mijn been.

xx Anna

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac, wat een eigenwijs kindje! hoop dat je donderdag wel wat ziet!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ze hebben aangegeven dat het komt door leveringsproblemen..... :(

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

zeker een eigenwijs gijsje.... net zn moeder hahahha

truste @ allll.....

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff tis al veels te laat en voel me al hele avond beroerd, koppijn en niet lekker,

de koffie bij het echoburo is de helemaal verkeerd gevallen.......

dus ga nu lekker slapen....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mac, balen dat de kleine verkeerd lag (. Donderdag hopen op een betere poging.

Hoop niet dat je ziek wordt.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Rianne, steeds als ik hier bijlees lees ik dat je weer lekker aan het bakken ed bent :D
    Je vriend zal wel blij zijn met je!

Vervelend dat sommige zoveel last hebben van harde buiken! Ik heb wel eens dat het een beetje strak aanvoelt, maar het is niet echt pijnlijk zeg maar.

MvB, hele dikke knuffel! Jammer dat het hondje weer terug moest! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die harde buiken!

Bab, heel veel sterkte! ik ga voor je duimen!

Laura, hoe gaat ie met je?

Berenbotje, van harte gefeliciteerd meid!

Aaliyah, vervelend dat je zo slecht slaapt!

Over de kraamzorg. Ik heb volgende week een afspraak.

Beertje, mooie echo!

Laura, wat schrikken zeg! Hoop dat je je vandaag iets beter voelt!

Anna, vervelend dat je vocht vast houdt!

Joanita, sterkte en dikke knuffel!

Nikita, veel plezier met de echo!

mac, wat jammer zeg! Gelukkig mag je terug komen!

Sorry als ik mensen vergeten ben :oops:

Gisteren lekker om 4 uur naar huis gegaan. Thuis gekomen snel de badkamer schoongemaakt en gezogen beneden. Toen Tibby gepakt en richting mijn ouders om te eten.
    Daarna gelijk door naar Kyra (paard) en volgens mij was ze blij me weer eens te zien. Ze was echt lief! Lekker in het zonnetje bezig geweest, heerlijk! Toen Tibby opgehaald bij mijn ouders en op de bank B&N gekeken en Pr. Catwalk. Door naar bed en om 1 uur was vriendje thuis van zijn concert. Echt een heerlijk avondje gehad!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen

Even snel, ga nog bijlezen.

Gister toch nog veel gedaan, lekker in de tuin geklust, maar was iets teveel denk ik. Erg last van mijn buik gehad en voor het eerst pijn in mijn bekken. Denk ik tenminste. Pijscheuten in mijn stuitje en in mijn billen zeg maar.. :)

Kom net op mijn werk, blijk ik vrij te zijn.. pfff :(
    Ga dan toch maar werken

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Hier een zielig iemand :( Ik ben helaas ziek geworden. Gisteren (oftewel gisterennacht) om 02:30 uur in slaap gevallen. Had zo'n last van mijn keel, kreeg helemaal geen lucht. Dan ging ik weer wat hoger liggen, een keelsnoepje eten, drinken maar helaas! :(

Vanochtend opgestaan meteen overgegeven en mijn gezicht is helemaal roodgloeiend. :( Daarnaast nog een verhoging. Dat schiet lekker op zeg! Kan verhoging/koorts kwaad voor de kleine? Weet iemand misschien dit?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rianne, balen dat je toch iets te druk bent geweest!

Smiley, beterschap!

Jeetje, zat net bij de April mama's te kijken maar die zijn ook aardig aan het bevallen daar :D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen dames

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Jolan: Wat slordig zeg, week 20 is idd laat! Kan me voorstellen dat je daar goed omkan huilen. Zou toch proberen ze een beetje achter de vodden aan te zitten, wie weer scheelt het wel!

@Kuide..: Fijn dat alles toch goed was in het zkh. Hopelijk worden de klachten minder en wordt het geen zw. vergiftiging!

@Anna: Aah da’s balen, ik heb het ook een beetje. Maar gelukkig niet zo erg en niet iedere dag.

@Girafje: Groot gelijk dat je vroeg naar huis bent gegaan!

@Joanita: Kl*te dat je je zo slecht voelt… *knuffel*

@Snieke: Hopelijk werkt de bekkenband!

@Anna: Haha, wij hebben een bejaarde Dalmatier en mensen zeggen hier ‘Goh, tempo aan elkaar aangepast?’ :)

@Kuide..: Van je familie moet je het hebben :rolleyes:
    Gefeliciteerd met je vader nog!

@Mac: Oh heb jij ook al zo’n eigenwijsje in je buik. Hopelijk laat hij zich donderdag beter zien..

@Mandy: Vandaag is het dinsdag :)

@Nathalie: Zal wel met het weer te maken hebben, mijn paard was gister ook zo lief! Mijn vriend is wezen buitenrijden met d’r *jaloers*

@Rianne: Ik zou weer lekker naar huis gaan als ik jou was! Of werk je vandaag en ben je dan een andere dag vrij?

@Smiley: Beterschap! Weet niet of het kwaad kan voor de kleine, lijkt me niet..

@Marloes: Goedemorgen!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mama87:Ja zou dan wel vrijdag vrij zijn.. maar misschien dat ik vandaag een halve dag werk en vrijdag een halve dag. Heb helemaal geen zin om te werken eigenlijk!

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Nikita: Kan me voorstellen dat school en al een kleine thuis af en toe wat veel kan zijn.. hoelang moet je nog naar school?
    Veel plezier met de pretecho vandaag!

Mac: He jammer dat ie zich niet liet zien! Duimen voor donderdag dus...

Nathalie: Je klinkt een stuk vrolijker, heeft je goed gedaan zo'n fijne avond he! Heb je af en toe ook eens nodig!

Smiley: Vervelend dat je ziek bent! Ik zou je temperatuur even opmeten en als je echt hoge koorts hebt toch even de vk bellen. Ik heb wel eens gehoord dat hoge koorts namelijk weeen op kan wekken.. zou het even navragen!
    Veel drinken en een paracetamol is ook altijd goed.
    Succes ermee, en veel beterschap natuurlijk!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja ik voel me echt beter vandaag! Alleen heb ik nog steeds die pijn tussen mijn benen hahaha
    Denk dat het toch iets van mijn bekken zijn, met fietsen lijkt het wel of ik op dat plekje zit :D

Er ligt hier echt weer super veel werk, maar ik ben alleen en heb besloten lekker rustig aan te doen vandaag *lees, lekker internetten en af en toe werken ;) *

20. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Alle nieuwe kleding wordt voorzien van een soort papje dat de kleding beschermd.
    Dan wordt het beschermd tegen oa verweren. Tenminste dit zei mijn ma. Je jleintje kan daar heftig op reageren, zeker als het direct op de huid zit zoals bij rompertjes!

Deel Deze Pagina