Goeiemorgen! Heb een heel gekke ochtend. Was al voor 5 uur wakker, maar ben toch heel energiek en productief. Moet ook behoorlijk veel werk doen vandaag, dus het is maar goed ook. Als ik straks een groot deel gedaan heb zal ik wat proberen terug te lezen en te reageren. Doet dit weer jullie humeur/energie-level ook zo'n goed?
@Nathalie; idd gewoon je eigen werk, jij kunt echt niet in je eentje heel de tent runnen, dan maar eerder iemand laten komen die jou strax gaat vervangen. Hihi, dat wordt geld verdienen op mp, al die luiertassen..... Ik heb erg veel gelezen, maar heb echt geen puf om overal op te reageren.... @anna: ben net als jij erg moe, en waar het aan ligt? Zo nog even verder lezen.
Goede morgen, hier ben ik weer na een heerlijk, gezellig weekendje aan de Belgische kust volgende week weer lekker een weekje naar CP, heerlijk ik heb er helemaal zin in. Maar hoe gaat het hier allemaal? Met mij gaat alles goed eigenlijk. Het wordt allemaal wat zwaarder maar ik ga nog niet klagen... nog ff snel een paar reacties: Berenbotje, gefeliciteerd meid! Wat een leuk nieuws! jolan25, wat balen zeg! Anna83, aahhh Michelin vrouwtje hoe gaat het met je? xx Inger
ik heb nog niks van de kraamzorg gehoord over de intake... heb al wel allerlei post van ze gehad, maar las dat ze in week 34 ongeveer bellen... nog even afwachten maar dan maar bij een 2e komen ze toch niet meer langs. Inger, net terug en het volgende weekendje weg al weer in de planning. Doe je goed! Rianne; werken terwijl je vrij bent.. Gekkie! Ga je wel eerder naar huis, of maak je gewoon je dag vol. Misschien halen ze nog wel iets lekkers, of is dat alleen in het weekend? Nathalie, gewoon rustig aan doen hoor... morgen is weer een dag
@anna, hihi ik lees dat we hetzelfde idee krijgen bij 't verhaal van Marb. Vervelend dat je al zo'n dikke enkels krijgt, ik houdt ook vocht vast, maar dat wat jij aangeeft komt bij mij nog..... Heel raar, maar veel water drinken helpt en je voetjes omhoog (ook 'snachts). MvB; jammer van t hondje, maar misschien beter zo. Heb vandaag mijn meisje thuis, moet morgen BHV herhaling doen (als ik het vol houdt). Mijn energie level is minder dan het gevoel voor het weer... Oftewel ik voel me in mijn hoofd fit maar mijn lijf is bekaf! Kom strax nog even terug, ga nu "boodsappen" doen want onze meid is een shop-girl!
Goedemorgen, Heb niet alles bij gelezen, maar als iets over dat iemand vocht vasthoudt. Ik dacht dat ik er geen last van had, maar toen ik van het weekend naar mijn enkels keek zag ik geen enkel meer Over sex: De sex wordt bij ons steeds minder. We hebben het er wel over gehad elke keer als we naar mijn buik kijken dan weten we gewoon dat er een klein mannetje in zit en dan kom je gewoon niet in de stemming. Mijn man heeft precies hetzelfde, dus hij heeft er geen problemen mee. Moeten we het na de bevalling maar weer in halen Moet ook zeggen dat ik er niet aan moet denken dat gefrunnik aan me. @ Berenbotje: GEFELICITEERD met je zwangerschap. Vanmiddag komt de kraamzorg langs voor een intake. Vanavond weer naar de samen bevallen cursus gaan we persen haha. Mijn schoon zusje moet nog een kleine 3 weken, dus erg spannend allemaal. Iedereen een fijne dag.
@Nathalie, wel fijn dat je gisteren al om 4 uur naar huis kon...zag er 's ochtends toch iets anders uit Heeft Tibby de magnetron toch overleefd Fijn dat je een lekkere dag hebt gehad. @Rianne, dat is helemaal balen zeg, dan heb je gelijk geen fut meer op toch te blijven. Zie dat je toch eerder naar huis bent gegaan! Geniet lekker van het mooie weer in de tuin @Smiley, beterschap meid! weet niet of koorts kwaad kan voor de kleine anders gewoon even VK bellen voor de zekerheid. @Marloes, O,ja! Goedemorgen dames! wel zo netjes om zo het bericht te beginnen Lijkt me niet dat ze bij een 2e intake aan huis doen, maar gewoon telefonisch. @mama1987, moet je nagaan dat ik nog sneller loop dan onze hond op dit moment @Zeana, vaag he die moeheid, maar jij hebt er toch al een paar maanden last van? Moet zeggen dat het nu wel weer iets beter gaat...misschien komt dat wel door de zon 8) Ik drink trouwens al best veel, maar probeer nu alleen maar water te drinken en geen andere dranken meer, misschien dat dat helpt. Wij zijn echte zakenvrouwen op MP hoeft het niet alleen maar geld te kosten...je kan er ook leuk verdienen @Inger, zo luxe hoor zoveel weekendjes en midweekjes weg Ondanks moeheid en wat vocht in mijn benen/voeten gaat het verder wel lekker. Voel me vandaag al wel een stuk beter en vocht is ook wat geslonken gelukkig. @Tamtam, spannend hoor van je schoonzusje. Mijn zus hoeft nu nog maar twee weekjes en mijn schoonzusje iets meer als drie weken...vindt het zo spannend Vandaag heb ik om 2 uur een afspraak in het ziekenhuis om de verloskamers te bekijken...ben benieuwd. xx Anna
goeie morgen allemaal.. @Smiley, koorts kan gevaarlijk zijn, maar dit is over het algemeen alleen in het begin van de zwangerschap bewezen, en dan moet het ook wel hoge koorts zijn (lees boven de 39) Neem iig paracetamol, zodat je koorts-verhoging niet teveel stijgt, je mag er 6 per dag. Drink veel, en doe rustig aan! Mocht je toch twijfels hebben bel dan je VK of HA even. Met mij gaat t eigenlijk hetzelfde als gister. Net me werk gebeld dat ik niet kom. Zit te draaien achter me pc. Helemaal ligt in mijn hoofd. Ga denk ik zo gewoon me bed maar weer in, alhoewel ik er net 1,5 uur uit ben En alleen nog maar me hondje uitgelaten heb. De gyn zei gister nog dat de kleine waarschijnlijk tegen mijn Vena Cava (hoofdader) aan duwt. En dat ik daardoor zo ligt in mijn hoofd ben omdat er dan af en toe ineens veel bloed door heen stuwt, en daarna weer niet. Lekker dan.. Heb mijn mannetje al vriendelijk verzocht stil te liggen en te draaien.. Nou dat draaien doet ie hoor, om t half uur Ben vanacht 7x wakker geworden omdat ik draaide dan ging meneer ook maar draaien.. MANNEN! pfff.. haha (ja kan er nog wel om lachen)
ow hou op.. die dingen zijn zo lekker mijn neefje en nichtje eten die altijd.. ik moet echt weg blijven bij die doos van hun ik eet hem zo leeg!
Hallo meiden Reageer zo even hoor. Ik had vanacht voor de verandering es een keer wel goed geslapen hahah. Hele rare droom, ik was op mn werk en toen gingen ze pizza bestellen en dat moest en zou ik met jullie delen op het forum omdat het pizza was hahaha Vanochtend om 8 uur al helemaal aangekleed want we zouden nieuwe telefoons krijgen (van die intercoms met video) wat denk je komen die apen pas om kwart voor 11 bij mij! Maar goed om 10 uur kreeg ik bezoek dus nu eens een keer voor die tijd allemaal dingen gedaan in huis. Wilde ik op internet om die droom met jullie te delen hadden ze storing bij tele2 ik was zooo not amused..! Zometeen komt mijn vader even wat klusjes doen hier, we hebben een hele waslijst voor hem hahah dus die is wel even bezig.
Dank jullie wel. Ga zo maar een paracetamol innemen. Verga van honger, ga maar ff wat te eten maken.. Rianne: geniet lekker van de mooi dag Nathalie: goed zo meid. Fijn dat je nu eindelijk aan jezelf en de kleine denkt. Inger: lekker hoor een paar dagen tussenuit Anna: veel plezier vandaag Pff morgen afspraak bij het UWV. Pff wordt gek van die mensen. Ik wacht nog alleen op de verklaring van mijn gyn. 9die zou het toesturen) met daarin dat ik werkverbod heb.
Naar Breda omdat dat maar 10 minuten rijden is. Vriendin van mij is toen in Roosendaal bevallen, maar vondt dat toch wel een lange rit voor als je weeen hebt Of heb je horrorverhalen over Breda
@Anna wat balen van je kramp zeg, dat het niet weggaat, maar nu zit je veel met je beentjes in de lucht en dan verzuren je spieren en krijg je kramp (zijn steunkousen misschien niet een optie voor thuis ofzo?) @Rianne balen dat je dacht dat je moest werken en vrij was. Maar wel lekker dat je het kan verdelen in 2 halve dagen. Lekker hoor in de tuin werken geeft veel voldoening als je dan het eind resultaat ziet lijkt mij. @Smiley balen dat je toch ziek geworden bent zeg. Volgens mij kan het geen kwaad koorts en is het alleen maar goed voor de weerstand, alleen als je té hoge koorts krijgt is het geloof ik gevaarlijk. @Nathalie groot gelijk meid, lekker veel internetten en af en toe werken @Marb ja hier doet de zon zijn werk ook goed, mijn humeur is nog beter dan dat van de Teletubbies @Inger ooh heerlijk zeg eerst de Belgische kust en straks ook nog een weekje CP! @Marloes bij mij komen ze ook pas met 34 weken of ze zouden dan pas bellen ofzo. (ohja heb 16 april weer afspraak bij vk) @Kuide goed dat je thuis bent gebleven, vervelend dat je zo duizelig bent maar zo te lezen kun je er weinig aan doen...Sterkte meid. @Smiley het uwv ja die mensen zijn zoooo irritant bij mij zaten zo ookal irritant te doen of ik niet fysio kon gaan doen voor mn rug ja natuurlijk.
hahaha ik vermaak me prima hier! Vanmorgen 17 aanmeldingen van de site gehaald (alleen gehaald). Net 20 aanmeldingen en brieven (wordt een dossier) in L hoesjes gedaan en daar weer een mapje voor gemaakt. Ondertussen post verwerkt en nu is het tijd voor rustig een boterhammetje met thee! Goh ik voel me echt super vandaag! Anna, daar heb je gelijk in. Zoveel Tibby's zijn er niet Aaliyah, lekker geslapen! Rare droom inderdaad Laura, vervelend dat je je nog niet echt lekker voelt!