Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Marb: Heerlijk he dit weer! Krijg er ook altijd lekker veel energie van! :D

Inger: Fijn dat je weekendje zo geslaagd was! En alweer een nieuw uitje in het vooruitzicht! Doe je goed!

Tamtam: De kraamzorg is bij jou al vroeg voor de intake! Bij mij komen ze pas half april..

Kuide: Maar ged dat je nu weet waar de duizeligheid vandaan komt dan, is anders wel eng. Tja en mannen he... blijven toch eigenwijs ;)

Aaliyah: Haha, nu droom je ook al over pizza! :)
    Fijn hoor zo'n vader! Als hij zich verveeld heb ik ook nog wel wat klusjes ;)

Zo, ik heb eindelijk weer eens de badkamer goed gepoetst, heb daar zo'n hekel aan ...
    Nu even de hond uitlaten en dan naar mijn werk voor een vergadering..blegh, is het toch helemaal geen weer voor!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heide, dat heb ik gisteren maar weer eens gedaan. Ben er ook niet zo'n fan van en mijn rug was gisteren ook niet blij :D

Jeetje alweer een druk weekje voor mij. Vanavond verjaardag, morgen kraamvisite en donderdag nagels bij laten werken :D

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Kuidebokibi, jeetje meid, doe maar rustig aan dan!

@Aaliyah, ach is toch ook een keertje lekker om zo vroeg al helemaal klaar te zijn en het is nog een mooie dag ook!
    Wat die steunkousen betreft...euhhhhh....kijk het eerst wel even zo aan :)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ze zou eerst vorige week al komen, maar toen was ik ziek.
    Er staat ook in de folder dat ze bij de 5e maand komen en ik ben al 6 maand.
    Smiley beterschap!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hoe is het met jullie?
    ik heb vandaag een goede dag! ben net met mijn dochter, zus en haar zoon naar de markt gewandelt en ben daarna even naar de hema geweest. ze hebben echt leuke kleertjes bij de hema! ik heb voor mijn dochter 2 zomerbroekjes, 2 truitjes en 4 t-shirts gekocht voor 47,- euro ik vond dat echt niet duur. zo ik ga nu weer even bijlezen!

@smiley beterschap!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @buddy bedankt :) .
    @marloes bij de 2de komen ze inderdaad niet meer langs en doen ze het telefonisch.
    @inger fijn dat je weekend goed is bevallen, heerlijk hoor!
    @tamtam wat grappig mijn schoonzus moet ook nog een kleine 3 weken, bij haar wordt het 15 april gehaald.
    @anna fijn om van te voren tezien waar je straks moet bevallen.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee zeker niet... ze hebben daar lachgas :)

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aaliyah: fijn dat je eindelijk een keer goed hebt geslapen

Nathalie; jij werk keihard door zeg

Laura: doe rustig aan meid

Mandy: fijn dat het beter gaat. Goed geshopt dus :)

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kuide rustig aan, lekker languit op een stoel in de zon.
    @aaliyah wat heerlijk dat je fijn hebt geslapen en die droom hmmm pizza. toevallig vroeg mijn dochter tijdens het ontbijt om pizza haha het moet niet gekker worden.
    @heide ik ben nu nog zin aan het maken voor de badkamer, maar de zin komt maar niet! tips haha?

vannacht werd mijn dochter huilend wakker ze heeft wel een kwartier huilend bij mij gezeten en ik wist gewoon echt niet wat er aan de hand was zo zielig.

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik weet niet meer precies waat ik gebleven was met reageren dus begin hier maar :

Berenbotje: Gefeliciteerd! wat geweldig dat je weer zwanger bent. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan.

Aaliyah: We hebben lekker in de tuin geklust gister. Nieuwe plantjes gepoot enzo.

Kraamzorg: Bij mij komen ze de 15e voor de intake.

Beertje; Mooie buik zeg! En geweldige fotos van je pretecho

Jolan; Ahh balen van je meubels! Ik hoop echt dat ze op tijd komen!

Laura: Goed dat ze je helemaal hebben nagekeken. Zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn! Lekker elke dag kijken wat je aan kan. Goede keuze! Nah waarschijnlijk heb je geen keuze maar je begrijpt me wel:)

Aaliyah: Leuk klusje altijd he, zo'n kledingkast opruimen. Het geeft mij wel atijd een goed gevoel daarna!

Anna: Oh jee, kan je je schoenen nog wel aan ? Hoop dat het geen zeer doet

Debke: Ze zeggen dat je de eerste keer het beste met een neutral wasmiddel kan wassen. En geen wasverzachter gebruiken. Ik ga iets van Neutral fijnwas kopen denk ik.
    Lekker brouwnies ! Is altijd zo lekker met een bolletje ijs erbij

Girafje: Wat is da toch met al die LG ? Gewoon lekker naar huis gaan hoor, als jij eraan toe bent!

Marb: Uiteindelijk wel lekker in de zon aan de tuin gekkust,Geen rustig dagje want had veel te veel voorover gebukt gestaan en met bloembakken lopen slepen. Mijn hele buik deed zeer en had voor het eerst pijn in mijn bekken.

Joa: Wat naar dat je je zo voelt! Kop op meid.

Snieke: Ja voldoende parkeergelegenheid hier in de wijk, en gratis.
    Lekker geshopt lees ik, heerlijk! Rustig aan doen meid, dus ook niet te veel shoppen ;)

Anna: Er is nog een halve kwarktaart over dus we hebben vandaag nog een stukje :) Lief dat je zo op iedereen reageert.

Heide: Lekker je mannetje laten werken als je harde buiken hebt hoor! Wel lief van hem.

Laura: Lekker, die opmerking van de zus van je vader! Belachelijk.

Mac: Wat jammer van je echo! Balen zeg, hoop dat het de tweede keer beter is.

Smiley: Niet schamen hoor. Ik heb ook steeds honger :) maar je kan gewoon in 1 keer minder eten omdat je beeb alle plek in je buik inneemt!

Aaliyah: Probeer je nesteldrang wat te temmen haha! Luister naar je buik

Anna: Jeetje, nu weer kramp! Het houdt ook niet op..

Mac: Ik hoop niet dat je ziek wordt meid!

Nathalie: Haha ja mijn vriend heeft echt geluk met al die lekkere lunched en eten elke keer. Ik vond het zo leuk om aparte dingen te koken
    Fijn dat je zo'n leuke avond heb gehad en even hebt genoten van je paard.

Smiley: Ah nee, ziek :( Ik weet niet of het kwaad kan voor de kleine. Beterschap!

Mama87: Gaaf dat jullie een dalmatier hebben. Vind dat zulke mooie honden!

Nathalie: Goede instelling voor vandaag! Beetje forummen en thee drinken :)

Marb: Weer zo vroeg wakker! En dan is de klok nogwel een uur vooruit! Niet te veel doen he. Maar inderdaad, dit weer geeft me echt een goed gevoel. Heb nu ook echt zin in mijn verlof en als de kleine geboren is lekker wandelen!

Inger: Oh lekker hoor zo'n weekendje! En volgende week weer! Je treft het echt met het weer.

Marloes: Nee iets lekker is alleen in het weekend, dan is de kantine niet open :) Anders was ik al lang 30 kilo aangekomen!

Tamtam: Succes met de intake en veel persplezier vanavond. Niet te hard persen he haha

Anna: Nee dat was het ook niet haha. Toch maar lekker eerder naar huis. Ik heb een tuin op het westen en de zon staat nog niet zi hoog, dus helaas heb ik nu nog geen zon in de tuin. Wel lullig want met de verkoop van het huis zeiden ze: een zonnige tuin op het zuiden. Ik kan ze wel schieten!
    Veel plezier in het ziekenhuis! Niet teveel naar DE schaar kijken :)

Nathalie: hahaha Maoam wat grappig. Aan het begin van mijn zwangerschap at ik bijna een zak per dag! op mijn werk denken ze dat mijn kind Maoam gaat heten. Die balletjes zijn lekker he? En die kersendingen!

laura: Kruip lekker je bed in meid. Of lekker op de bank met een dekentje!

Aaliyah: hahaha pizzamonster! Leuke droom! Ik heb wel zin in pizza hoor!

Heide: Badkamer poetsen .. heb ik ook zo'n hekel aan!

Mandy: Ja hema heeft echt leuke dingen. ik ben er helemaal weg van. Wat zielig van je dochter! Naar gedroomd waarschijnlijk!

Zo, ik ben weer bij geloof ik :)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik had geen balletjes in deze zak zitten. Wel allemaal verschillende smaken en vormen zeg maar :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh mijn collega belde net of ik wat aanmeldingen wilde bewaren voor een andere collega (die wordt er op in gewerkt).
    Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk geen probleem, mij hoor je niet klagen :)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje rianne wat een waslijst haha

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    EVEN WAT INFO VOOR DE MEETING

Lokatie is dus Culemborg
    Parkeren kan makkelijk hier in de wijk, en is gratis.
    Woning ligt 3 min. vanaf snelweg a2 afslag Culemborg.

Ik heb wat data's dat mijn vriend er niet is.

Dinsdag 28 april
    Maandag 4 mei
    Zaterdag 9 mei
    Dinsdag 12 mei
    Woensdag 13 mei
    Donderdag 14 mei

Als iedereen even de voorkeur naar mij wil PBen, dan speel ik het weer door naar Mac, die alles bijhoudt. Dus een de dagen aangeven dat je kan, en dan kijken we op welke dag de meeste mensen kunnen.

De tijd is denk ik vanaf een uur of 11. Kunnen we lekker thee drinken en daarna lunchen. Daarna dan iets leuks knutselen. Graag hoor ik of jullie daar nog ideeen over hebben ?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goed bezig nathalie! Wat zei je... hoeveel wil je er? stuk of 30 genoeg? :p

Maar die balletjes zijn juist zo lekker.. nou ja.. de rest is ook zo lekker haha! (nou wil ik ook :()

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die balletjes zijn juist lekker :)

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmmm zaterdag gaan we weer boodschappen doen, ga ik ff kijken voor ballen :D

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    ja die balletjes zijn het lekkerst!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb gezegd dat ik er hier 20 heb liggen en boven liggen er ook nog, dus dat ik er nog genoeg over heb :D

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik krijg allemaal positieve reacties op de naam van de beeb. Ook leuk!

(oh wij zijn daar trouwens heel makkelijk in. Het niet geheim houden zeg maar :D)

Deel Deze Pagina