Smiley gaat het al weer wat beter met je? Wat een leuke namen allemaal! Wij gaan onze zoon 3 namen geven, wel een beetje veel maar een creatieve combinatie van 2e en 3e naam ging niet lukken, en ik vind wel dat zijn eerste naam ook gewoon zijn roepnaam moet zijn (anders krijg je weer zo'n gedoe, heb ik zelf ook). Jeetje Vinnies weer misselijk? Dacht je eindelijk dat je eraf was...Hopelijk is het gewoon een hormonenstoot en is het over een paar dagen weer minder. Hier af en toe nog een vlaag (even afkloppen). Goh het schiet hier niet echt op met het werk.
voor iedereen die de Wij niet krijgt. bij rainbowbabiies.nl kun je een gratis Bandana bestellen . code vm4 Je betaalt wel de verzendkosten
Jaah even snel heb de wjo en ik mag de blije doos gaan halen. mn pa gaat zo weg dus ik ga naar de stad toe!
die doos is Leuk! echt de moeite waard... Na de bevalling 'moeten' jullie trouwens ook echt een doos gaan halen bij de c1000, die is ook rijkelijk gevuld. die van de Em-Té ook en volgens mij van de Plus ook (maar die krijgen wij niet, krijg je alleen als je ook de folder krijgt)
Laura... was even op je beebiesite aan het kijken. Bij de stamboom, is dat vriend of de bio papa van de kleine man?
Goedemiddag meiden, Ik zag van een paar van jullie de namen voorbij komen. Erg leuke namen allemaal. Ik zag onze namen nog niet voorbij komen, maar ik hou ze ook nog even geheim. Verder wel teruggelezen, maar eigenlijk niets onthouden. Sorry Hier vandaag een heel rustige baby, terwijl ie normaal heel druk is. Hij beweegt wel iets, maar lang niet zo sterk als anders. Maar even wachten tot mannetje thuiskomt, want meestal wordt mupske dan extra druk alsof hij/zij blij is dat papa er weer is. Groetjes Guusje
He? Dan snap ik niet wat je net zei... Ze had toen op de high tea toch juist gezegd dat ze t nog niet wisten? Aaargh, wat stom dat ik t niet meer weet
Zo ik was even in slaap gevallen op de bank heb 2 uur geslapen! Wilde nog stofzuigen en dweilen maar dat komt er nu niet meer van! Kan gelijk 3 pag. bijlezen Mac: Hier geen WJO Marb: Ja ik krijg mijn uren gewoon betaald Inger: Lenn, Ferre en Brent vond ik leuk Nathalie: nee ik heb nooit last van mijn rug smiley: Foei Nu weer rusten he Mama87: mooi die vernoeming naar je moeder. past er ook goed bij Vernoemen: Wil ook wel naar mijn moeder vernoemen maar haar eigen naam is ank, vind ik niet zo mooi en haar officiele namen zijn nog erder laura: mooie namen. engelse namen toch? behalve de 2e heb ook even op je babaysite gekeken, leuk om een gezicht bij een naam te zien
***teken van leven*** nou net terug uit ziekenhuis en weer zijn we ruim 2 uur bezig geweest. we begonnen om half 1 met een ctg die niet goed was. hij was niet variabel en de hartslag bleef hangen op de 150. na 3 kwartier er weer vanaf en even een gesprek gehad en een echo echo was wel goed en de kleine man was druk bezig met bewegen. vervolgens bloed afname en me anti d prik vervolgens naar de afdeling verloskunde voor nog een ctg weer een uur gelegen en de ctg was wel wat variabeler maar niet zoals het hoort te zijn... ze verwachten geen ernstige dingen maar het is in elk geval niet goed... niet zoals het hoort te zijn dus nu vrijdag weer voor ctg ben nu momenteel ff een beetje down... je maakt je toch wel zorgen maar ja we wachten vrijdag maar af...