Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    De strijk is gedaan en gedweild ook pff kheb nergens fut voor afgelopen weken maar moet me toch echt proberen op te pakken.
    Morgen is mijn dochter naar het kdv dus kan ik op mijn gemak wat opruimen...

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Debke: Ohja *blond* ga zo even op je stemmen!

@Marjanne: Wat erg zeg… Sterkte!

@Kuide..: Wat fijn, dan hoef jij niet te lopen en kan je hond zich toch uitleven! Geweldige naam voor een hond trouwens, Pim! :)

@Mandy: Hmm.. nog even afwachten, wordt wel érg nieuwsgierig nu! ;)

@Heide: Dat is een mooie, dankje! :D

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Grrr... had net 1,5 uur om bij te lezen en te reageren, maar internet lag er steeds uit :mad: En nu moet ik over een kwartiertje alweer weg. Nou ja, vanmiddag dan maar.

Bij de vk alles prima. IJzergehalte was iets aan de lage kant dus ik moet veel appelstroop eten :p
    Meisje lag al braaf met haar hoofd naar beneden. Dat gedraai wat ze doet is blijkbaar alleen maar om haar lengte-as :) Ze ligt ook niet meer zo ver voor op schema, dus dat is fijn.

Tot vanmiddag, hopelijk doet internet het dan wel...

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

gefeliciteerd!

en mezelf natuurlijk ook!

dames weekje verder ook!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

mijn zw cursus was gister wel oke, wel leerzaam weer.
    maar heb een slechte week qua bekken, dus kon weer niet alles goed mee doen.
    en daarbij de stress over wel of geen baan behoud....

net ff 2 uurtjes op mn werk wat papierwerk gedaan.
    nu lunchen en zo naar mn bezoekrelatie.

de reden dat ik vroeg over wel of niet dopen als je meerdere namen doet.
    Ik vroeg me af of het raar was als je je kind meerdere namen geeft en niet doopt.

wat een heerlijk weer! lekker genieten allemaal!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

jeetje... sterkte meis!
    gecondoleerd

xxx

7. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer

8. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Dat heb ik ook! Volgens mij komt dat doordat je bloedvaatjes gevoeliger zijn. Ik heb ook regelmatig een bloedneus. Kan geen kwaad, heb het bij de zwangerschap van mijn zoon ook gehad.

9. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Hier ook nog niets gezien. zou in de 7e maand komen, dus misschien deze maand?

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Ohja sorry, vergat jou helemaal te feliciteren!
    Kan me voorstellen dat het veel stress oplevert... wanneer weet je meer?
    En het is helemaal niet raar om je kind meerdere namen te geven als hij/zij niet gedoopt wordt. Ik vind het wel raar om dan namen zoals Gerardus, Johannes etc. te geven omdat ik dat echte doopnamen vind, maar dat is iets persoonlijks ;).

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nou dames ik ga afsluiten, nog beetje opruimen en dan zal mijn moeder wel hier zijn, even de stad in en shoppen met korting bij v&d

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Shopse! :D

13. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Veel sterkte.

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    sterkte marjanne

en mac ff rustig aan he! Was je nou jarig? Omdat mama1987 je feliciteert. Ook gefeliciteerd van mij :)

shop ze Sanne!

over dopen enzo: volgens mij mag je je kind net zoveel namen geven als je zelf wilt hoor. wij gaan onze zoon wel dopen maar eigenlijk een beetje schijnheilig; we gaan echt nooit naar de kerk maar om hem nou helemaal niet te dopen dat vinden we weer zo'n grote stap. Moet ie zelf maar kijken wat ie ermee doet later. We houden het heel klein, met een korte mis, met alleen de naaste familie erbij, en dan een hapje eten. Moeten alleen nog een peter en meter uitzoeken, dat is in Belgie weer heel belangrijk.

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Het was vanaag erg druk op mijn werk. ga nu even bijlezen

Debke: Ja jammer dat de meeting voor jou zo ver weg is !
    Vervelend dat je nog steeds ziek bent. Lekker uitrusten. Oh lekker boren .. :(

Aichaa: Dat is een erg mooie naam! Vervelend van de oefenweeen. Is dat normaal?

Zeana: Vervelend is dat he! Ik kan nooit overdag een tukkie doen, dan slaap ik 's avonds echt niet. Gister was het ook werr tegen 1 uur dat ik sliep en half 7 ging de wekker weer.
    Beterschap met je zoontje. Mooie buik, inderdaad lekker bol!

Anna: Wat goed dat het vocht weg is uit je voeten! Hoop dat het niet terugkomt. Fijn dat je tevreden bent over het ziekenhuis. Toch wel een geruststelling lijkt me.

Nathalie: Ik heb geen moeite met uit bed komen, ookal moet ik 6.20 op als ik moet werken. ja het liefste blijf ik natuurlijk liggen maar ga er altijd wel gelijk uit

Mama87: Ik zou echt niet weten welke naam hihi :)
    Gefeliciteerd met je 29 weken.

Smiley: Gelukkig is de verhoging weg, hoop voor je dat de rest ook snel over is.

Sanne: Rustig aan met je harde buiken

Sunshine: waauw gefeliciteerd! Ik ben jaloers op je! Ik had hem ook zien staan. Hihi ik ga zo ook even bellen

Laura: Ik moet sinds mijn zwangerschap meerdere malen per dag mijn neus snuiten en er zit altijd (opgedroogd) bloed bij. Is een zwangerschapskwaaltje.

Vinnies: Hihi grappig dat je moeder ook zo heet! Vervelend dat je hebt overgegeven

Nathalie: ja ik heb mijn kraampakket al

Debke: Ik ga op je stemmen

Marjanne: Oh nee gecondoleerd. wat vreselijk zeg.. snap dat het indruk maakt! sterkte.

Laura: Veel plezier bij de ikea.altijd leuk!

Mandy: Hihi grappig dat ze aanbelden voor de wjo

Snieke: werkse, niet te hard werken he!

Marb: Fijn dat alles goed was met je meisje

Mac: Ik heb zelf ook 2 andere namen als mijn roepnaam en ben niet gedoopt. kan wel hoor.

Ik kreeg net mijn bon voor de blije doos. Heb er dus 2 :) beter hoor !

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo ik ben weer terug. Het ging bij de UWV goed, een heel aardige man. Hij vindt dat ik het gewoon lekker rustig aan moet doen en hij vindt het ook wel goed dat ik werkverbod heb gekregen. Hij belt me over 3 weken om te kijken hoe het met me gaat. Nou dat is wel fijn!

Mijn paps was met me meegegaan en daarna zijn we wat wezen eten en toen ff geshopt :) Ik heb nog een linnenbroek bij Prenatal gekocht en nog paar kleine dingen en opa heeft voor de kleine 2 pakjes gekocht. Een legging met een vestje en een witte broekje met een tuniek. Zooo lief :) :)

Rianne: nou 2 ophaalbonnen dat is mooi meegenomen. Ik heb NOG steeds niks :( echt raar!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Smiley: Wat lief van je vader :D
    En fijn dat het gesprek bij het UWV zo goed ging, je hoort wel eens anders...

Ik heb besloten toch FV te gaan geven, voel me helemaal niet goed bij het idee van BV. Nu moet ik dus gaan bedenken wat voor flessen ik ga gebruiken. Ik twijfel tussen Avent en de S van Difrax. Kan ik ook van ieder 2 halen en kijken waar ze het beste uit drinkt? Of moet je 4 dezelfde hebben?

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Sanne balen dat je zo weinig fut hebt, mischien morgen even een uurtje wat doen en dan weer een uurtje rusten?
    @marb fijn dat alles goed was bij de vk. Op je ijzer na, veel plezier met de appelstroop! (heel lekker op je pannekoek hihi)
    @Mac ja gefeliciteerd met je 29 weken. En alsvast veel plezier morgen met de pretecho! Hoop dat die kleine zich niet verstopt dit keer.
    @snieke83 wij houden het dopen ook klein. Succes met uitzoeken van een peter en meter. Wij hebben alleen een peter die nog hard op zoek is naar een meter hihi.
    @rianne lekker hoor 2 bonnen. Ik ga mijn doos zo ophalen!
    @Smiley24 gek dat jij nog geen bon hebt! Gelukkig was die man niet moeilijk van het uwv en wat lief van je paps!
    @mama1987 ik zit ook te twijfelen. Bij de schoonzus van een vriendin van mij is het helemaal mis gelopen met borstvoeding.
    Dus heb voor de zekerheid een set van avent gekocht maar mijn schoonzus zei dat die niet goed zijn dat difrax beter is.

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mama: Ik ga ook flesvoeding geven. Ik heb 2 s flessen van difrax, een grote en een kleine. Verder heb ik 1 aventfles uit een babydoos.
    Bijhalen kan altijd nog.

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @heide, ik ben ook benieuwd hoe hij is als ie geboren is, volgens mij stuiterd hij zijn wieg uit! haha

@mama1987, leuke naam he Pim, lekker kort maar krachtig! Thanks :)

Nou de ikea was rustiger als verwacht :) lekker rond kunnen struinen, en lekker niks gekocht.. owja wel.. een soft ijsje van 0,50 cent haha.
    Daarna nog even wezen shoppen, van mijn beste vriendinnetje alvast mijn verjaardags kado gehad. Een badpak! Zodat ik nu als ik wil naar zwangerschapzwemmen kan, is elke maandag, vrijblijvend zeg maar. Of als ik wil zwemmen, dan gaat ze mee. En voor straks bij het babyzwemmen, wat ik ook van haar kado heb gekregen :D Echt een super leuk kado. Mocht het badpak zelf uitzoeken, en hem gelijk houden (ga dit weekend weekendje weg, naar landal dus kan ik m gelijk goed gebruiken)

Deel Deze Pagina