Anna: nee lachgas, is gewoon lachgas. Zit in Breda standaard in de muur achter je bed hihi. Mama1987: van wat soort oneliners houden jullie? Sunshine, zullen het eens aan de gyn vragen dan over het lachgas. Ik vond het wel prettig. Je bent er wel bij, maar alles lijkt 10 meter verder te gebeuren Gaaf trouwens, dat je fietsstoeltjes gewonnen hebt Marb, fijn dat alles weer goed was. en appelstroop bah Nog iets leuk gevonden bij de V&D, Sanne Mama1987; ik vond/vind het startpakket van avent fijn. Had het voor S en heb nu een nieuwe set gekocht voor de baby. zo nu even gtst kijken... straks is het voetbal dus dan ben ik weer terug
@marb fijn dat alles goed was bij de vk en tja appelstroop niet verkeerd toch haha. @smiley fijn dat het goed ging bij de uwv. wat ontzettend lief van je vader, dat doen mannen niet vaak. @mama1987 ik geef ook fv en heb de flessen van avent. bij mijn dochter had ik er eerst 1 om te kijken hoe dat ging, daarna heb ik flessen bij gekocht. @kuide leuk kado van je vriendin! @girafje fijn dat zo'n collega dat zegt, dan weet je in ieder geval dat je werk gewaardeerd wordt. @marb haha dank je maar die foto's zijn alweer oud.
@girafje ik zou het juist fijn vinden bij iemand die je kent. @aaliyah fijn dat de spulletjes zo snel komen. @bab wat vervelend zo weinig beweging kan me voorstellen dat je er ongerust van wordt.
Hey meisjes, Hier weer een teken van mij. Bedankt voor de woorden, het gaat wel goed met mij. Het is alleen zo.... oneerlijk? Zijn ouders zeiden ook, maakten we ons net geen zorgen meer.... Het is een stom ongeluk, dat iedereen kan overkomen. Heeft helemaal niets met de handicap te maken. Vandaag was ik lekker vrij, dus gaat het weer beter. Was gister zo dicht bij de familie dat het niet anders kan dan dat dat indruk maakt. Reageren doe ik morgen weer knuf
zo even globaal bijgelezen. Even ego... Heb een dag gehad waar alles ineens binnen was (behalve het kamertje ). Ik kwam thuis en er lag een briefje in de brievenbus dat er een pakket bezorgd was, 2 huizen verder. Ik had geen idee wat het was, want ik had niets besteld..... het kraampakket. Pfff wat een dingen zitten daarin haha. Ook een lief knuffeltje en een boekje. Verder de blije doos opgehaald (leuk ), het behang is binnen dus van het weekend aan de slag en de geboortekaartjes zijn besteld bij mn schoonmoeder (heeft eigen drukkerij). Het is wel een kaartje geworden dat niet voor allebei geslacht kan. Ze besteld nu allebei de versies en stuurt er 1 terug als het geboren is . Super lief van haar. Dan hebben we ook meteen het risico uitgesloten, dat stel dat het toch iets anders is. Verder gaat alles hier goed. De kleine beweegt heel veel vandaag. Het zit vooral aan de rechter kant en dan lekker tegen mn ribben aan.... Ach ik geniet er lekker van
oh ja.... babydump nog gebeld. was echt zwaar pissig. Belachelijk dat ik in dec een kamertje bestel en dat het dan nog te laat komt..... Ze konden er echt niets aan doen. Dat kamertje was een leveringsprobleem vanuit leverancier...... Nou ik heb besloten me er verder niet meer druk om te maken. Ik baal wel erg, maar goed ik kan er niets aan veranderen. De kinderwagen, box, maxicosi etc komen wel over 2 weken dus hebben we toch al iets
@ buurvrouw als gastouder: Ze is inmiddels meer een vriendin geworden dan enkel mijn buurvrouw. Zelf vind ik het een prettig idee en vond net een briefje van haar op de deurmat dat ze het zelf ook een leuk idee vind. Manlief weet nog niet wat hij wil. Ga morgen in ieder geval contact opnemen met het gastouder bureau om te kijken of het mogelijk is. morgenochtend eerst naar de vk voor controle en suiker prikken! hou jullie op de hoogte! liefs girafje
girafje, fijn toch als je het via haar kan regelen. lijkt me wel prettiger dan bij een onbekende.......
@Girafje...de kraamzorgmevrouw had niet echt dingen die we niet moeten aanschaffen...ze zei ook dat heel veel persoonlijke voorkeur is...wel zei ze dat ik nog moltonzeiltjes moet halen...die had ik weer als enige niet... @Anna...we hebbe ook echt wel al veel gedaan...maar er moet ook nog aardig wat...het einde komt wel in zicht...maar omdat ik zelf bijna niets meer kan/mag doen wordt het echt frustrerend...het enige wat er eigenlijk nu nog moet is verven...de nieuwe vloer leggen en een een koof/toog maken om het uitgebroken gedeelte...niet echt dingen voor mij dus...maar ja....kan niet wachten tot alles af is en ik jullie mooie foto's kan laten zien! Hoe is het met je voetjes? @Heide...en...heb je al lekker in het zonnetje in de tuin gezeten? @Mandy...ik heb dat ook hoor...keiharde buiken met de sex...niet elke keer...maar echt een pretje is het zeker niet! Heb er trouwens wel vaak super veel zin in... @Mac...rot van je echo...hopen dat het morgen wel lukt! Succes! @Rianne...geen idee npg of ik naar de meeting kom...zou het graag willen...maar heb nog niet zo lang mn rijbewijs en ben dus niet zo'n held...plus dat ik niet weet of ik de auto heb ivm mn man (haha) zn werk... Wij wonen trouwens al 3,5 hier en krijgen nog steeds bankafschriften en post van werk enzo van de oude bewoners...aan de andere kant zijn zij al net zo lang bezig om ons adres te wijzigen bij de Postbank...hebben al 3 keer zo's formulier ingeleverd maar helaas lukt het ze daar niet helemaal... @Marb...ik wist ook nog dat dat jullie naam zou worden...maar dat komt natuurlijk omdat ik m heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi vind! @Gaby...wat een bericht weer...Hoe is het nou? Succes vrijdag! Jullie hebben het rustig aan gedaan de afgelopen dagen...was zo klaar met bijlezen! Thnx! De kraamzorg is vandaag geweest....was een hele leuke vrouw en alles is helemaal duidelijk! Wel gaan dus toch een wiegje op de slaapkamer zetten...ook omdat dit handig is voor de BV. Verder ben ik erg moe...en vind ik het erg moeilijk om rustig te doen...maar als k dan 's avonds zo kapot ben weet ik weet waarom het moet... Ga morgen lekker uitslapen en dan even lekker niets doen!
@mama1987, Pim is een Nova Scotia Duck Tolling Retriever, oftewel een Toller.. foto in mijn album @ de rest ik reageer morgen.. Ga nu mijn bed opzoeken.. veelste laat! sweet dreams x
Haha wat een grappige oren heeft Pim! Moet er erg om lachen (sorry.. ) Vind m echt schattig....toen wij met onze hond (een Akita) nog cursus deden zat een ook zo een in de groep...hebben toch 3 cursussen samen gedaan! en die was ook zo grappig!
Goedemorgen, Een vroege vogel hier Ik was al 04:30 uur wakker Tja en dan maar om 05:00 uur uit bed gegaan. Hier en daar wat opgeruimd, en de babylakens ed. even de was in gedaan en dan vanavond maar strijken. Manlief heeft vandaag vrij genomen dus wellicht dat we naar Scheveningen gaan. Heerlijk van de zon genieten op een terrasje Bab28: vervelend dat de kleine zo weinig beweegt. Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan. Kan me wel voorstellen dat jullie hierdoor ongerust worden. Aaliyah: wel fijn dat ze de spullen eerder kunnen afleveren. Heide & Rianne: succes bij de vk Mac: veel plezier. Hopelijk laat de kleine zich nu wel zien
Goemorgen. Even snel.. Ga zo naar de vk. Ik heb ook een echo, dus kan mijn meisje weer even zien. Ik ben opgestaan met een heel raar gevoel in mijn hoofd. Net of 1 oor dicht zit. Net of ik onder water zit. Wordt er helemaal duizelig van! Na de vk moet ik werken. Fijne dag allemaal
@ Smiley: Een hele vroege vogel! Wel lekker dat je vandaag lekker op pad gaat met je man. @ mezelf: Gedwongen vroeg uit bed op mijn vrije dag ! Moet om 9 uur en 10 uur bij de vk zijn om mijn suiker te prikken. Daarvoor moet ik verplicht tussen half 8 en 8 uur ontbijten Zit nu redelijk gaar op de bank met een kopje thee. Straks nog maar ff onder de douche en dan rustig aan die kant op. Vanmiddag nog bezoek van mijn moeder die komt helpen met het gordijntje voor de babykamer. Vanavond nog een tentoonstelling op school, dus ben voorlopig vandaag druk in de weer! liefs girafje
hij is ook erg grappig en heeel lief.. Maar ook heel druk.. maar goed dat past wel bij mij, ben ook niet zo rustig.. en mijn kleintje ook niet! hij is Weer de hele nacht bezig geweest.. en 1 keer raden wie mij wakker schopte om half 6... ja hoor meneertje! en hij is nog steeds bezig met schoppen.. Ben er achter dat hij van hardhouse rustig wordt lekker dan...Dat had ik vroeger met hardcore.. daar viel ik bij in slaap.. en van klassiek werd ik hyper. Erfelijkbelast? Ik heb schoonmaakmiddag.. Moet nu eerst even bij mijn LG op bezoek Owja, nieuwe buikfotos in mijn album!