meiden met afspraken succes en veel plezier. @mac.. hoop dat je vandaag wel naar je kindje mag kijken! en hopelijk is gijs niet zo eigenwijs!
Goedemorgen! Heb even bijgelezen, maar er is niets blijven hangen Mac veel plezier met de echo! En de meiden met een afspraak succes! Ik had eigenlijk van half 10 tot half 1 een vergadering buiten de deur. Nu is mijn stagiaire er wéér niet dus waarschijnlijk zit ik de hele dag weer bij de receptie
hey buddie pfff das wel vroeg hoor. voor mijn doen ben ik er ook vroeg uit. half 8 ging de wekker omdat ik om 9.20 weg moet...terwijl ik gister om die tijd nog sliep..... vandaag tas en spullen pakken voor weekend weg! morgenvroeg brengen we eerst de hond weg en dan gaan we door naar centerparcs... heerlijk. vanmiddag nog ff naar de hei met de hond en vanavond herkansing pretecho, ben benieuwd.... jij veel plezier in scheveningen, lekker weertje he!
mooie buikfotos! succes bij je LG. en euh... schoonmaakmiddag, doe je wel rustig aan! pff hardhouse rustig van worden.... haha good luck
@nathalie, tis wat met die stagiaire en konijn zeg, zou er gek van worden en allang thuis in ze zw zitten..... succes vandaag
Goeiemorgen allemaal! @Girafje: Lastig hoor, ik zou het gewoon proberen. Als het niet werkt kun je altijd nog een andere gastouder zoeken, toch? @Aichaa: Bedankt voor de tip! @Bab: Wat akelig, hopelijk valt het allemaal mee met jullie ventje! @Marloes: We hebben nu deze: Met zn drieën is het nóg leuker! Daar is ze dan, ons meisje! Heel verschillend dus @Marloes: Ja zon starterspakket lijkt me ook wel erg handig! Alle dames met afspraken vandaag, veel succes/plezier! @Marjanne: Echt verschrikkelijk, nogmaals sterkte! @Jolan: Leuk kaartje! @Kuide..: Ooooh Pim is leeeuk! En mooie buik! @Smiley: Heerlijk, veel plezier in Scheveningen! @Nathalie: Gelukkig maar, anders waren we dr gewoon thuis gaan halen
Vandaag eerst tot 17.00u werken en dan naar de stad. Nog wat babyspulletjes halen en ff lekker op 'n terrasje zitten
gaat alles goed hie rmet iedereen. ik hou het echt niet meer bij hier. te druk met van alles vanavond bij de prenatal shoppen en mijn doos halen.. de babykamer is bijna klaar. eergisteren de letters gekregen voor op de muur (naam) deze letters komen in een hele felle kleur op een donkere gekleurde wand. verder gaat het met mezelf goed. voel me echt nog steeds niet zwanger. gek hoor. mijn buikje blijft ook schattig klein. wel drukt de kleine met de voetjes flink tegen me ribben oja ik heb sinds 2 dagen overal jeuk! ik word er gek van.. buik benen en handen en borsten. ik wilze wel open krabben goedkope tip: bij de kruitvat hebben ze nu hele goedkope leuke vogelhuisjes te koop (2.95) in blank hout kleur met alm. dak leuk als decoratie. en natuurlijk wel te schilderen in de kleur die jij wil!
Goedemorgen! Girafje: Als je een goede band met haar hebt en denkt dat ze goed omgaat met jullie kindje zou ik het doen! Wij schrijven zelf mijn moeder in bij een gastouderbureau, zo verdient zij wat bij met oma zijn en wij krijgen belastingvoordeel.. Aaliyah: Fijn dat de spullen eerder komen! Bab: Wat eng allemaal, hoop dat de kleine snel zal groeien en dat je hem dan meer gaat voelen! Moet je nog een keer terug voor een ctg? Jolan: Leuk he dat er ineens zoveel dingen tegelijk komen ? Leuk kaartje trouwens. Sarah: Ja, heb heerlijk genoten van mijn schone tuin . Vervelend dat je zo moe bent, heb het zelf ook.. kom 's morgens mijn bed niet uit . Maar sta vaak toch maar met mannetje op.. Smiley: Zo, jij was weer vroeg vanmorgen, vervelend zeg.. Rianne: Veel plezier bij de vk vandaag! Mac: Duim dat je echo dit keer goed gaat! Veel plezier! Kuide: Mooie buik hoor! Ben er weer vandoor, moet even 2 uurtjes op mijn nichtje van 3 passen
Even snel kort Ik zit alweer op mijn werk, het is erg druk. Alles was goed bij de vk, ok mijn bloed. Ik heb ons meisje weer gezien op de echo! Ze ligt nogstteeds met haar hoofd naar beneden. Ze lag heerlijk te drinken en met haar tong naar buiten haha. Ze lag helemaal met haar voeten bij haar hoofd, zo schattig. De verhoudingen waren allemaal goed, alleen haar hoofdje was iets kleiner maar dat maakt niet uit Ga gauw weer aan het werk, vanmiddag komen de fotos in mijn album
Goedemorgen allemaal! En ik mag zeggen goedemorgen want dat is het ook Heeeeeeeeerlijk dat lenteweertje, doet mijn humeur goed Hoe is het met jullie allemaal? Lekker van het fijne weer aan het genieten? Mac, succes en veel plezier bij je pretecho straks en een heel fijn weekend! Dames met afspraken, succes en laat ons weten hoe het gegaan is! En iedereen op het werk: werkze Mam85, leuk dat je zo'n schattig klein buikje hebt Die van mij barst bijna uit elkaar, zo voelt het Hier ook een ribbentrapper, of beter gezegd, hij zet zich af tegen mijn ribben om een andere houding aan te nemen Echt trappen doet hij op een plaats waar ik hem terug kan plagen, zoals de zijkant van mijn buik. Nu al zo slim! En lief, want hij weet wat zijn moeder niet kan hebben en wat wel Heb jij dat ook dat je moeite hebt te geloven dat er een compleet mensje in je buik zit? Ik heb het al eens meegemaakt maar dat ik het nu wel kan geloven, nee niet echt Ik hou er regelmatig een pop van Britt bij, zo van: zo groot is ie nu ongeveer, maar nee. Blijft vreemd
Rianne, fijn dat alles goed was! En wat schattig dat ze zo lag te drinken *smelt* Heb je daar een foto van meegekregen? Lijkt me mooi
mvb: hier net zo hoor. kan me het ook niet voorstellen.. ookal is het de 2e zwangerschap.. ik denk elke keer van ojee. straks komt er een heel klein babytje uit . onze zoon was een 9 ponder.. stiekem vond ik het altijd wel wat fijn dat ie wat steviger was.. ik denk dat ik straks zal moeten wennen als dit kindje gewoon normaal formaat heeft. hihi
Oh, jippie! Ben de 28-wekengrens voorbij Zie het nu pas haha FF ego: Ik ga een lekker weekendje tegemoet Morgenmiddag wordt Britt door schoonvader opgehaald, gaat ze een weekendje logeren daar. Kunnen mannetje en ik heerlijk van elkaar en de kleine genieten bij de pretecho Daarna lekker terrasje onveilig maken en wat lekkers eten, en van het heerlijke weer genieten. Dan zaterdag de hele dag tijd voor elkaar, en van 17:30 tot ergens in de nacht personeelsfeest van mannetjes werk. Gaan bowlen en heeeeel veeel lekkers eten Gelukkig heb ik nog geen last van maagzuur En dan zondag heerlijk uitslapen, ontbijtje op bed, rustig samen wakker worden en wat samen doen, en dan komt 's middags Britt weer thuis. Dan is als het goed is mijn batterij weer wat voller Harde buiken zijn trouwens niet minder geworden, dus hou al een paar dagen complete bank/bedrust wink zodat ik genoeg energie heb voor het weekend. En daarna zal ik ook wel weer een week moeten uitrusten. Volgende week weer VK, ga het er toch eens serieus over hebben met haar. Want weet niet hoe ik dit vol moet gaan houden tot eind juni! En al helemaal niet als ik weer overtijd ga lopen... Dus hopelijk samen een goede oplossing zoeken. Want dit is echt niks. Maar goed, niet het goede humeur verpesten! Het is net zo'n lekker weertje Einde egogeblaat
Hahaha ja precies! Dat heb ik ook Britt was ook ruim 4 kilo bij de geboorte en tja, das toch iets minder kwetsbaar dan eentje van net 6 pond he. Dus ik zit daar ook wel mee Hoe kleiner ze zijn hoe vaker je ze moet voeden.. Maar ook dat komt goed. We doen het straks gewoon prima
ja dat doen we zeker! he getver ik heb eens gegoogeld op mijn jeuk klachten.. en ik heb idd flinke jeuk aan de handpalmen nu las ik iets over Zwangerschaps cholestase moet ik voor de zekerheid de vk bellen?
Hmm.. Daar heb ik dus nog nooit van gehoord Maar als je je er zorgen om maakt, gewoon bellen, want stress is ook niet goed he dat weet je En dan heb je in ieder geval zekerheid toch?
ik had er ook nog nooit van gehoord. ik werd eergisteren echt wakker van de jeuk aan me handpalmen.. ach ik dacht een googlen. lee sik er iets over en ook bewust over de handpalmen . het kan iets zijn met je lever gal ofzo? mmmm misschien dat ik wel ff bel. zit me niet lekker. kl*te google ook hahaha