Mama1987: werk ze en shop ze straks Heide: succes met het oppassen. Leuk hoor Rianne: vervelend zeg. Hopelijk gaat het wat beter. Girafje: succes vandaag Laura: mooie buikfotos Mac: succes vandaag, en heerlijk hoor een weekend weg MvB; fijn dat de harde buiken minder zijn geworden.
hoi allemaal op deze mooie dag! ik heb me toch vanacht iets raars meegemaakt, echt rot! Moet het ff kwijt! Gisteren was er per ongeluk iemand op mijn enkel gaan staan, maar voelde er niks van. Dat vond ik op zich wel vreemd wat mijn enkel is wel een zwakke plek (heb de banden eens gescheurd gehad). S avonds nog wat gewandeld zelfs, niks van gevoeld. En toen lag ik een tijdje in bed, begon het me toch PIJN te doen! Echt niet normaal, lag gewoon in m'n bed te janken. Tijdje onder de koude kraan gehouden en toen toch in slaap gevallen. 2u later weer wakker geworden van de pijn & ik moest plassen maar ik kon gewoon niet meer op m'n enkel staan. En hinkelen kan ook niet met m'n bekken, dus toen maar naar de wc gekropen Ik voelde me zo zielig! Dus ik mijn man gebeld (zit een paar dagen per week in limburg voor m'n werk): die zegt, neem een paracetamol en probeer dan nog eens te gaan slapen, en dan bellen we morgen de dokter wel. Dus ik neem 1 paracetamol en ik ben helemaal stoned! Voel niks meer, voel me dronken en val als een blok in slaap! En nu is alles weer in orde. Ik snap er niks van! Raar he? Ik ga het toch maar tegen de vk zeggen maandag, want nou vraag ik me wel af hoe eventuele pijnbestrijding of verdoving bij mij aanslaat.
Mam85: Gelukkig dat het dan toch niets ernstigs was! Haha, tja dat google, eigenlijk ook gewoon helemaal niet slim om te doen he? Ik betrap me daar ook wel eens op, moeten eigenlijk gewoon OF de VK's hier op de site vragen OF onze eigen VK's bellen Maar lekker dat mentholspul erop dan, en dan is het hopelijk weer iets beter. Smiley: Hoe is het nu met jou? Jij zat ook met zo'n harde buikenverhaal he? Wel een hele mooie buik trouwens En hoe is het met je rib? Begint het al te genezen? Mijn harde buiken zijn helaas niet minder geworden, eerder meer.. Maar goed, laatste trimester, nog even op de tandjes bijten en dan kan het grote Genieten beginnen Snieke: Wat een rare ervaring zeg! Moet aan de ene kant ontzettend lachen om hoe je het brengt maar weet uit ervaring dat het geen pretje is! Dus jij was gewoon high van de paracetamol Kuidebokibi: Mooie buikfoto's idd Rest: alweer kwijt :x
Goeiemorgen! @Snieke83 oh wat leuk zeg dat je hun dan vraagt. Zullen ze wel heel gaaf vinden. Ik heb geen broers of zussen en mijn man heeft een broer en een zus. Zijn zus is al van 3 kinderen peettante en zijn broer van niemand maar die word dus nu de peetoom van ons kind. WE hebben dus geen peettante gekozen dat word eventueel zijn vriendin (als die ooit nog komt hij is 33 en woont nog thuis). Mocht er een tweede komen dan vraag ik mijn nichtje en haar vriend. @kuidebokibi mmm lekker zweedse balletjes. Is niet goed voor mij dat ik smorgens steeds bijlees want dan heb ik steeds honger omdat ik al die berichten over eten lees hihi. @Rianne1984 bij ons op de markt hebben ze wel vaak die lekkere zachte hotdogbroodjes. @mama1987 ja ik ben het met je eens dat het per kind verschilt. Bij mij zat in de etos doos een avent fles. Heb je die doos al? Dan heb je alvast 1 Avent fles. @marb ja we komen er wel uit dan. En ik heb tom tom dus ik kom overal hihi. Leuk dat je naar de moeders moet vernoemen. @heide jammer dat je schoonzus nooit komt dan zou ik die ook niet willen als peettante. @girafje wat fijn dat je buurvrouw wil oppassen ook makkelijk met brengen en halen zo naast de deur! Ik zou ook alles officieel doen ivm belastingdienst en plus als ze ineens niet meer wil dan kan het gastouderburo bergeleiden voor een ander iemand. Succes bij de vk. @Aaliyah86 lekker dat je je spullen al eerder krijgt. Bij ons wat het wel goed te doen in de tuin maar wij zitten aardig beschut. @Bab28 wat rot voor jullie dat je kleine zo weinig beweegt, gelukkig is alles wel goed. Mischien is ie hard aan het groeien dan voel ik de kleine ook altijd minder en mijn banden wat meer. Ja namendiscussie hadden wij ook, op vakantie zijn we er pas uitgekomen. Wij deden allebei een lijstje maken met namen en dan vergelijken en het is een combi van onze 2 leukste namen geworden. @Marjanne het is zeker oneerlijk. Sterkte hoor! @jolan25 ik heb gisteren ook de blije doos gehaald, vond hem ook leuk! Vandaag mag ik de kruidvat doos halen die zal wel tegenvallen dan hihi. Fijn dat je ook je kraampakket binnen hebt. Ik wil hem nu ook wel! @Sarah84 leuk dat het klikte met de vrouw van de kraamzorg, krijg je die ook of is het alleen iemand die de gesprekken doet. Ze raden een wiegje dus wel aan? Ik ga ook wel een wiegje op me slaapkamer zetten denk ik. @Smiley24 zo zeker vroeg wakker. Lekker hoor naar scheveningen ikke wil ook! Moet helaas werken. Geniet ervan! @Rianne1984 fijn dat alles goed was. Die van ons ligt ook elke keer met het hoofdje naar beneden. Een dicht oor heb ik ook weleens en dan duizelig. Raar gevoel he. @MamaVanBrittje ik vind het ook nog steeds een wonder dat er een mensje in me groeit! @mam85 ik zou ff bellen mischien hebben ze iets waarmee je er zo vanaf bent, jeuk is zo vervelend! Sterkte! Hier gelukkig niet misselijk! Jippi! Hoop dat het weg blijft.
Goedemorgen, Heb hele bovenverdieping al gepoetst, voorjaarskriebels haha Maar toch wat te fanatiek geweest want merk het nu wel.. en moet straks ook nog gaan werken. Nog beetje opruimen en dan ff relaxen achter laptop
Meiden even snel van mij hier. Mama87 ik ben niet zo goed in oneliners, maar die ene met zn 3en is het nog leuker vind ik wel leuk! Rianne fijn dat alles goed was bij je vk! Ben benieuwd naar je foto's Mac hopelijk mag jij vanaaf je kleintje goed zien. Verder weet ik het even niet, krijg zo bezoek van een vriendin en daarna ga ik lekker naar mijn ouders om daar te kunne genieten van de zon in hun tuin, werd beetje gek hier dat hier geen zon is tot 17.00 uur.
Hmm.. Volgens mij is iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer... Tis zo rustig hier! Ga dat ook maar eens doen denk ik. Fijne dag allemaal, en rustig aan he! Oh, het schijnt trouwens dat ZP er dit weekend uitligt ivm de verhuizing. Weten jullie dat ook weer
He meiden, ff snel tijd om een berichtje achter te laten. Alles was helemaal in orde vanochtend. Mijn suiker was prima, enkel was de tweede keer de waarde 0,1 hoger dan bij de eerste keer. Dit was echter geen probleem, want de eerste was al in orde. Mijn ijzer is wat aan de lagere kant, maar gelukkig niet te laag. Eet elke dag al appelstroop en ga nu ook maar weer af en toe aan de roosvice. De kleine groeit goed, hoef me nergens zorgen over te maken! Ik klim weer langzaam op de mooie roze "lente" wolk. Ga er weer vandoor, krijg visite! liefs girafje
@Vinnies...deze vrouw deed alleen de gesprekken geloof ik...maar idd raadde ze een wiegje aan...ten eerste om het het handig is al je BV wil geven...je kan zo je kindje heel goed in de gaten houden enzo en ook zodat je hem niet steeds helemaal wakker maakt door met hem te sjouwen en gewoon omdat het leuk is...dus we gaan er maar voor! Wel Zei ze dat we even moesten kijken dat ie niet onder het raam komt te staan...dus dat wordt even aan de andere kant slapen voor een tijdje! @MVB...gaan ze alweer verhuizen...hahaha! Hoeveel weekenden dat nou al gezegd is...ik ben benieuwd of het nu WEL lukt! Zit lekker te luieren op de bank...moet eigenlijk de hond even uitlaten en naar de winkels..maar heb echt geen zin en heb een beetje last van mn buik...dus dat stel ik allemaal nog maar even uit!
hoi meiden wat een heerlijk weer is het! ik ben net een eind wezen fietsen met mijn dochter achterop, we zijn naar de manege gegaan hier. ik zelf heb niets met paarden maar mijn dochter vind ze geweldig, dus hebben we een kijkje genomen bij de paardjes. ze ligt nu net op bed, kan ik even lekker uitrusten. @sarah haha bij mij is de zin ver te zoeken! @smiley zo vroeg! lijkt me heerlijk een dagje scheveningen.
@mvb heel fijn weekend klinkt heel leuk allemaal. @snieke misschien reageer je nu een stuk heftiger op pijnbestrijdng. mijn dochter wilt niet slapen zo te horen, daa gaat mijn rust weer.
Even snel Kom net terug van externe vergadering. Liggen weer een hoop aanmeldingen op mijn bureau dus ff doorwerken Hoop vanmiddag eerder weg te kunnen, mannetje is namelijk ook vrij. X
Hey meiden! Veel geschreven weer zeg! houd het nu echt niet meer bij.. Fijn dat alle bezoeken aan VK e.d. weer goed gegaan zijn. Ik mag zaterdag.. en wil echt graag gaan.. heb me weer iets nieuws in mijn hoofd gehaald.. namelijk waarom ons mannetje niet ver boven mijn navel schopt... het zal wel weer niets zijn maar ga me nu ineens zorgen maken vooral nadat bij mijn vorige bezoek er gezegd is dat ik misschien een groeiecho krijg omdat ze de baby niet heel goed kan voelen.. pff.. kom maar op met die echo haha. Zou ik zo'n lange onderbuik hebben dat ie nog niet bij mijn ribben kan haha? XXX
Bas, mijn mannetje voel ik ook nog steeds het meest onderin. Alleen wanneer ik lig voel ik hem wel eens wat hoger. Maar soms hoor je wel eens dat je ze bij de ribben voelt, maar dat heb ik nog steeds niet gehad.