Ik doe alle soorten administratie bij een klein bedrijfje van airco`s verkoopt en jij? Heb wel zittend werk dus het is niet zo zwaar alleen moet ik ook vaak klanten ontvangen en we hebben hier 2 megatrappen die ik dan steeds afmoet dat is wel zwaar. En mappen tillen enzo. Verder gaat het goed.
Ja die vlekken kan je altijd krijgen ik kreeg ze ineens de laatste dag op vakantie, niet erg maar je ziet het wel een beetje, drie witte stippen op mijn voorhoofd boven mij neus!
Oke ik dacht alleen in het begin, nouja ik ben vorige zwangerschap gewoon onder de zonnebank geweest wel met mate hoor
Sanne, ik had ook al 6 dagen volop zon gehad zonder problemen en toen ineens kwamen ze opzetten. Mischien heb ik net iets teveel zon gehad. Dus ik zou gewoon lekker genieten van de zon niet iedereen krijgt het.
genieten ervan doen we zeker.... tis veels e fijn om niet in de zon te gaan haha net met fiets naar winkel geweest pff conditie is 0 op het moment
nou ik moest net de trap op en af en ben ook buiten adem, mijn conditie is ook slecht. Zal er wel bij horen denk. Ik zwem elke maandag maar dat vind ik ook zwaar. Sommige die zwemmen echt heel snel ik ben altijd de langzaamste hihi.
Ik wil wel bewegen zoals wandelen en fietsen maar merk dat ik nu tijdens mij zwangerschap weinig fut en conditie heb. Dan maar niet teveel snoepen haha ook al is dat heel moeilijk
Basmalah, ik voel de baby ook niet hoog, maar ik ben dan ook erg lang, met lang bovenlijf.. dus kleine heeft hier plaats genoeg. Mama, vind allebei je oneliners wel leuk! een regel uit een liedje vind ik ook vaak mooi. Hier hadden we dat de eerste keer, nu helaas niks gevonden, dus opzoek gegaan naar een andere korte 'oneliner' en wel gevonden. Het regent zonnestralen vind ik ook mooi en nog 30 dagen voor jou... gaat snel he. Ik nog 12 geloof ik.. 8) Laura, veel plezier! Nathalie, alles goed gekomen met je stagiaire? Vinnies; gewoon rustig de trap lopen hoor... ik moet vaak 4 trappen op... en dan het volgende lesuur weer helemaal naar beneden en dan weer helemaal omhoog...lekker ingeroosterd maar we komen er wel. hier verder alles goed. Morgen al weer 32 weken. Gaat snel nu. Maandag weer naar de gyn en een groei echo, ben benieuwd, buik groeit hard.
hihi ik voel me soms ook zo, van een klein stukje fietsen al buiten adem. in het zwembad voel ik me altijd wel goed en snel (grote voeten, dat scheelt) maar als ik er dan weer uit komt dan voel ik me echt zo zwaar! hier nog steeds niet uit de tekst voor het kaartje, mijn man is aan het broeden op een gedichtje. Marloes wat had je de eerste keer als oneliner? ik vind die " met z'n 3-en is het nog leuker" ook grappig.
en deze vonden we ook nog leuk/mooi Het mooiste wat je kunt worden, is jezelf Jij wordt vast commandant bij de brandweer Of brengt de krant rond bij regen en onweer Een astronaut die van Pluto terug keert Simpel gesteld jij wordt een held uiteindelijk vonden we die veel te lang, maar is een stukje uit een liedje van K3 En het regent zonnestralen! to live, to learn, to love De wereld is mooi met jou! Nooit kuste de zon zo innig de aarde Zij maakt het verschil. Ik heb je lief, mijn hele leven Lief, Klein, Uniek, Bijzonder, n Groot wonder!
Zo wij zijn inmiddels terug uit Scheveningen. Het was echt heerlijk Saampjes geluncht en toen lekker in de zon op een terrasje gezeten, heb ook meteen een kleurtje gekregen 8) MvB: sorry las een beetje te snel *schaam* Wel balen dat die harde buiken nog steeds aanwezig zijn. Heb je het voornamelijk bij inspanning of ontspanning? Doe het in ieder geval wel rustig aan. Met mijn harde buiken gaat het ook wel, het is voornamelijk als ik wat doe dat ik dan die ook meteen krijg. Dus een kwartier wat in de huishouding doen betekent dus ook meteen harde buiken om de 10 minuten. Probeer zo weinig mogelijk te doen, maar ja als ik weer stof in huis zie dan wil ik het ook meteen allemaal gaan schoonmaken . En ook harde buiken bij het lopen, voel me af en toe echt een bejaarde het is 10 minuten lopen en dan ergens zitten, pfff Met mijn rib lijkt het wel alsof het alleen verergert, de kleine schopt er nu tegen aan en dan is het helemaal feest. Zitten is zelfs echt pijnlijk. Maar ja nog even de 10 weekjes uitzitten he! Girafje: fijn dat alles in orde was. Voor de rest is het rustig hier, iedereen lekker aan het genieten van het lekker weertje
@sanne het is maar goed dat ze hier op me werk geen snoep hebben hihi anders was ik ook de hele dag aan het snoepen. @marloes80 zo dat is ook veel 4 trappen. Ja ik doe gewoon rustig aan alleen sommige mensen bellen dat heel vaak omdat ze geen geduld hebben. 32 weken al dat is echt al ver! Bijna 4 weken verder dan mij! @snieke Ja ik voel me ook altijd zo zwaar als ik het water weer uit kom. Wij vonden deze erg leuk als gedichtje: Oh wat was het fijn, om bij mama te zijn, Maar nu ik ook mijn papa ken, ben ik blij dat ik geboren ben!
Hoi Allemaal, Heb weer meer dan 10 pagina's bijgelezen en heb niet de puf om op alles te reageren.... Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ons kereltje was gisteren ochtend alweer gewoon naar school gegaan (wilde hij zelf). Maar afgelopen nacht weer veel gehoest! Als ie dit vannacht weer heeft ga ik toch maar weer naar de dokter met hem. MvB lekker weekend vooruitzicht! Oh, Mac ook en kuide ook....Veel plezier allemaal. Ik heb ook heel veel lieve en mooie foto's voorbij zien komen (en een schattig hondje!). Leuke teksten voor op kaartjes.....Ik wil eerst graag de naam weten! Hier vandaag met de buuf gaan shoppen, ben nu wel moe, maar meer omdat ik vannacht zo beroerd heb geslapen!
Meiden ik ga afsluiten en kijken wat mijn mannetje uitvreet thuis (waarschijnlijk niets ) Vanavond voor mijn nagels dus ben er morgen weer! fijne avond! xxx
@smiley mooi dat het gezellig was. Was de lunch lekker? Ik heb echt al de hele dag trek in een lekker broodje! @zeana hoop dat je beter slaapt vanavond! @nathalie fijne avond!